• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Boozer_87

Panerai
Det finns alltid en anledning till en Erik, idag tex Ă€r det en faktureringsErik đŸ€Ł
20220110_173339.jpg
 

Watchie

Patek
2-Faktor
TĂ€nk om Bratte blir som Rolex, jassĂ„ du ska ha en Chronomat, inga problem, men dĂ„ mĂ„ste du oxĂ„ handla 3 Aviator 8’s och ett par Superocean heritages oxĂ„, vassego, pants down first
.
 
Senast Àndrad:

DrDre

Patek
62DAD40E-45A2-4DB9-91A9-CCE54BBAA658.jpeg
hÄller pÄ att byta till mig denna :) lite snyggt med gulnade index! Vad sÀger gruppen ett vÀrde skulle kunna va? Utan box/dokument, men ska gÄ fint enligt Àgaren :)

Charmig modell, sÀrskilt med utc-modulen.

Lite svÄrt att sÀga ngt mer exakt om priset men runt 25tkr Àr vÀl en rimlig utgÄngspunkt. Servicebehov och skick (och lÀnkens lÀngd) kan sedan pÄverka.

TvÄ saker att kolla lite extra noga pÄ: Anti-reflex skyddet kan ibland vara lite avskavt och kronhalsen fÄr ej vara (ut)sliten dÄ den ej gÄr att byta separat.
 

jcwatches

Panerai
Professional Dealer
2-Faktor
Charmig modell, sÀrskilt med utc-modulen.

Lite svÄrt att sÀga ngt mer exakt om priset men runt 25tkr Àr vÀl en rimlig utgÄngspunkt. Servicebehov och skick (och lÀnkens lÀngd) kan sedan pÄverka.

TvÄ saker att kolla lite extra noga pÄ: Anti-reflex skyddet kan ibland vara lite avskavt och kronhalsen fÄr ej vara (ut)sliten dÄ den ej gÄr att byta separat.
Tack för svar :) dÄ Àr jag inte helt ute och cyklar. Allt ska fungera utan problem enligt nuvarande Àgare.
 

DrDre

Patek
Tack för svar :) dÄ Àr jag inte helt ute och cyklar. Allt ska fungera utan problem enligt nuvarande Àgare.

Du bör ta en titt pĂ„ den stora sekundvisaren och Ă€ven det runt den. Är den lite avskavd i centrum och Ă€r den ngt vitt runt centrum? Den stora sekundvisaren Ă€r inte heller helt parallell med med den lilla minutvisaren. Inga stora saker men du kanske kan anvĂ€nda det i förhandlingar pĂ„ marginalen.

Breitling BB Delete.jpg
 

jcwatches

Panerai
Professional Dealer
2-Faktor
Du bör ta en titt pĂ„ den stora sekundvisaren och Ă€ven det runt den. Är den lite avskavd i centrum och Ă€r den ngt vitt runt centrum? Den stora sekundvisaren Ă€r inte heller helt parallell med med den lilla minutvisaren. Inga stora saker men du kanske kan anvĂ€nda det i förhandlingar pĂ„ marginalen.

Breitling BB Delete.jpg
Tack. Att inte kronografen var helt nollstÀlld missade jag :) att den var lite avskavd i centrum sÄg jag och har redan anmÀrkt pÄ. Lite nervös för mer ska gÄ av och kanske Äka runt bakom glaset? Men Àr kanske lÄngsökt ;) lite prutmÄn fÄr dÀr allt va pÄ den :)
Stort tack :)
 

Boozer_87

Panerai
- StĂ€mmer, finns annat kul ocksĂ„ 
 🙂
A2BCC864-9499-435C-9F5E-8CA78AEDE411.jpeg
Dem dĂ€r dyker inte upp allt för ofta, gillar den skarpt! jag sĂ„g en för typ ett Ă„r sen pĂ„ chrono. Har för mig att den lĂ„g strax under hundringen. Har för mig att diskussionen om det viklĂ„set Har vart uppe pĂ„ tal och att det kostade typ MASSOR mer Ă€n klockan đŸ€Ł
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Dem dĂ€r dyker inte upp allt för ofta, gillar den skarpt! jag sĂ„g en för typ ett Ă„r sen pĂ„ chrono. Har för mig att den lĂ„g strax under hundringen. Har för mig att diskussionen om det viklĂ„set Har vart uppe pĂ„ tal och att det kostade typ MASSOR mer Ă€n klockan đŸ€Ł
- SÄg flera vitguld för nÄt Är sen ocksÄ, nu Àr de riktigt ovanliga.
 
Topp