Simon.x
Silver
ĂR du grinig i dag eller driver barnen dej till vansinne.Gör om gör rĂ€tt
Om du har svaret sÄ skriv det ist
//Simon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
ĂR du grinig i dag eller driver barnen dej till vansinne.Gör om gör rĂ€tt
Vakna din jĂ€kel, och lĂ€s rĂ€tt sĂ„ slipper alla svara som @RulleĂR du grinig i dag eller driver barnen dej till vansinne.
//Simon
Fattar inte ens var du skriver om sÄ ta och tagga nerVakna din jÀkel, och lÀs rÀtt sÄ slipper alla svara som @Rulle
Hur Àr det möjligt att Äterkalla en betalning som kommit in pÄ ditt konto? Man mÄste vÀl kunna se vem det Àr som överförde pengarna och polisanmÀla. Det bör ju bara fÀngelse.Efter annonsering pÄ Blocket. Betalningen skulle ske via banköverföring men troligen Äterkallades betalning. Pissigt men det fÄr bli en lÀxa.
Lugn nuĂR du grinig i dag eller driver barnen dej till vansinne.
//Simon
Jag vill skriva sÄ mycket just nu @Simon.x och det Àr sÄ mkt straffspark men jag lÄter det vara för du Àr sÀkert snÀll och inte alltid körk. Gott nytt pÄ dig!Fattar inte ens var du skriver om sÄ ta och tagga ner
Eller ring numeruplysningen dom kan nog svara pÄ det mesta
Ps glöm inte att citera ALLA som inte har det svar du nu vill ha.. hehe eller Àr du redan dyngrak ??
//Simon
Gott nytt, vÄgar ej bifoga dagens dink bild, risk för mobbning, fÄr byta , till kvÀllens raketskjutning, Àr det fortfarande tillÄtet i pk Sverige ?Breitling ger dig kanske viiiiiiingaaaaaar...
Gott nytt vÀnner!
Det Àr lugnt, jag kör ocksÄ Ohm tecknet senare idag!Gott nytt, vÄgar ej bifoga dagens dink bild, risk för mobbning, fÄr byta , till kvÀllens raketskjutning, Àr det fortfarande tillÄtet i pk Sverige ?
Gott nytt Är pÄ dig!Breitling ger dig kanske viiiiiiingaaaaaar...
Gott nytt vÀnner!
Japsen rocks, min sista var en Japs och en Chronomaster pĂ„ vĂ€g in, sedan Ă€r det paus, igen / ett tagâŠ..Gott nytt Ă„r pĂ„ er i bĂ€sta trĂ„den.
SjÀlv kör jag pÄ Skx ikvÀll, höhö.
Otroligt sugen men har inte riktigt finanserna pĂ„mĂ„lats tyvĂ€rrNgn som Ă€r sugen pĂ„ en Evo ? Bra deal nu pĂ„ en nĂ€stan ny pĂ„ KSâŠ( inte min)..
Nice, grattis âŠMin första Breitling, sĂ„ galet skoj man kan ha med bara en krona i jymden.
Tack till @skallagrimson för detta!
Indeed, subdials, svarta ? El annan gul ton ?Tankar... tankar... Hade det funnit en I cobra yellow dÄ jÀklar
Svarta hade varit perfekt, med en tillbakablick till gamla Longitude.Indeed, subdials, svarta ? El annan gul ton ?
Svarta hade varit perfekt, med en tillbakablick till gamla Longitude.
@ERIKSON URHANDEL ni fyller ju 100Är nÀsta Är, strunta i Sinn, nu har ni chansen att dra en chronomat med gul tavla och blÄa subdials - sweden edition
Nyservad, fullset, men - pricyAvslutad - Glycine Airman 2000 World Timer GMT
Glycine Airman 2000 World Timer GMT Ref nr 3764 Storlek 42mm Kaliber 2893 Automat BlÄ tavla Nypolerad Nyruckad Amlitud 270 Diffar + 8 sek/dygn OmfÄng 20cm Pris pÄ Chrono24 mellan 9500-15000kr Prisbump 29999 (tidigare 32999) Breitling Chronomat 81950 39mm Fullset Cert 1990 LÄda...klocksnack.se
vad tycker ni om denna?
prisvÀrd?
Vad har hÀnt med 81950 och priser? SÄldes vÀl för max 15k pÄ c24 förra ÄretAvslutad - Glycine Airman 2000 World Timer GMT
Glycine Airman 2000 World Timer GMT Ref nr 3764 Storlek 42mm Kaliber 2893 Automat BlÄ tavla Nypolerad Nyruckad Amlitud 270 Diffar + 8 sek/dygn OmfÄng 20cm Pris pÄ Chrono24 mellan 9500-15000kr Prisbump 29999 (tidigare 32999) Breitling Chronomat 81950 39mm Fullset Cert 1990 LÄda...klocksnack.se
vad tycker ni om denna?
prisvÀrd?
borde kanske ta och sÀlja dessa tvÄ nu dÄ?Vad har hÀnt med 81950 och priser? SÄldes vÀl för max 15k pÄ c24 förra Äret