Man kan sitta lÀnge och bara stirra. VÀldigt fin klocka du skaffat dig! Kollar igenom gamla bilder, inte helt utan att jag blir sugen pÄ Navi igen.Ass, and...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man kan sitta lÀnge och bara stirra. VÀldigt fin klocka du skaffat dig! Kollar igenom gamla bilder, inte helt utan att jag blir sugen pÄ Navi igen.Ass, and...
Ja jÀklar ja. Vet att det finns skilda Äsikter om glasbaksida, men för mig gör det vÀldigt mycketMan kan sitta lÀnge och bara stirra. VÀldigt fin klocka du skaffat dig! Kollar igenom gamla bilder, inte helt utan att jag blir sugen pÄ Navi igen.
Uppskattade det pÄ Navin, har klockan ett fint urverk sÄ kan jag tycka att det Àr en bonus att kunna beskÄda det ocksÄ.Ja jÀklar ja. Vet att det finns skilda Äsikter om glasbaksida, men för mig gör det vÀldigt mycket
NÀÀÀ, riktig kÀrlekHis and hers, Àr det för cheesy?
Betyder detta att gamla Emergency modeller Àr vÀrdelösa, förutom samlarvÀrdet?Om du aktiverar nödsÀndaren pÄ en Emergency 1 sÄ sÀnds en nödsignal pÄ 121,5 Mhz -bandet. Det Àr den gamla civila analoga flyg-nödfrekvensen som kunde om man befann sig inom rÀckvidd fÄngas upp av flygrÀddningen (160km). Detta upphörde 2009. Den nya digitala nödfrekvensen Àr 406.040 MHz och övervakas av satellit. Emergency II har stöd för den frekvensen. FÄr man dock ut en helikopter i nÀrheten av en sÀndande Emergency 1 sÄ kan man pejla signalen. SÄ helt kört Àr det inte
Nej, vill man bli upphittad Àr inte 121,5 bÀsta valet ;-)Betyder detta att gamla Emergency modeller Àr vÀrdelösa, förutom samlarvÀrdet?
Gissar att den Àr vÀrdelös för allt annat Àn att visa tiden?
- Se den som en Aerospace med sÀmre vattenskydd och ballastBetyder detta att gamla Emergency modeller Àr vÀrdelösa, förutom samlarvÀrdet?
Gissar att den Àr vÀrdelös för allt annat Àn att visa tiden?
Àr det bara 50 eller 30 pÄ emergencyn?- Se den som en Aerospace med sÀmre vattenskydd och ballast
30m pÄ den gamla.Àr det bara 50 eller 30 pÄ emergencyn?
SkÄl vÀnnen! Vi syns i dimmanSer ju nÀstan snart illa ut detta, njut av livet, man vet aldrig nÀr det tar slut
Blir ju vÀldigt sÀllan dimmigt, men skÄl min B-roderSkÄl vÀnnen! Vi syns i dimman
NÄgon som vet om Breitling har bidirectional urverk som fungerar att "skruvas upp" i en watch winder? Eller om man skall anvÀnda clockwise eller counter clockwise.
Har chans att byta till mig den hĂ€râŠ
âŠoch dĂ€rmed skaffa min första Breitling. Egentligen för stor för mig, tror jag, men vill i alla fall ge den ett försök. Vet ni Breitling-experter om det cirkulerar mĂ„nga kopior av just den hĂ€r modellen A 13024 - och vad jag i sĂ„ fall ska kontrollera extra noga? Jag vet, âbuy the sellerâ, âkontrollera historikenâ och allt det dĂ€r, men jag skulle vara jĂ€ttetacksam för lite info hĂ€rifrĂ„n ocksĂ„.
JaHis and hers, Àr det för cheesy?
Var Ă€r det nĂ„gonstans? Har hĂ€ngt en del pĂ„ Cebu och Negros. Gillar PH skarptFn minus 8 hos mig, ska skrapa bilen strax, sorry OT men lĂ€ngtar tillbaks till PH, köpte tomt i bergen i veckan, dĂ€r âkryperâ tempen ned till ca 18-20 pĂ„ kvĂ€llar/nĂ€tter, blir nice med flytt om ngt Ă„r, trevlig helg trĂ„denâŠ
Jag bor pĂ„ norra Mindanao, nĂ€ra Cagayan de Oro, men âmellan landarâ ngt Ă„r i Sverige, gĂ„r ej att bo i Filippinerna nu, för mkt Covid strul o restriktionerâŠ.Var Ă€r det nĂ„gonstans? Har hĂ€ngt en del pĂ„ Cebu och Negros. Gillar PH skarpt
Ok fullt förstĂ„eligt! Klara ni er frĂ„n Odette/Rai?Jag bor pĂ„ norra Mindanao, nĂ€ra Cagayan de Oro, men âmellan landarâ ngt Ă„r i Sverige, gĂ„r ej att bo i Filippinerna nu, för mkt Covid strul o restriktionerâŠ.
Njae, vi har klarat oss senaste Ă„ren frĂ„n bĂ„de typhoons och jordbĂ€vningar, tyvĂ€rr Ă€r det som oftast fattiga mĂ€nniskor i raggliga hus som gĂ„r Ă„t, men vi har klarat oss braâŠOk fullt förstĂ„eligt! Klara ni er frĂ„n Odette/Rai?
Polare i Moal Boal som fÄtt sina stÀllen bortblÄsta
Nice, nytt BrattelĂ€der ? Brukar vara uberstyvt i börjanâŠ.Goddagens trĂ„den, lĂ€der fĂ„r ocksĂ„ godkĂ€nt betyg - nu blir puristerna glada
NĂ€dĂ„, sĂ€kert en tio Ă„r gammalt. Ăr egentligen för lĂ„ngt men gjorde nu ett hĂ„l i det och dĂ„ fungerar det med nĂ€ppe.Nice, nytt BrattelĂ€der ? Brukar vara uberstyvt i börjanâŠ.