Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja ibland tar det ett tag, tycker faktiskt det är konstigt men aja så är det ibland. ( alla är vi ju olika )men det känns som den kom till precis rätt ägare och det känns extra kul eller vad säger du @Maximilian Grattis till han för en galet bra klocka för pengarna!@Boozer_87 , fick du dinkan såld, grattis…
Ett stift ?Bandbytardag, finn ett fel
Ett för kort orange band ?Bandbytardag, finn ett fel
Hur lyckas man kapa flera av banden så dåligt, med en sten?Bandbytardag, finn ett fel
haha, every time! Om vi tittar på det översta bandet så är det kapat av mig, resten av Erikson Men det gör inget för mig, syns ändå inte då de går in i viklåsetHur lyckas man kapa flera av banden så dåligt, med en sten?
Hade gärna sett den färgsättningen i en 3-registers redition av navitimern
Gillar ju den modellen sådär normal sett, men den här fick jag riktigt goa sommarkänslor av mitt i december , faktiskt tummen upp
Snyggt! Kan man köpa den vita i 24 mm bredd?Bandbytardag, finn ett felb
Jawol, det är det som visasSnyggt! Kan man köpa den vita i 24 mm bredd?
Bockar och bugar.Jawol, det är det som visas
Ref 291S heter det, går att beställa via AD/Breitbo
Den hamnade absolut rätt tillslut, oerhört glad! Den har lyst upp tillvaron när man legat hemma med mancold hela veckan haha...Ja ibland tar det ett tag, tycker faktiskt det är konstigt men aja så är det ibland. ( alla är vi ju olika )men det känns som den kom till precis rätt ägare och det känns extra kul eller vad säger du @Maximilian Grattis till han för en galet bra klocka för pengarna!
Den är fräck! Men hade mått bra av att krympa typ 2mm iafHallo tråden, sorry OT, men vad säger Brattefolket om denna, tycker själv den är ubercool
Samma sammaHallo tråden, sorry OT, men vad säger Brattefolket om denna, tycker själv den är ubercool
He he bra. Blir man ej mobbad i tråden sedan, avvek precis från min bara Bratte strategy och beställde en, verkar gå som smör….Samma samma
Det viktiga är att man alltid hamnar på det som är rätt innan man dör! B for lifeHe he bra. Blir man ej mobbad i tråden sedan, avvek precis från min bara Bratte strategy och beställde en, verkar gå som smör….
Nästa års sommar klocka. Medge att färgen lockar till en kall öl med utsikt över grönskande ängar.
Tack @ERIKSON URHANDEL för dagens fantastiska köpfest