• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NĂ€stan ingen höjdskillnad alls mot BB41 dĂ€r bakom 😝
Notera gĂ€rna ”SKX” i bakgrunden som jĂ€mförelse ocksĂ„đŸ˜‰
F30D53D6-0CA1-41FD-81B9-D502843F9468.jpeg
JÀkla bra den dÀr! Grattis!

Stort tack 😁
Den Àr grym pÄ alla sÀtt och vis!
Precis vad som saknades i lĂ„dan, en somrig statement piece 😎
Har funderat pÄ den ocksÄ! FÄr se vad framtiden har att ge, nÀr du gÄr in i dörrkarmen med den pÄ armen sÄ fÄr du inte en skrÄma pÄ klockan, dÀremot mÄste du till nÀrmsta bygghanden för att köpa en ny dörrkarm

Har funderat pÄ den ocksÄ! FÄr se vad framtiden har att ge, nÀr du gÄr in i dörrkarmen med den pÄ armen sÄ fÄr du inte en skrÄma pÄ klockan, dÀremot mÄste du till nÀrmsta bygghanden för att köpa en ny dörrkarm
Exakt sĂ„, antagligen kommer hela vĂ€ggen att flytta sig 😼

Fick tillbaka Avengern frĂ„n service nu. Breitling i Stockholm var hur bra som helst frĂ„n start till finish men Ă€r det nĂ„n hĂ€r som kan kan översĂ€tta till svenska vad som stĂ„r hĂ€r egentligen? 😳 har den testats till 7 bar? Klockan ska vara vattentĂ€t 30 bar. Vad Ă€r deformation för nĂ„t? Hur hĂ„ller den tiden nu?
0390284F-D504-46BE-95BC-08EA25338AE1.jpeg

Fick tillbaka Avengern frĂ„n service nu. Breitling i Stockholm var hur bra som helst frĂ„n start till finish men Ă€r det nĂ„n hĂ€r som kan kan översĂ€tta till svenska vad som stĂ„r hĂ€r egentligen? 😳 har den testats till 7 bar? Klockan ska vara vattentĂ€t 30 bar. Vad Ă€r deformation för nĂ„t? Hur hĂ„ller den tiden nu?
0390284F-D504-46BE-95BC-08EA25338AE1.jpeg
Den Àr bara testad till 7 bar. SÄ om den klarar mer vet du inte.
Hur den gÄr i olika positioner ser du i Rate. Andra raden frÄn vÀnster.

Den Àr bara testad till 7 bar. SÄ om den klarar mer vet du inte.
Hur den gÄr i olika positioner ser du i Rate. Andra raden frÄn vÀnster.

Tack för hjĂ€lpen! 👍 Hmm fĂ„r vĂ€l kolla trycket igen innan sommaren. Bad att de skulle rucka pĂ„ klockan sĂ„ att den hĂ„ller sĂ„ nĂ€ra +/- 0 sek/dygn men om det inte gick hellre att den fortar sig nĂ„got Ă€n saktar ned (som den gjorde innan). FĂ„r analysera informationen lite till nu dĂ„ 😁

edit: har löst detta nu, nöjd.

Senast Àndrad:
Aldrig varit min starka sida fÄr jag lov att sÀga :D
Fast det Àr ju ocksÄ inspirerande och kanske till viss del Àven imponerande!
Jag gjorde en lista över de jag har för att se vilka som Àr i topp, mellanskiktet och i botten, i viss förhoppning att nÄgra skulle kunna lÀmna och ge plats för nytt.
Gick det bra? NÀÀÀeeee đŸ€Ł
En enda stackare Àr ute i kylan.
Somliga av oss har för svĂ„rt att slĂ€ppa det vi samlat pĂ„ oss 😇

Fast det Àr ju ocksÄ inspirerande och kanske till viss del Àven imponerande!
Jag gjorde en lista över de jag har för att se vilka som Àr i topp, mellanskiktet och i botten, i viss förhoppning att nÄgra skulle kunna lÀmna och ge plats för nytt.
Gick det bra? NÀÀÀeeee đŸ€Ł
En enda stackare Àr ute i kylan.
Somliga av oss har för svĂ„rt att slĂ€ppa det vi samlat pĂ„ oss 😇
Jag Ängrar samtliga försÀljningar förutom en fÀrgglad GSchock.
Hoarder som man Àr.

Tillbaka
Topp