• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har en favorit Breitling...hur ser ni som Àr "hard core" Breitling-Àlskare pÄ den?? TrÄkig? BerÀtta :watching:
image.jpeg
SjÀlvklart sÄ tillhör den familjen men som vi alla vet sÄ finns det alltid nÄn som Àr annorlunda ;)
 
Jag har en favorit Breitling...hur ser ni som Àr "hard core" Breitling-Àlskare pÄ den?? TrÄkig? BerÀtta :watching:
image.jpeg
TrÄkig? NÀe för fan, Àr det nÄgot som Àr hard core hos Breitling sÄ Àr denna i topp. Har verkligen satt B pÄ kartan ocksÄ. Huuuur mÄnga som helst som inte kan ett skit om klockor men som vet att det finns en klocka med sÀndare sÄ rÀddningsteam kan hÀmta den nödstÀllda (samt att det kostar vid falsklarm)
 
@Dixie @xHenke @Johanssons Kakel Tack för att jag fÄr vara med i klubben.... Trots att Emergencyn Àr lite "speciell". :clown: DÄlig vattentÀthet..aj dÄ..hur? Ja, jag tycker den verkligen Àr unik och trovÀrdig som tool watch.
Och om man vill ha stor klocka Àr ju tvÄan ett alternativ.
 
@Dixie @xHenke @Johanssons Kakel Tack för att jag fÄr vara med i klubben.... Trots att Emergencyn Àr lite "speciell". :clown: DÄlig vattentÀthet..aj dÄ..hur? Ja, jag tycker den verkligen Àr unik och trovÀrdig som tool watch.
Och om man vill ha stor klocka Àr ju tvÄan ett alternativ.
Är vĂ€l 50m pĂ„ Emergencyn, inget att bada med.
 
Idag blev Ă€ven gamla F500 glad. Den fick ett nytt spĂ€nne pĂ„ sitt grĂ„a hadley roma-strap. Är man galen som köper ett spĂ€nne som kostar mer Ă€n dubbelt mot bandet som sitter pĂ„ och som dessutom har ett alldeles utmĂ€rkt spĂ€nne redan? Nej, jag tycker inte det. :D Tack @ERIKSON URHANDEL
IMG_3131.jpg

IMG_3128.jpg
 
TrĂ„kig?! Är ju nĂ€stintill den grymmaste, om det inte vore för vattentĂ€theten hade jag Ă€gt en!

@Dixie @xHenke @Johanssons Kakel Tack för att jag fÄr vara med i klubben.... Trots att Emergencyn Àr lite "speciell". :clown: DÄlig vattentÀthet..aj dÄ..hur? Ja, jag tycker den verkligen Àr unik och trovÀrdig som tool watch.
Och om man vill ha stor klocka Àr ju tvÄan ett alternativ.

Är vĂ€l 50m pĂ„ Emergencyn, inget att bada med.
Tycker 30/50m sĂ€nker trovĂ€rdigheten. Är det för attan faktiskt mĂ„ste dr ur sĂ€ndaren som det inte gĂ„r att fĂ„ bĂ€ttre tĂ„lighet tro
 
Haha, jag vill ocksĂ„ ha en sĂ„n. SĂ„ mycket att jag kollade eBay... Är inte lika sĂ€ker lĂ€ngre haha. Dock ingen expert pĂ„ eBay sĂ„ jag kanske kollar fel, men det verkar vara lite dyrt?
image.png
Helt fantastiskt! Visserligen vÀger klockan en 5-6 kilo och Àr gjord i metall. Men ÀndÄ: -25' !!!:woot:!!! Jag har inte nÄgon originalkartong, och enda vÀggen som klarade tyngden var garagevÀggen:bored:. SÄ nu hÀnger den dÀr. Jag mÄste kanske hantera den bÀttre Àn sÄ framöver. Ki
DSC_0066-1.jpg

DSC_0062-1.jpg
 
Tillbaka
Topp