skyseeker
Silver
FÄr man frÄga vad det blev?Bravo! HÀmtar min imorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr man frÄga vad det blev?Bravo! HÀmtar min imorgon!
Grattis, har man sagt A fĂ„r man sĂ€ga BâŠvad vart det ?Firar nyinköpt BratteâŠ
Fasen vad spÀnnande
Firar nyinköpt BratteâŠ
Fasen vad spÀnnande
FĂ„r man vara med och fira?Bravo! HĂ€mtar min imorgon!
Bilder kommer imöraFÄr man frÄga vad det blev?
Klart man fĂ„r va med och fira om man köpt BratteâŠFĂ„r man vara med och fira?
Köpt och köpt kanske var att ta i men det finns ett virtuellt handslag och jag Àr taggad
Grattis, har man sagt A fĂ„r man sĂ€ga BâŠvad vart det ?
Ska jag sÀga sÄ mycket som titan och Quartz?Bilder kommer imöra
StÄl var det hÀr!Ska jag sÀga sÄ mycket som titan och Quartz?
Yeeees, grattisSka jag sÀga sÄ mycket som titan och Quartz?
Hmm, mer ledtrÄdar plsStÄl var det hÀr!
GulHmm, mer ledtrÄdar pls
Oooh, den godingen! GrattisAyyyyyy
TyvÀrr inte, sitter i pissförelÀsning. Men efter lunchen dÄ jÀvlar! Dinkan har ju legat dÀr och dammat sedan i fredagsHÀnger du pÄ lÄset idag @Nissestr ?
Grymt! Bra val
Stort grattis. En sÄdan dÀr klocka som tenderar att fÄ mkt handledstid och stanna kvar lÀnge.
Grymt! Bra val
Grattis till en superfin klockaTack!
Denna blir riktigt bra. Visst att den inte har vingar men i sammanhanget Àr det skitsamma. Ingen dealbreaker för mig, det skriker breitling om den ÀndÄ. Bra symmetri pÄ tavlan med B:et och texten under samt indexen, glasbaksida, lÀnk, 43mm och b01:an. Har camille Fournet lÀder hemma som borde komplettera lÀnken perfekt. Riktig arbetshÀst
Grattis!! Grym klocka!
Jag har allt sett dinGrattis!! Grym klocka!
Kul att se en till vinglös Navitimer pÄ lÀnk i trÄden. Min hÀlsar. Vi Àr fortfarande i smekmÄnaden
Ser tungt ut med studentandet @NissestrLite kuriosa ocksÄ, fick sista exemplaret papper, allt Àr ju digitalt numera med ett kort och qr-kod. SÄ fick dubbelt opp, roligt med klassiskt "fullset" Àn bara kortet
Har tagit resten av dagen offSer tungt ut med studentandet @Nissestr
Detta ska vÀl sjÀlvklart firas med en ERIK?Har tagit resten av dagen off
SkÄl kompis!