LÄnad bild sÄklart, men att ha denna kombinationen med sin andra hÀlft hade man inte skojjat bort
Du menar att du har den stora och @Rulle den lilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÄnad bild sÄklart, men att ha denna kombinationen med sin andra hÀlft hade man inte skojjat bort
Min röst ligger som vĂ€ntat pĂ„ bentlyn!Men vilken stĂ„l 42:a Ă€r snyggast ? Denna fĂ„r min röstâŠ
NÀstan +1 pÄ den, Japanesen fÄr min röst som vÀntat kanske, "iceblue" pÄ en fin andraplats sen Bentley pÄ en tredjeplatsMin röst ligger som vÀntat pÄ bentlyn!
Men vilken stĂ„l 42:a Ă€r snyggast ? Denna fĂ„r min röstâŠ
Inte dumt val alls, men efter att klĂ€mt pĂ„ dessa sĂ„ faller valet pĂ„ dem imho:Men vilken stĂ„l 42:a Ă€r snyggast ? Denna fĂ„r min röstâŠ
Vart riktigt braNytt canvas för dagen till Avengern frÄn bandkonstnÀren @SpaceAce .
GrÄtt och robust med en lÀtt stoppning och lÀder pÄ undersidan. Helnöjd
Snyggt! En av dom bÀttre Breitlings i mitt tycke. Retro och modern i samma förpackning.
Man inser att det Àr december i Sverige nÀr nattbelysningen Àr pÄ 15:22!
Man inser att det Àr december i Sverige nÀr nattbelysningen Àr pÄ 15:22!
Tror tyvĂ€rr att du Ă€r rĂ€tt ute. FrĂ„gade om det var möjligt byta tavla pĂ„ den nya Superoceanmodellen, men icke. De har slutat med det fick jag höra.Ăr det nĂ„gon som har bytt urtavla pĂ„ en nyare Breitling? Jag gjorde det pĂ„ en Cosmonaute som jag hade för ca 15 Ă„r sedan, men den var frĂ„n 1996. Jag har fĂ„tt för mig att ingen AF gör det pĂ„ nyare klockor lĂ€ngre. Skulle vilja byta fĂ€rg pĂ„ min Super Avenger. Alternativet Ă€r sĂ„ klart att sĂ€lja den och köpa en annan, vilket kanske blir billigare.
Ingen fan av Breitling senare sortiment. Tycker det har gÄtt utför rejÀlt senaste 5-10 Ären. Tycker inte de kommit ut med nÄgon snygg modell sÄsom de gjorde 90 & 00-talet.
Recension: Breitling Super Avi B04
Bakgrund Ganska nyligen lanserade Breitling en nyutgĂ„va av Ref Avi 765 vilket Ă€r en Breitlingkronograf frĂ„n 1953. Den var i princip identisk utseendemĂ€ssigt med originalet och nu lanserar Breitling en âmodernare versionâ av samma modell. Modellen som recenseras hĂ€r heter Super Avi B04, vilket...klocksnack.se
In och kommentera sÄ jag fÄr lÄna fler klockor.
Finns en pĂ„ kaplans för typ 30-35 vilket enligt mig Ă€r ett rĂ€tt schysst pris om det finns lĂ€nk till.breitling b50 hiss eller diss? Ăr fĂ„ sĂ„dana klockor till salu begagnad hur kommer det sig? SĂ„ nöjda att man inte vill sĂ€lja eller dĂ„lig skick? vad tror ni om andrahands vĂ€rdet nu nĂ€r dom slutat tillverka dom?