Sompa
Basic
Grattis till en otroligt snygg klocka med en fantastisk lÀnk
MÄste vÀl vara en keeper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en otroligt snygg klocka med en fantastisk lÀnk
Grattis, otroligt fin klocka! Vingar eller ej kan ju vara skit samma, en Navi Àr en Navi. Min Àldre kusin sÀger hej!
Jag hoppas det!Grattis till en otroligt snygg klocka med en fantastisk lÀnk
MÄste vÀl vara en keeper?
Grattis Nisse!
Tack kompis!Grattis Nisse!
Grattis till en cool tidlös klocka!Lite kuriosa ocksÄ, fick sista exemplaret papper, allt Àr ju digitalt numera med ett kort och qr-kod. SÄ fick dubbelt opp, roligt med klassiskt "fullset" Àn bara kortet
Fett nice, stort grattis !
Tack! Det Àr klart, ska man fan ha ett B dÄ mÄ en autograf ingÄ. Ingen deal annarsGrattis till en cool tidlös klocka!
Ăven Kerns autograf fick du pĂ„ cosc-pappret hehe
Tack vÀnnen!Fett nice, stort grattis !
Tack!Denna pĂ„ köp o sĂ€lj lĂ€r vĂ€l ryka snabbt, bra pris o skick, perfekta beatern, hade en sjĂ€lv för ngt Ă„r sedan, trist att de ej gör Colten lĂ€ngreâŠ.
Avslutad - Breitling Colt A17313
âRĂ„kadeâ visst köpa en annan Bratte sĂ„ denna fĂ„r gĂ„ vidare nĂ€stan direkt! đź Köpte den nyligen frĂ„n Gripenbro, se lĂ€nk. https://klocksnack.se/threads/breitling-colt.158569/ Mycket bra skick. MĂ€rken frĂ„n bandbyten finns dock. Passar mig med ca 18,5cm handled och har en lĂ€nkbit extra. Bilderna Ă€r...klocksnack.se
Tror det Àr samma lika som jag hade pÄ min, bygeln Àr trög som fasen att fÄ upp!@Richie Vad var problemet nu igen med lÄset pÄ din Avenger?
NÀr vis Àger bygel, menar vi dennaTror det Àr samma lika som jag hade pÄ min, bygeln Àr trög som fasen att fÄ upp!
Inte lÀtt med terminologin, jag menar den första iaf sen om det Àr rÀtt ord vette fasenNÀr vis Àger bygel, menar vi denna
Eller denna?
Mvh trög
Ah, okej!Inte lÀtt med terminologin, jag menar den första iaf sen om det Àr rÀtt ord vette fasen
BÄda Àr ju svÄrare Àn helvete att fÄ upp...NÀr vis Àger bygel, menar vi denna
Eller denna?
Mvh trög
BÄda Àr ju svÄrare Àn helvete att fÄ upp...
Edit: eller sÄ Àr jag bara dum i huvudet men aldrig haft liknande problem med nÄgon tidigare Breitling eller annan klocka för den delen..
Jag tyckte lÄset (ej flÀrp) satt stenhÄrt och fattade inte hur svÄrt det skulle vara att öppna upp den, tills jag lÀrde mig om att bara lÀtt dra baktill sÄ öppnas det hur enkelt som helst. Markerat i rött dÀr jag öppnar. Detta kanske Àr common knowledge eller sÄ Àr det bara jag som Àr trögBÄda Àr ju svÄrare Àn helvete att fÄ upp...
Edit: eller sÄ Àr jag bara dum i huvudet men aldrig haft liknande problem med nÄgon tidigare Breitling eller annan klocka för den delen..
WTF, jÀvlar vad lÀtt det blev helt plötsligtJag tyckte lÄset (ej flÀrp) satt stenhÄrt och fattade inte hur svÄrt det skulle vara att öppna upp den, tills jag lÀrde mig om att bara lÀtt dra baktill sÄ öppnas det hur enkelt som helst. Markerat i rött dÀr jag öppnar. Detta kanske Àr common knowledge eller sÄ Àr det bara jag som Àr trög
Hahaha assĂ„ jag vettefan! Ăppnar ocksĂ„ alltid annars "normalt", men det Ă€r ju omöjligt med dessa. Men om man drar lĂ€tt baktill sĂ„ Ă€r det ju mjukt som varmt smörWTF, jĂ€vlar vad lĂ€tt det blev helt plötsligt
jag har alltid öppnat i andra Ànden, har fungerat pÄ alla andra klockor men det Àr kanske fel?
Haha eller hur!Hahaha assĂ„ jag vettefan! Ăppnar ocksĂ„ alltid annars "normalt", men det Ă€r ju omöjligt med dessa. Men om man drar lĂ€tt baktill sĂ„ Ă€r det ju mjukt som varmt smör
Nackdelen med att ha naglar som fÄr upp bygeln Àr att @Simon.x kommenterar det varje gÄng, som om man vore nÄgon halvgalen indier med 4meter lÄng fingernagelHaha eller hur!
Dock kvarstÄr ju problemet med bygeln, den ligger ju sÄ jÀkla slimmat mot lÄset. Har man likt mig inga naglar heller sÄ blir det meckigt..
Jag gjorde same same pÄ Seawolfen..Jag tyckte lÄset (ej flÀrp) satt stenhÄrt och fattade inte hur svÄrt det skulle vara att öppna upp den, tills jag lÀrde mig om att bara lÀtt dra baktill sÄ öppnas det hur enkelt som helst. Markerat i rött dÀr jag öppnar. Detta kanske Àr common knowledge eller sÄ Àr det bara jag som Àr trög