Maximilian
Basic
BÀttre sent Àn aldrig! Sitter som en smÀck.Ja fasiken var bra den Àr men nu Àr den borta hos @Maximilian , hit us with your best shot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÀttre sent Àn aldrig! Sitter som en smÀck.Ja fasiken var bra den Àr men nu Àr den borta hos @Maximilian , hit us with your best shot!
förstÄr inte vf man inte lÀgger krutet pÄ att göra en ny steelfish 42 med bra fÀrger istÀllet?!Nytt (fÀrgerna) frÄn Kern. 46mm tyvÀrr.
Steelfish kommer nog tyvÀrr inte tillbaka. Det var vÀl nÀstan tio Är sedan den lades ner sÄ den Àr för ny för att Äterkomma som retro.förstÄr inte vf man inte lÀgger krutet pÄ att göra en ny steelfish 42 med bra fÀrger istÀllet?!
jag menar inte exakt steelfish men nÄgon ny dykarvariant pÄ.42an utan siffror och med frÀscha fÀrger .....Steelfish kommer nog tyvÀrr inte tillbaka. Det var vÀl nÀstan tio Är sedan den lades ner sÄ den Àr för ny för att Äterkomma som retro.
Jag gillar den nya gröna black steel:en. Snyggt utan datum och fina fÀrger, men 46mm funkar inte för mig.
Avslutad - Glycine Airman 2000 World Timer GMT
Glycine Airman 2000 World Timer GMT Ref nr 3764 Storlek 42mm Kaliber 2893 Automat BlÄ tavla Nypolerad Nyruckad Amlitud 270 Diffar + 8 sek/dygn OmfÄng 20cm Pris pÄ Chrono24 mellan 9500-15000kr Prisbump 29999 (tidigare 32999) Breitling Chronomat 81950 39mm Fullset Cert 1990 LÄda...klocksnack.se
vad tycker ni om denna?
prisvÀrd?
borde kanske ta och sÀlja dessa tvÄ nu dÄ?
jag bara skojade lite angĂ„ende dessa tvĂ„!Det vore vĂ€l vĂ€ldigt synd? I alla fall en borde du vĂ€l behĂ„lla? (Ăr det inte sĂ„ att en av dem Ă€r helt original och den andra Ă€r re-lumad?). Det Ă€r ju jĂ€kligt svĂ„rt att hitta en i fint originalskick.
Breitling som varumÀrke Àr vÀl (min kÀnsla) pÄ vÀg uppÄt och de dÀr Àr milstolpar i Bretitlings moderna historia, sÄ frÄn ett investeringsperspektiv kan det nog vara fördelaktigt att behÄlla dem.
jag bara skojade lite angÄende dessa tvÄ!
det Àr ju dom bÀsta brattarna jag har!
coolaste tavlan som finns till 81950
vart har du fÄtt för dig att en Àr relumad?
har knappt brukat dessa tvÄ hahaJag minns nog fel i sÄ fall. Jag hade för mig att ngn hade en sÄdan tidig som var re-lumad och som han anvÀnde mer som bruksklocka, men jag kan ha blandat ihop det med nÄgon annans. Jag tar bort den delen i min tidigare kommentar för att undvika förvirring och felaktiga rykten.
- Oj oj oj, vill haNytt (fÀrgerna) frÄn Kern. 46mm tyvÀrr.
JĂ€kligt coola fĂ€rger, fattar ej riktigt heller, 42 och 44 borde sĂ€lja bĂ€ttre ? ? och Breitling bedriver vĂ€l ej red cross verksamhetâŠNytt (fĂ€rgerna) frĂ„n Kern. 46mm tyvĂ€rr.
tĂ€nk dig en no-date version utav 42anJĂ€kligt coola fĂ€rger, fattar ej riktigt heller, 42 och 44 borde sĂ€lja bĂ€ttre ? ? och Breitling bedriver vĂ€l ej red cross verksamhetâŠ
Ishockeypuck till klocka.Nytt (fÀrgerna) frÄn Kern. 46mm tyvÀrr.
Amen och sedan för jag Àr i en titanorgie, steel, dlc och titanval, cobra tavla, military green, vad hette den i lila oxÄ, burgundy ? Men ingen mer pastell pÄ sÄdan dinkatÀnk dig en no-date version utav 42an
utan siffror
i lite coola fÀrger
kanske biffar till caset lite och smÀller dit en frÀck heliumventil
göra dom likt dom Àldre SO pro
en sÄdan borde sÀlja bra mycket bÀttre Àn vad dom nuvarabde 42orna gör!
46mm Àr inga problem för en man att bÀra uppIshockeypuck till klocka.
Shots fired @SeikoZ46mm Àr inga problem för en man att bÀra upp
Jag förstÄr ju att din klocka behöver vara stor, displayen ska vara stor och tydlig, verket ska vara laddar mm. Men en klocka pÄ 46 mm som enbart visar tid, njaaaa.
Behövs en handled likt en grizzlybjörns för att bÀra den klockan.46mm Àr inga problem för en man att bÀra upp
Sant, som en vis man en gÄng sa: "allt större Àn en SKX Àr alldeles för stort"Behövs en handled likt en grizzlybjörns för att bÀra den klockan.
Jaa, jag hÄller med den vise mannen. Dock Àr @Nissestr klocka undantag, den perfekt.Sant, som en vis man en gÄng sa: "allt större Àn en SKX Àr alldeles för stort"
- Inte dÄ, rÀcker med en grizzlybjörnsungeBehövs en handled likt en grizzlybjörns för att bÀra den klockan.
Du har KSâs största handleder. Du fĂ„r ju den klockan att se ut som en skx013.- Inte dĂ„
- Finns en sĂ„n trĂ„d, nĂ„dde inte ens pallplatsDu har KSâs största handleder. Du fĂ„r ju den klockan att se ut som en skx013.
JÀklar!- Finns en sÄn trÄd, nÄdde inte ens pallplats
Funderar ocksĂ„... antingen sĂ€lja exo och Aero och fixa chronomat reverse panda, eller sĂ€lja Aero och skaffa exo lĂ€nk...Svart Ă€r ju svart @Nissestr men jag Ă€r fasiken inne pĂ„ en "grĂ„" exo med lĂ€nk. Det kliar i alla fingrar nu, perfekt jobbklocka! Ăr högt och lĂ„gt nu, tĂ€nker pĂ„ 3-4 olika modeller per dag!