Johanssons Kakel
Silver
SjÀlvklart sÄ tillhör den familjen men som vi alla vet sÄ finns det alltid nÄn som Àr annorlundaJag har en favorit Breitling...hur ser ni som Àr "hard core" Breitling-Àlskare pÄ den?? TrÄkig? BerÀtta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SjÀlvklart sÄ tillhör den familjen men som vi alla vet sÄ finns det alltid nÄn som Àr annorlundaJag har en favorit Breitling...hur ser ni som Àr "hard core" Breitling-Àlskare pÄ den?? TrÄkig? BerÀtta
TrÄkig? NÀe för fan, Àr det nÄgot som Àr hard core hos Breitling sÄ Àr denna i topp. Har verkligen satt B pÄ kartan ocksÄ. Huuuur mÄnga som helst som inte kan ett skit om klockor men som vet att det finns en klocka med sÀndare sÄ rÀddningsteam kan hÀmta den nödstÀllda (samt att det kostar vid falsklarm)Jag har en favorit Breitling...hur ser ni som Àr "hard core" Breitling-Àlskare pÄ den?? TrÄkig? BerÀtta
TrĂ„kig?! Ăr ju nĂ€stintill den grymmaste, om det inte vore för vattentĂ€theten hade jag Ă€gt en!Jag har en favorit Breitling...hur ser ni som Ă€r "hard core" Breitling-Ă€lskare pĂ„ den?? TrĂ„kig? BerĂ€tta
Den Àr ju sÄ basic. SupertrÄkig. Basfunktioner. Ser ut som alla andra. NÀ, usch nÄgot trÄkigare finns inte. (ironi, den Àr tuff som granit)Jag har en favorit Breitling...hur ser ni som Àr "hard core" Breitling-Àlskare pÄ den?? TrÄkig? BerÀtta
Om det inte var för att jag stÀndigt skulle vara nervös för att pÄ fyllan felutlösa den, skulle jag definitivt Àga en.Jag har en favorit Breitling...hur ser ni som Àr "hard core" Breitling-Àlskare pÄ den?? TrÄkig? BerÀtta
Ăr vĂ€l 50m pĂ„ Emergencyn, inget att bada med.@Dixie @xHenke @Johanssons Kakel Tack för att jag fĂ„r vara med i klubben.... Trots att Emergencyn Ă€r lite "speciell". DĂ„lig vattentĂ€thet..aj dĂ„..hur? Ja, jag tycker den verkligen Ă€r unik och trovĂ€rdig som tool watch.
Och om man vill ha stor klocka Àr ju tvÄan ett alternativ.
Fy tusan, det var klent. Tur att den aldrig följt med till stranden.Ăr vĂ€l 50m pĂ„ Emergencyn, inget att bada med.
Och det gÀller föresten dagens EII, den gamla 1:an klarade bara 30m.Fy tusan, det var klent. Tur att den aldrig följt med till stranden.
Sorry..för mig..endast 30 meter.Fy tusan, det var klent. Tur att den aldrig följt med till stranden.
TrĂ„kig?! Ăr ju nĂ€stintill den grymmaste, om det inte vore för vattentĂ€theten hade jag Ă€gt en!
@Dixie @xHenke @Johanssons Kakel Tack för att jag fÄr vara med i klubben.... Trots att Emergencyn Àr lite "speciell". DÄlig vattentÀthet..aj dÄ..hur? Ja, jag tycker den verkligen Àr unik och trovÀrdig som tool watch.
Tycker 30/50m sĂ€nker trovĂ€rdigheten. Ăr det för attan faktiskt mĂ„ste dr ur sĂ€ndaren som det inte gĂ„r att fĂ„ bĂ€ttre tĂ„lighet troĂr vĂ€l 50m pĂ„ Emergencyn, inget att bada med.
Det tycker inte jag i heller. Woop woop!Idag blev Ă€ven gamla F500 glad. Den fick ett nytt spĂ€nne pĂ„ sitt grĂ„a hadley roma-strap. Ăr man galen som köper ett spĂ€nne som kostar mer Ă€n dubbelt mot bandet som sitter pĂ„ och som dessutom har ett alldeles utmĂ€rkt spĂ€nne redan? Nej, jag tycker inte det. Tack @ERIKSON URHANDEL
Ja, tvÄan Àr fanimig större Àn mitt gökur!!@Dixie @xHenke @Johanssons Kakel Tack för att jag fÄr vara med i klubben.... Trots att Emergencyn Àr lite "speciell". DÄlig vattentÀthet..aj dÄ..hur? Ja, jag tycker den verkligen Àr unik och trovÀrdig som tool watch.
Mycket mĂ€rkligt, Emergency Mission verkar ha 100m men den Ă€r polerad och har kronograf... Föredrar den vanliga.Tycker 30/50m sĂ€nker trovĂ€rdigheten. Ăr det för attan faktiskt mĂ„ste dr ur sĂ€ndaren som det inte gĂ„r att fĂ„ bĂ€ttre tĂ„lighet tro
Ha ha ha ha!!!Ja, tvÄan Àr fanimig större Àn mitt gökur!!
Men...Àr den lika snygg??Och dÀr blev jag sugen pÄ en Emergency Mission...
Din Àr mycket snyggare men 100 m > 30 m...Men...Àr den lika snygg??
Idag blev Ă€ven gamla F500 glad. Den fick ett nytt spĂ€nne pĂ„ sitt grĂ„a hadley roma-strap. Ăr man galen som köper ett spĂ€nne som kostar mer Ă€n dubbelt mot bandet som sitter pĂ„ och som dessutom har ett alldeles utmĂ€rkt spĂ€nne redan? Nej, jag tycker inte det. Tack @ERIKSON URHANDEL
Idag blev Ă€ven gamla F500 glad. Den fick ett nytt spĂ€nne pĂ„ sitt grĂ„a hadley roma-strap. Ăr man galen som köper ett spĂ€nne som kostar mer Ă€n dubbelt mot bandet som sitter pĂ„ och som dessutom har ett alldeles utmĂ€rkt spĂ€nne redan? Nej, jag tycker inte det. Tack @ERIKSON URHANDEL
Helt fantastiskt! Visserligen vĂ€ger klockan en 5-6 kilo och Ă€r gjord i metall. Men Ă€ndĂ„: -25' !!!!!! Jag har inte nĂ„gon originalkartong, och enda vĂ€ggen som klarade tyngden var garagevĂ€ggen. SĂ„ nu hĂ€nger den dĂ€r. Jag mĂ„ste kanske hantera den bĂ€ttre Ă€n sĂ„ framöver. KiHaha, jag vill ocksĂ„ ha en sĂ„n. SĂ„ mycket att jag kollade eBay... Ăr inte lika sĂ€ker lĂ€ngre haha. Dock ingen expert pĂ„ eBay sĂ„ jag kanske kollar fel, men det verkar vara lite dyrt?
440 tror jag det var.Vad kostar ett spÀnne?
Going out with a bang!Gott nytt Ă„r!
problem med grannarna?Gott nytt Ă„r!
Ăr inte sĂ„ troligt att du skulle göra det. Man kasserar klockan nĂ€r man dragit sprinten sĂ„ vitt jag vet.Om det inte var för att jag stĂ€ndigt skulle vara nervös för att pĂ„ fyllan felutlösa den, skulle jag definitivt Ă€ga en.