Den Àr riktigt hetNog den bÀsta Breitling jag Àgt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr riktigt hetNog den bÀsta Breitling jag Àgt
@SeikoZ Gjorde inte du ocksÄ en trÄd om dem för em vecka sen eller nÄgot?Ibland Àr KS humorlöst, i morse postade jag en högst ironisk trÄd om ett nystartsmÀrke, bortaget pga reklam
Det hÀr enbart hÀr i denna trÄd som humor finns.Ibland Àr KS humorlöst, i morse postade jag en högst ironisk trÄd om ett nystartsmÀrke, bortaget pga reklam
Nope, inte gjort nĂ„got sĂ„nt. Ăr besviken pĂ„ dig som blandar ihop sköna, komiska, trevliga, glada mig med nĂ„gon annan.@SeikoZ Gjorde inte du ocksĂ„ en trĂ„d om dem för em vecka sen eller nĂ„got?
Fan drog du inte en kommentar dÄ? Skyller pÄ att jag Àr ung och dumDet hÀr enbart hÀr i denna trÄd som humor finns.
Nope, inte gjort nĂ„got sĂ„nt. Ăr besviken pĂ„ dig som blandar ihop sköna, komiska, trevliga, glada mig med nĂ„gon annan.
Fan dÄNee inte ens kommentar.
en iraqi alltsÄ?!Nu har jag anledning till att posta i den hÀr trÄden ocksÄ
Japan-klass pÄ sekundvisare a la indexmarkeringen iraqi alltsÄ?!
Det stÀmmeren iraqi alltsÄ?!
Gjorde ju inte saken bÀttre att jag inte ens vridit den sÄ att bezeln linjeradeJapan-klass pÄ sekundvisare a la indexmarkering
Fick du med dig en bibel för att kunna anvÀnda alla features?Det stÀmmer
Gjorde ju inte saken bÀttre att jag inte ens vridit den sÄ att bezeln linjerade
TyvÀrr inte⊠Men tror jag ÀndÄ lyckats lista ut de allra flesta funktionerna, Ätminstone de som jag faktiskt kan tÀnkas anvÀndaFick du med dig en bibel för att kunna anvÀnda alla features?
finns markeringarna kvar pÄ boettlocket eller Àr dom bortpolerade?Det stÀmmer
Gjorde ju inte saken bÀttre att jag inte ens vridit den sÄ att bezeln linjerade
JadÄ de Àr kvar (om det Àr detta du menar)finns markeringarna kvar pÄ boettlocket eller Àr dom bortpolerade?
Hej Weberg! "Breitling 73" enligt internet. Superquartz. Mvh MartinVilket urverk har den?
frÀckt!JadÄ de Àr kvar (om det Àr detta du menar)
Grabbarna i orten kommer hÀnga vÄr kÀra citrusfrukt @Limeee upp och ner nÀr dom fÄr veta att klockan Àr gjord till Baathirak.frÀckt!
ta pÄ den Ä visa grabbarna i orten
Ute efter en Nighthawk mission. Ăr det fĂ„ tillverkade eftersom dom inte sĂ€ljs allt för ofta? Eller vad kan de bero pĂ„?Finns en pĂ„ kaplans för typ 30-35 vilket enligt mig Ă€r ett rĂ€tt schysst pris om det finns lĂ€nk till.
Inget att klaga pÄ Àn att det Àr en stor men ÀndÄ bÀrbar klocka. AndrahandsvÀrdet ligget vÀl mellan 30-60k beroende pÄ konfigurationer
NÀr det gÀller b50 Àr mim favorit Bumblebeen,
Breitling Cockpit B50
73 574 kr
Breitling Cockpit B50 Night Mission Yellow Dial 46mm Titanium for kr88 489 for sale from a Seller on Chrono24
Breitling Cockpit B50 Listing: kr88 489 Breitling Cockpit B50 Night Mission Yellow Dial 46mm Titanium, Reference number VB50105T/I525; Titanium; Quartz; Condition Very good; Year 2016; Watch with orchrono24.app
Antar att du syftar pĂ„ night mission?Ute efter en Nighthawk mission. Ăr det fĂ„ tillverkade eftersom dom inte sĂ€ljs allt för ofta? Eller vad kan de bero pĂ„?