flaskburk
Basic
Satan vad snygg, 42mm?Kul att TP hade missat att denna inte hade slÀpps Ànnu nÀr vi var pÄ eventet, men nu skickas den till butikerna sÄ fick OK att lÀgga ut den nu... Mycket fin tavla i verkligheten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Satan vad snygg, 42mm?Kul att TP hade missat att denna inte hade slÀpps Ànnu nÀr vi var pÄ eventet, men nu skickas den till butikerna sÄ fick OK att lÀgga ut den nu... Mycket fin tavla i verkligheten!
Yep! Gick ut pÄ breitlings sida för nÄgon dag sedan,Satan vad snygg, 42mm?
Tack för att du besparar en lat person en googling! Otroligt snygg. Synd bara att man har kycklinghandleder. Luggarna pÄ Superocean H Àr fan inte nÄdiga!Yep! Gick ut pÄ breitlings sida för nÄgon dag sedan,
Superocean Heritage B20 Automatic 42 - AB2010121L1A1 | Breitling
Discover the Breitling Superocean Heritage B20 Automatic 42 in a combination of stainless steel, a green dial and a stainless steel strap. Shop now!www.breitling.com
Kunde varit vÀrre! LÀgg till typ en cm sÄ har vi longinies heritage diver 42mmTack för att du besparar en lat person en googling! Otroligt snygg. Synd bara att man har kycklinghandleder. Luggarna pÄ Superocean H Àr fan inte nÄdiga!
Hej Igen.Problemet Àr att spÄren Àr vÀldigt grunda - detta kit funkar för mig iaf https://www.clasohlson.com/se/Elektronikmejslar-Cocraft/p/40-9973
Ok, tack för hjÀlpen. DÄ ska jag köpa och prova den.
SjÀlv testade jag med denna frÄn Biltema - https://www.biltema.se/verktyg/hand...slar/precisionsmejselsats-17-delar-2000018453
DÀr fanns en mejsel med pÄ 1mm, men den var liksom för tjock pÄ för att gÄ ner i sjÀlva spÄret.
Ăr vĂ€l en smaksak, men tycker att just den modellen Ă€r för stor för mig. Har dock spanat in Superocean 42 Automatic pĂ„ Jarl Sandin i Gbg. Troligen framtida beater. Hehe.Kunde varit vĂ€rre! LĂ€gg till typ en cm sĂ„ har vi longinies heritage diver 42mm
Men fungerar rÀtt bra om man har platta men ÀndÄ smala handleder (denna, inte LHD)
För mkt fritid @NissestrLaddad och ombytt för veckan
Det Àr mitt mantra. Vissa jobbar pro bono, vissa startar egetFör mkt fritid @Nissestr
Jag kör alltDet Àr mitt mantra. Vissa jobbar pro bono, vissa startar eget
Vilket urverk har den?GodkvÀll! Vill be experterna i trÄden om tips pÄ bra urmakare i och kring Stockholm för service av en Colt Chronograph Quartz A73350. Bland annat behöver packningar bytas. Mvh Martin
Skall vi slÄ till pÄ varsin pÄ torsdag @NissestrOooouuuuuufffff
MÄste bara fÄ njuren sÄldSkall vi slÄ till pÄ varsin pÄ torsdag @Nissestr
Va kostar dom pengar trodde det var reklamklockor som Breitling skickade ut gratisMÄste bara fÄ njuren sÄld
Ja den "Bentleygröna" urtavlan Àr ju alltid magisk ! @NissestrOooouuuuuufffff
Blir en tipsrad till helgenâŠOooouuuuuufffff
Oooouuuuuufffff
Japsarna kan det hÀr!LÄnad bild sÄklart, men att ha denna kombinationen med sin andra hÀlft hade man inte skojjat bort
FÄr Äka och hÀmta en resvÀska full med LE/CE @Nissestr ?Japsarna kan det hÀr!
Hade kunnat tÀnka mig bÄda storlekarna till mig sjÀlv faktiskt. RIktigt nice tavla!LÄnad bild sÄklart, men att ha denna kombinationen med sin andra hÀlft hade man inte skojjat bort
Hade kunnat tÀnka mig bÄda storlekarna till mig sjÀlv faktiskt. RIktigt nice tavla!
Det stÀmmer @DrDreDen mindre pÄ bilden, tror jag, Àr den lilla Chronomaten (runt 32mm) och inte 36mm.
Dom lura mig :*(Den mindre pÄ bilden, tror jag, Àr den lilla Chronomaten (runt 32mm) och inte 36mm.
Tycker faktiskt de Ă€r snyggare Ă€n 44 or, men jag testade bĂ€gge och 44 satt som en smĂ€ck, jag Ă€r dock allergisk mot ceramic bezelsâŠLĂ„nad bild sĂ„klart, men att ha denna kombinationen med sin andra hĂ€lft hade man inte skojjat bort