• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
LĂ„nad bild sĂ„klart, men att ha denna kombinationen med sin andra hĂ€lft hade man inte skojjat bort 😁
Screenshot_20211207-082905_Instagram.jpg

Du menar att du har den stora och @Rulle den lilla?
 

Matte1970

Cartier
Är det nĂ„gon som har bytt urtavla pĂ„ en nyare Breitling? Jag gjorde det pĂ„ en Cosmonaute som jag hade för ca 15 Ă„r sedan, men den var frĂ„n 1996. Jag har fĂ„tt för mig att ingen AF gör det pĂ„ nyare klockor lĂ€ngre. Skulle vilja byta fĂ€rg pĂ„ min Super Avenger. Alternativet Ă€r sĂ„ klart att sĂ€lja den och köpa en annan, vilket kanske blir billigare.
 

jcwatches

Panerai
Professional Dealer
2-Faktor
Tjena gruppen :) har införskaffat mig en A53035 colt. Har haft en för mĂ„nga Ă„r sedan. Men nu har jag helt glömt hur man stĂ€ller datumet? Är vĂ€l nĂ„got speciellt med dessa har jag för mig ;) tips mottages :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
29A16038-6EAD-4641-B218-841BD22753D3.jpeg


In och kommentera sĂ„ jag fĂ„r lĂ„na fler klockor. 😂
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Är det nĂ„gon som har bytt urtavla pĂ„ en nyare Breitling? Jag gjorde det pĂ„ en Cosmonaute som jag hade för ca 15 Ă„r sedan, men den var frĂ„n 1996. Jag har fĂ„tt för mig att ingen AF gör det pĂ„ nyare klockor lĂ€ngre. Skulle vilja byta fĂ€rg pĂ„ min Super Avenger. Alternativet Ă€r sĂ„ klart att sĂ€lja den och köpa en annan, vilket kanske blir billigare.
Tror tyvÀrr att du Àr rÀtt ute. FrÄgade om det var möjligt byta tavla pÄ den nya Superoceanmodellen, men icke. De har slutat med det fick jag höra.
Har vÀl blivit lite för mycket av den varan under tidigare Är.
 

Matte1970

Cartier
29A16038-6EAD-4641-B218-841BD22753D3.jpeg


In och kommentera sĂ„ jag fĂ„r lĂ„na fler klockor. 😂
Ingen fan av Breitling senare sortiment. Tycker det har gÄtt utför rejÀlt senaste 5-10 Ären. Tycker inte de kommit ut med nÄgon snygg modell sÄsom de gjorde 90 & 00-talet.
 

Mickimike

Breitling
breitling b50 hiss eller diss? Är fĂ„ sĂ„dana klockor till salu begagnad hur kommer det sig? SĂ„ nöjda att man inte vill sĂ€lja eller dĂ„lig skick? vad tror ni om andrahands vĂ€rdet nu nĂ€r dom slutat tillverka dom?
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
breitling b50 hiss eller diss? Är fĂ„ sĂ„dana klockor till salu begagnad hur kommer det sig? SĂ„ nöjda att man inte vill sĂ€lja eller dĂ„lig skick? vad tror ni om andrahands vĂ€rdet nu nĂ€r dom slutat tillverka dom?
Finns en pÄ kaplans för typ 30-35 vilket enligt mig Àr ett rÀtt schysst pris om det finns lÀnk till.
Inget att klaga pÄ Àn att det Àr en stor men ÀndÄ bÀrbar klocka. AndrahandsvÀrdet ligget vÀl mellan 30-60k beroende pÄ konfigurationer

NÀr det gÀller b50 Àr mim favorit Bumblebeen,
Breitling Cockpit B50
73 574 kr
 
Topp