• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Skulle vilja ha ett grönt canvas eller gummi till min Superocean. Originalgummit Àr 24/20mm. Breitling verkar inte ha nÄt (kollat webbsidan). Skulle vilja ha ett konventionellt svart lÄs ocksÄ.
- Tips mottages tacksamt!
CB09B74D-2E29-41E1-906D-21A3DFD3A1E3.jpeg
Som @Boozer_87 skrev, viklÄs och gummi. Mörkgrönt twinpro, ref nr 292S. GÄr att bestÀlla direkt frÄn Breitling, kolla med @ERIKSON URHANDEL sÄ fixar de.

Sen köper du @Simon.x viklÄs
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor



Jaja, gravidhjÀrnan spökar igen. Sitter med uppsats som gÄr skit. Momsfritt Àr det ju sÄklart inte. TÀnkte mer pÄ alla butiker de har och att det inte blir nÄgot pÄslag som vid det egentliga meckat Geneve, men som faller bort vad jag tolkade utifrÄn boozers frÄga :)

EDit:
Eller sÄ övertolkar jag Boozers inlÀgg att HEN inte Àr intresserad av det billigaste stÀllet relaterat till utbud, utan bara var pÄ jakt efter meckat i Europa.
 
Hej BreitlingvÀnner,
jag har blivit blÄst pÄ en Old Navitimer. Surt sa rÀven. Klockan Àr nu stöldanmÀld sÄ om ni stöter pÄ den fÄr ni gÀrna kontakta mig hÀr pÄ KS och eller kontakta polisen.
Tack!

Ref: A13022112B209
Serienr: 15410
Årtal: 1997

BON.jpg
 

jcwatches

Panerai
Professional Dealer
2-Faktor
Efter annonsering pÄ Blocket. Betalningen skulle ske via banköverföring men troligen Äterkallades betalning. Pissigt men det fÄr bli en lÀxa.

beklagligt. HÀnde min fru för nÄgot Är sedan och samma tillvÀgagÄngssÀtt. Men bÄde polis och försÀkringsbolag kunde inget göra dÄ de rÀknades som bedrÀgeri och inte stöld :(

dock hade vi flax att ett Är senare kom den ut pÄ auktion och vi hade all info sparad :)
 

Boozer_87

Panerai
Jaja, gravidhjÀrnan spökar igen. Sitter med uppsats som gÄr skit. Momsfritt Àr det ju sÄklart inte. TÀnkte mer pÄ alla butiker de har och att det inte blir nÄgot pÄslag som vid det egentliga meckat Geneve, men som faller bort vad jag tolkade utifrÄn boozers frÄga :)

EDit:
Eller sÄ övertolkar jag Boozers inlÀgg att HEN inte Àr intresserad av det billigaste stÀllet relaterat till utbud, utan bara var pÄ jakt efter meckat i Europa.

Precis sÄ jag tÀnkte. Mest utbud !
 

JOT

Omega
Bra frÄga. Jag kommer iaf aldrig mer annonsera en klocka pÄ Blocket. Jag skulle givetvis lagt ut den pÄ KS och sÄlt till en Àrlig och intresserad BreitlingvÀn. SÄ Àr det.
Beklagar. Synd att man inte kan lita pĂ„ nĂ„gon nu för tiden😔. Skulle du kunna ge en utförlig beskrivning av tillvĂ€gagĂ„ngssĂ€ttet (för att minska risken att nĂ„gon annan blir lurad pĂ„ samma sĂ€tt)?
 
Topp