• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ˜ŽđŸ€·â€â™‚ïž
20220117_114025.jpg
20220117_114938.jpg
20220117_115051.jpg
Grattis till en otroligt snygg klocka med en fantastisk lÀnk:)
MÄste vÀl vara en keeper?
 
Denna pĂ„ köp o sĂ€lj lĂ€r vĂ€l ryka snabbt, bra pris o skick, perfekta beatern, hade en sjĂ€lv för ngt Ă„r sedan, trist att de ej gör Colten lĂ€ngre
.
 
Denna pĂ„ köp o sĂ€lj lĂ€r vĂ€l ryka snabbt, bra pris o skick, perfekta beatern, hade en sjĂ€lv för ngt Ă„r sedan, trist att de ej gör Colten lĂ€ngre
.
Tack!

Jag tycker den Ă€r grym men nu Ă€r det dags att vĂ€xla upp sĂ„ att sĂ€ga 😂

Kan raka av en röding för trĂ„dvĂ€nner vid smidig affĂ€r 😘
Starta Pmet med Guns n ammo för att erhĂ„lla rabatten 😁
 
BÄda Àr ju svÄrare Àn helvete att fÄ upp...

Edit: eller sĂ„ Ă€r jag bara dum i huvudetđŸ€·đŸ»â€â™‚ïž men aldrig haft liknande problem med nĂ„gon tidigare Breitling eller annan klocka för den delen..
Jag tyckte lÄset (ej flÀrp) satt stenhÄrt och fattade inte hur svÄrt det skulle vara att öppna upp den, tills jag lÀrde mig om att bara lÀtt dra baktill sÄ öppnas det hur enkelt som helst. Markerat i rött dÀr jag öppnar. Detta kanske Àr common knowledge eller sÄ Àr det bara jag som Àr trög
20220118_212343.jpg
 
Jag tyckte lÄset (ej flÀrp) satt stenhÄrt och fattade inte hur svÄrt det skulle vara att öppna upp den, tills jag lÀrde mig om att bara lÀtt dra baktill sÄ öppnas det hur enkelt som helst. Markerat i rött dÀr jag öppnar. Detta kanske Àr common knowledge eller sÄ Àr det bara jag som Àr trög
20220118_212343.jpg
WTF, jĂ€vlar vad lĂ€tt det blev helt plötsligt 😂
jag har alltid öppnat i andra Ànden, har fungerat pÄ alla andra klockor men det Àr kanske fel?
 
WTF, jĂ€vlar vad lĂ€tt det blev helt plötsligt 😂
jag har alltid öppnat i andra Ànden, har fungerat pÄ alla andra klockor men det Àr kanske fel?
Hahaha assĂ„ jag vettefan! Öppnar ocksĂ„ alltid annars "normalt", men det Ă€r ju omöjligt med dessa. Men om man drar lĂ€tt baktill sĂ„ Ă€r det ju mjukt som varmt smör
 
Hahaha assĂ„ jag vettefan! Öppnar ocksĂ„ alltid annars "normalt", men det Ă€r ju omöjligt med dessa. Men om man drar lĂ€tt baktill sĂ„ Ă€r det ju mjukt som varmt smör
Haha eller hur!
Dock kvarstÄr ju problemet med bygeln, den ligger ju sÄ jÀkla slimmat mot lÄset. Har man likt mig inga naglar heller sÄ blir det meckigt..
 
Jag tyckte lÄset (ej flÀrp) satt stenhÄrt och fattade inte hur svÄrt det skulle vara att öppna upp den, tills jag lÀrde mig om att bara lÀtt dra baktill sÄ öppnas det hur enkelt som helst. Markerat i rött dÀr jag öppnar. Detta kanske Àr common knowledge eller sÄ Àr det bara jag som Àr trög
20220118_212343.jpg
Jag gjorde same same pÄ Seawolfen..
 
Tillbaka
Topp