Gjorde?Jag gjorde same same pÄ Seawolfen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gjorde?Jag gjorde same same pÄ Seawolfen..
//NissestrNackdelen med att ha naglar som fÄr upp bygeln Àr att @Simon.x kommenterar det varje gÄng, som om man vore nÄgon halvgalen indier med 4meter lÄng fingernagel
Tack för tipset!Jag gjorde same same pÄ Seawolfen..
Ang detta finns det redan info i denna trĂ„d Kicka hĂ€r ---> https://klocksnack.se/threads/đŠ-breitlingtrĂ„den-đŠ.24133/page-1511#post-4101587Jag tyckte lĂ„set (ej flĂ€rp) satt stenhĂ„rt och fattade inte hur svĂ„rt det skulle vara att öppna upp den, tills jag lĂ€rde mig om att bara lĂ€tt dra baktill sĂ„ öppnas det hur enkelt som helst. Markerat i rött dĂ€r jag öppnar. Detta kanske Ă€r common knowledge eller sĂ„ Ă€r det bara jag som Ă€r trög
Jag slÄr ett slag för @ERIKSON URHANDEL !Hej! Vilken AD rekommenderas i Stockholm nÀr det kommer till Breitling? TÀnker pÄ utbud/sortiment, service etc. Tack pÄ förhand!
Vad smider du för planer nu dÄ @Hans B 1955 ?Min blÄtavlade Aerospace EVO till salu nu, annons pÄ köp o sÀlj!
Orange emergency 2a...Vad smider du för planer nu dÄ @Hans B 1955 ?
Grattis till en fin klocka , den vill jag se live i april
- Mindre klocklÄdaVad smider du för planer nu dÄ @Hans B 1955 ?
Det gÄr att köpa mindre klocklÄda utan att sÀlja Aerospacen!- Mindre klocklÄda
-Det gÄr att köpa mindre klocklÄda utan att sÀlja Aerospacen!
Idag ska vi skÄla för @Nissestr nya dinka! à terkommerOrange emergency 2a...
SÄdÀrja, du den blÄ rök snabbt ?Frugan har bakat igen, bra för handledsmÄttet
- SÄld pÄ en timme, levereras idag.SÄdÀrja, du den blÄ rök snabbt ?