• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

DetÀrjag

Cartier
Jag har uber ticks, moi - direkt tillbaks till AD, vĂ€ldigt störande nĂ€r man vĂ€l vet att den Ă€r dĂ€r och gissa vad du kommer glo pĂ„ först nĂ€r du sĂ€tter pĂ„ dinkan
.

Jo nĂ€r man vĂ€l har sett det kan man inte lĂ„ta bli att se skiten. 😄 Störigt Ă€ven om det inte ens syns vid de flesta ljusförhĂ„llanden. Ser precis ut som ett litet dammstrĂ„ vid rĂ€tt ljus. NĂ„ja, mejlade precis Breitling. FĂ„r se hur omstĂ€ndigt det blir att skicka en klocka pĂ„ garantiĂ€rende.
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Riktigt fin. Den vita Àr inte heller dum.
DF6E9E61-C912-4577-AFA1-7F89E96F917C.jpeg
Den Àr verkligen flott, om inte bÀttre Àn den svarta!
 
Senast Àndrad:

Boozer_87

Panerai
Jo nĂ€r man vĂ€l har sett det kan man inte lĂ„ta bli att se skiten. 😄 Störigt Ă€ven om det inte ens syns vid de flesta ljusförhĂ„llanden. Ser precis ut som ett litet dammstrĂ„ vid rĂ€tt ljus. NĂ„ja, mejlade precis Breitling. FĂ„r se hur omstĂ€ndigt det blir att skicka en klocka pĂ„ garantiĂ€rende.
Har bara positiva erfarenheter av "TP" Breitling nordic i TĂ€by. GĂ„ in pĂ„ Breitlings hemsida och boka "serviceĂ€rende" skriv med "garanti". Du fĂ„r skriva i lite uppgifter , dem skickar ut en box med kartong och du kan Ă„tersĂ€nda klocka med cert till dem. SĂ„ hör dem av sig sĂ„ fort dem har nĂ„tt att meddela. Nu var det iofs typ ett Ă„r sen sist jag skickade. Men i stora drag gick det till sĂ„ förut 😁
 

carfri88

Omega
NÄgon mer som brukar titta pÄ tpg pÄ youtube? Tycker det kan vara rÀtt underhÄllande ibland.
 

Bilagor

  • 6CD7A48E-91D3-4624-8B73-50A902E0189A.jpeg
    6CD7A48E-91D3-4624-8B73-50A902E0189A.jpeg
    467 KB · Visningar: 8
  • 6BB4A36F-A1CC-4E63-8126-4431C07BAFA6.jpeg
    6BB4A36F-A1CC-4E63-8126-4431C07BAFA6.jpeg
    327.7 KB · Visningar: 7

DetÀrjag

Cartier
Har bara positiva erfarenheter av "TP" Breitling nordic i TĂ€by. GĂ„ in pĂ„ Breitlings hemsida och boka "serviceĂ€rende" skriv med "garanti". Du fĂ„r skriva i lite uppgifter , dem skickar ut en box med kartong och du kan Ă„tersĂ€nda klocka med cert till dem. SĂ„ hör dem av sig sĂ„ fort dem har nĂ„tt att meddela. Nu var det iofs typ ett Ă„r sen sist jag skickade. Men i stora drag gick det till sĂ„ förut 😁

LÄter smidigt men fÄr se vad Breitling sÀger att jag gör. Funderar pÄ vem som har ansvaret om nÄt gÄr snett under frakten ocksÄ.
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
VÀrldsklass, bara bort med ceramic krafset och in med alu / stÄl bezel
Alla Breitlings utstrÄlar vÀrldsklass!
Precis som denna!

 

Watchie

Patek
2-Faktor

DrDre

Patek
Alla Breitlings utstrÄlar vÀrldsklass!
Precis som denna!


Udda lösning. Man har satt dit ytterligare en vridring/ vridringsinlÀgg ovanpÄ och utanför den vanliga.

745D01F2-AC08-4843-A1B2-36E735740275.jpeg
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Det hĂ€r Ă€r min ”Breitlinggrail” för nĂ€rvarande. Men skall jag köpa den mĂ„ste jag offra min stĂ„lSubmariner (som jag tog ut ny hos AD 2018) đŸ€”
9853BA88-C2A6-4B01-8F8C-02D026E68707.jpeg
Inget att vĂ€nta pĂ„, offra Suben, jag ”offrade” Sub, DJ och YM i somras och Ă€r faktiskt glad att jag Ă€r Rooooleks lös nu, pallar ej hysterin, tycker faktiskt synd om klockmĂ€rket
.
 

Rulle

Audemars
Det hĂ€r Ă€r min ”Breitlinggrail” för nĂ€rvarande. Men skall jag köpa den mĂ„ste jag offra min stĂ„lSubmariner (som jag tog ut ny hos AD 2018) đŸ€”
9853BA88-C2A6-4B01-8F8C-02D026E68707.jpeg
en sub Àr tyvÀrr alltid en sub

hade nog inte offrat den för denna

kernomaten Àr vÀl inte speciell nog för det?


spara ihop till en istÀllet...
den borde vÀl kunna gÄ att fÄ bra under list?


sen Àr ju frÄgan hur svÄrsÄld den Àr efterÄt
 

Boozer_87

Panerai
en sub Àr tyvÀrr alltid en sub

hade nog inte offrat den för denna

kernomaten Àr vÀl inte speciell nog för det?


spara ihop till en istÀllet...
den borde vÀl kunna gÄ att fÄ bra under list?


sen Àr ju frÄgan hur svÄrsÄld den Àr efterÄt
Följer man "trenden" pĂ„ chrono sĂ„ Ă€r den nog inte speciellt svĂ„rsĂ„ld, det finns inte mĂ„nga att vĂ€lja pĂ„ frĂ„n att ha vart en drös. En hel del har till och med legat över list och Ă€r nu borta. Men vad vet jag 😁
 

Rulle

Audemars
Följer man "trenden" pĂ„ chrono sĂ„ Ă€r den nog inte speciellt svĂ„rsĂ„ld, det finns inte mĂ„nga att vĂ€lja pĂ„ frĂ„n att ha vart en drös. En hel del har till och med legat över list och Ă€r nu borta. Men vad vet jag 😁
jaha!

trodde inte det fanns sÄ fÄ av dessa!

fast jag har hört att breitling börjat producera mindre batcjer utav dom mer populÀra modellerna

Àr vÀl ett sÀtt att hÄlla uppe priserna?
 

Boozer_87

Panerai
jaha!

trodde inte det fanns sÄ fÄ av dessa!

fast jag har hört att breitling börjat producera mindre batcjer utav dom mer populÀra modellerna

Àr vÀl ett sÀtt att hÄlla uppe priserna?
Den och "regnbÄgsmodellerna" har nog gÄtt emot strömmen och faktiskt vart ganska "eftertaktade" och tom legat över list dÄ och dÄ och ÀndÄ försvunnit.
 
Topp