vill du ha en jĂ€mförelsebild med en skx?Ăr det den frĂ„n FB?
Ăr det Nisses?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
vill du ha en jĂ€mförelsebild med en skx?Ăr det den frĂ„n FB?
Ăr det Nisses?
Tror det Àr bÀst för forumfridenvill du ha en jÀmförelsebild med en skx?
Skx och en 90-tals chronnevill du ha en jÀmförelsebild med en skx?
Den du, riktig mumma, beg - cost mindre Ă€n en Sub ?- StĂ€mmer, finns Ă€ven annat kul âŠ
Tack för gubben, gubben @Nissestr
Grattis!VÀlkommen hem "STOREBROR" den obligatoriska WS:en fÄr komma senare, hinner inte nu
SÄ nu lÀmnar @Nissestr oss för RolextrÄden?
Japp den har varit pĂ„ fb nĂ„gra gĂ„nger i fredagarnas flippartrĂ„dĂr det den frĂ„n FB?
Ăr det Nisses?
AyyyyyeeeeeeeĂr det den frĂ„n FB?
Ăr det Nisses?
Vad blir det hÀrnÀst, vintage Seiko likt @Maxer?Ayyyyyeeeeeee
NÀdÄ, B!Vad blir det hÀrnÀst, vintage Seiko likt @Maxer?
Det hĂ€r Ă€r min âBreitlinggrailâ för nĂ€rvarande. Men skall jag köpa den mĂ„ste jag offra min stĂ„lSubmariner (som jag tog ut ny hos AD 2018)
Usch. Synd!NÀdÄ, B!
- HÄller med i sak, men skall man spara ihop till den som pensionÀr hinner nog liemannen sabotera den affÀrenFörsöker man analysera det hela enbart med hjÀrnan sÄ kan man konstatera att Rolex Submariner Àr och har varit (i minst 30 Är) det met rationella klockval man kan göra. (Möjligtvis i konkurrens med GMT Master eller nÄgra mer esoteriska modeller frÄn PP och AP). Den hÄller sitt vÀrde, har fantastisk kvalitet och den Àr lÀtt som en plÀtt att sÀlja. Dessutom Àr det en klassiker som funkar till det mesta.
Men......sedan Àr det ju det dÀr med hjÀrtat och passionen. DÄ bli valet svÄrare. Breitlingen Àr jÀkla cool, lite ovanligare och design och storleken gör den till en bra allroundklocka. Jag skulle nog behÄllit Submariner'n och sparat ihop till Breitlingen medan jag spanar efter en till ett bra pris.
Försöker man analysera det hela enbart med hjÀrnan sÄ kan man konstatera att Rolex Submariner Àr och har varit (i minst 30 Är) det met rationella klockval man kan göra. (Möjligtvis i konkurrens med GMT Master eller nÄgra mer esoteriska modeller frÄn PP och AP). Den hÄller sitt vÀrde, har fantastisk kvalitet och den Àr lÀtt som en plÀtt att sÀlja. Dessutom Àr det en klassiker som funkar till det mesta.
Men......sedan Àr det ju det dÀr med hjÀrtat och passionen. DÄ bli valet svÄrare. Breitlingen Àr jÀkla cool, lite ovanligare och design och storleken gör den till en bra allroundklocka. Jag skulle nog behÄllit Submariner'n och sparat ihop till Breitlingen medan jag spanar efter en till ett bra pris.
HĂ„ller oxĂ„ med i sak, men @Hans B 1955 , dĂ€r har du svaret (krĂ€ng suben) , följ hjĂ€rtat och skit i annat, njut innan liemannen kommer, och hoppas det tar lĂ„ng tid sĂ„klartâŠ.- HĂ„ller med i sak, men skall man spara ihop till den som pensionĂ€r hinner nog liemannen sabotera den affĂ€ren
Smsa lĂ„naHĂ„ller oxĂ„ med i sak, men @Hans B 1955 , dĂ€r har du svaret (krĂ€ng suben) , följ hjĂ€rtat och skit i annat, njut innan liemannen kommer, och hoppas det tar lĂ„ng tid sĂ„klartâŠ.
Nej, jag har bara hÀrmat @Eurenius som Àr urfadern till lÄsmoddade airbornes hÀr. Iof ingen modd. Grejerna passar utan moddning eller ingrepp till dessa pilotlÀnkar.Hur upplever du aerospaces utan enkelt sÀtt att microjustera? vandrar du runt med en tandpetare eller dylikt under sommartider? TÀnker att det vÀl bara var @JensBP (?) som rockade justerbar clasp som modd
SÄ det varNej, jag har bara hÀrmat @Eurenius som Àr urfadern till lÄsmoddade airbornes hÀr.
Vad Àr ett rimligt pris för en:
Breitling A74380
Fullset
Breitling gummiband
Aug 2007
Har du köpt nÄgot nytt Àn?SÄ det var
NÀÀÀÀ, men jakten Àr igÄngHar du köpt nÄgot nytt Àn?
Sitter och tÀnker pÄ vad man kan hitta till frugan för nytt och kul ur som present? SvÄrt nÀr man visar tvÄ nÀstan identiska klockor sÄ Àr den ena superfin och den andra ful - enligt henne. Vad har vi för alternativ? Det ska vara relativt nytt, iaf rÀtt sida om 2010, 36mm-42mm och 42 Àr nog i det största laget. Hon har ju idag en Galactic g/s MOP sÄ nÄtt annat vore vÀl kul. Hit me med förslag!
Sitter och tÀnker pÄ vad man kan hitta till frugan för nytt och kul ur som present? SvÄrt nÀr man visar tvÄ nÀstan identiska klockor sÄ Àr den ena superfin och den andra ful - enligt henne. Vad har vi för alternativ? Det ska vara relativt nytt, iaf rÀtt sida om 2010, 36mm-42mm och 42 Àr nog i det största laget. Hon har ju idag en Galactic g/s MOP sÄ nÄtt annat vore vÀl kul. Hit me med förslag!
En 90-tals chronne i bra skick. Dock inte ârelativ nyâ.Sitter och tĂ€nker pĂ„ vad man kan hitta till frugan för nytt och kul ur som present? SvĂ„rt nĂ€r man visar tvĂ„ nĂ€stan identiska klockor sĂ„ Ă€r den ena superfin och den andra ful - enligt henne. Vad har vi för alternativ? Det ska vara relativt nytt, iaf rĂ€tt sida om 2010, 36mm-42mm och 42 Ă€r nog i det största laget. Hon har ju idag en Galactic g/s MOP sĂ„ nĂ„tt annat vore vĂ€l kul. Hit me med förslag!
Jag gillar den men tror att den kan vara en för stor chansning? Har inte sett dem allt för ofta hos grÄis. Men fÄr nog rÀkna med 60-70k och var inte riktigt sÄ högt spann jag tÀnkt mig ( listar vÀl strax under 90k )