• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Boozer_87

Panerai
Nog den bĂ€sta Breitling jag Ă€gt😀
IMG_20211211_114504_edit_14708194431088.jpg
Den Ă€r riktigt het 👊
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Ibland Àr KS humorlöst, i morse postade jag en högst ironisk trÄd om ett nystartsmÀrke, bortaget pga reklam :rolleyes:
Det hĂ€r enbart hĂ€r i denna trĂ„d som humor finns. đŸ„°

@SeikoZ Gjorde inte du ocksÄ en trÄd om dem för em vecka sen eller nÄgot?
Nope, inte gjort nĂ„got sĂ„nt. Är besviken pĂ„ dig som blandar ihop sköna, komiska, trevliga, glada mig med nĂ„gon annan. :(
 

Mickimike

Breitling
Finns en pÄ kaplans för typ 30-35 vilket enligt mig Àr ett rÀtt schysst pris om det finns lÀnk till.
Inget att klaga pÄ Àn att det Àr en stor men ÀndÄ bÀrbar klocka. AndrahandsvÀrdet ligget vÀl mellan 30-60k beroende pÄ konfigurationer

NÀr det gÀller b50 Àr mim favorit Bumblebeen,
Breitling Cockpit B50
73 574 kr
Ute efter en Nighthawk mission. Är det fĂ„ tillverkade eftersom dom inte sĂ€ljs allt för ofta? Eller vad kan de bero pĂ„?
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ute efter en Nighthawk mission. Är det fĂ„ tillverkade eftersom dom inte sĂ€ljs allt för ofta? Eller vad kan de bero pĂ„?
Antar att du syftar pÄ night mission?

Allt beror vÀl pÄ tillgÄng/efterfrÄgan. Den Àr ju relativt annorlunda jÀmfört med de andra modellerna som finns, dÀr fördelen med b55 kontra b50 har tillgÄng till blÄtandskoppling vilket förenklar funktionerna avsevÀrt. Men det Àr ju en annan klocka ocksÄ sÄ det gÄr inte att direeekt jÀmföra dem.

AngÄende bÀrbarheten som jag skrev i mitt förra inlÀgg sÄ hade jag lite fel i mitt minne, b50 bÀrs aningen större Àn vad jag tÀnkte. Den Àr ca 59mm lug 2 lug och 16mm nÄgot pÄ höjd, jÀmfört med b55 som har ca 55mm lug 2 lug och 15.2(?)mm höjd, smÄ marginaler men som ÀndÄ gör skillnad pÄ handleden.

Har för mig att b50 orbiter fortfarande finns att tillgÄ, trots ganska limiterad
 
Topp