NÀÀ, vill ha register 3 6 9Sitter som ett smÀck!. Prova du en 41:a med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀÀ, vill ha register 3 6 9Sitter som ett smÀck!. Prova du en 41:a med?
Jaha, det Àr snyggast förstÄsNÀÀ, vill ha register 3 6 9
- En vit EVO LE i mint condition skulle sitta fintDÀr har vi trippeln! Skit i guld nu @Hans B 1955 , krÀng en vit
- Tre klockor, tvÄ Àgare, antalet klockor mÄste justeras uppÄt! För bÀttre/roligare vardagsklocka finns inte!
Hörde rykten om att nÄgot sÄdant Àr pÄ g..- Tre klockor, tvÄ Àgare, antalet klockor mÄste justeras uppÄt! För bÀttre/roligare vardagsklocka finns inte!
Det hade minst sagt varit trÄkigt. Jag Àr optimistisk och ser fram emot en uppdatering. GÀrna i linje med förslagen i följande trÄd https://www.watchuseek.com/threads/breitling-please-improve-the-aerospace.4679801/ .Kern kvartsdödaren lÀr vÀl vilja ha dom vÀck.
Skulle gÀrna se att dom skalade ner den till 40mm.Det hade minst sagt varit trÄkigt. Jag Àr optimistisk och ser fram emot en uppdatering. GÀrna i linje med förslagen i följande trÄd https://www.watchuseek.com/threads/breitling-please-improve-the-aerospace.4679801/ .
- Tror de stĂ€mmer âŠHörde rykten om att nĂ„got sĂ„dant Ă€r pĂ„ g..
JodÄ, du ska sÀlja din Sub o tjacka en bling aerospaceHÄller mig till Aerospace nu och bÀttre Àn sÄ hÀr blev det nog aldrig
Passa pÄ Brattefolket!Heads up till Brattefolket, denna kommer nog snart ut pÄ K&S nÀra er...
- Köp bara inte ett orange, ser grÀsligt ut (gammal farbror ).FÄr nog bli att bestÀlla lite band, ska jag köpa ett extra som jag inte kortar @Hans B 1955 ? DÄ kan du ju inte gnÀlla pÄ det nÀr du ska ta över den nÀr jag tröttnat ?
Det blir ett stilrent svart, bara till dig- Köp bara inte ett orange, ser grÀsligt ut (gammal farbror ).
Hasse nÀr han ser ett fÀrgglatt gummi- Köp bara inte ett orange, ser grÀsligt ut (gammal farbror ).
Hasse nÀr han ser ett fÀrgglatt gummi
Edit.
Tycker det Ă€r kul med listor, denna tyckte jag var hyfsat bra, minus att det saknas ngn BratteâŠ
The 50 Greatest Watches of All Time | Gear Patrol
It wasn't easy, but we picked our 50 favorite timepieces and compiled them into an ultimate master list.www.gearpatrol.com
Ă Ă„Ă„Ă„h, gulingen!TrĂ„den ! Ăr inne i en kraftig kvartsnoja, mina nĂ€stan sprillans Avengers ryker nog, har ni ngt att byta emot, kvarts that is, hojta till, köpa gĂ„r oxĂ„ bra, jag pallar ej lĂ€gga in en annons, postar hĂ€r istĂ€lletâŠ.
Bravo! HĂ€mtar min imorgon!Firar nyinköpt BratteâŠ
Fasen vad spÀnnande