Testat DI-Modell shark? Hade det pÄ min Chronomat. Gillade det skarptGoddagens trÄden, lÀder fÄr ocksÄ godkÀnt betyg - nu blir puristerna glada
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Testat DI-Modell shark? Hade det pÄ min Chronomat. Gillade det skarptGoddagens trÄden, lÀder fÄr ocksÄ godkÀnt betyg - nu blir puristerna glada
Inte Ànnu! Funderat pÄ att skaffa ett croro men vi fÄr se vad det landar i sÄ smÄningom!Testat DI-Modell shark? Hade det pÄ min Chronomat. Gillade det skarpt
Ja skulle jag bara fÄ behÄlla en klocka, sÄ Àr det givet vilken.Trippelposta GADA-klockan!!!!!
Denna kan fĂ„ mig att ge upp hobbyn (troligtâŠ)
Kan sÀkert överraska irl men spontan första reaktion Àr ju - beige? BÀttre utan lÀnk men inte bra?
Pris utan lÀnk: 108k, med lÀnk oklart
Avenger B01 Chronograph 45 - UB01821A1B1U1 | Breitling
Discover the Breitling Avenger B01 Chronograph 45 in a combination of stainless steel & 18k red gold, a anthracite dial and a stainless steel & 18k red gold strap. Shop now!www.breitling.com
Edit:
Finns Àven i stÄl med blÄ eller grÄ urtavla
Saknar en tachy-skala pÄ den dÀra, kÀnns lite tomKan sÀkert överraska irl men spontan första reaktion Àr ju - beige? BÀttre utan lÀnk men inte bra?
Ăh fan den gillade jag!
Pris utan lÀnk: 108k, med lÀnk oklart
Avenger B01 Chronograph 45 - UB01821A1B1U1 | Breitling
Discover the Breitling Avenger B01 Chronograph 45 in a combination of stainless steel & 18k red gold, a anthracite dial and a stainless steel & 18k red gold strap. Shop now!www.breitling.com
Edit:
Finns Àven i stÄl med blÄ eller grÄ urtavla
De var riktigt nica, 2 tone har jag aldrig gillat dock, förutom pÄ en dinka, DJ 36 pÄ jubileeHÀr Àr de tvÄ andra varianterna.
HÄller helt med. Dock skulle en Avenger i helguld vara nÄgotDe var riktigt nica, 2 tone har jag aldrig gillat dock, förutom pÄ en dinka, DJ 36 pÄ jubilee
Eller en sÄn hÀrHÄller helt med. Dock skulle en Avenger i helguld vara nÄgot
22mm: https://www.eriksonurhandel.se/brei...ing-band-22-mm/breitling-mesh-lank-22-mm.htmlĂr pĂ„ vippen att köpa en SOH2 46 mm men de jag hittar har ofta mesh av gummi och inte i metall.
Har googlat runt lite men hittar inte att original metall mesh sÀljs löst?
Ngn som har hittat det nÄgonstans..?
Inga problem. Ja gummit Àr ju klart billigare att köpa till i efterhand.Tack och hoppsan...
FÄr nog leta vidare efter en klocka som sÀljs med metallmesh direkt...
Stort grattis o snyft snyft, nu har jag inga mekaniska kvar, men mĂ„nga fina kvartsar âŠ
Sommaren vid poolen Ă€r rĂ€ddad!Stort grattis o snyft snyft, nu har jag inga mekaniska kvar, men mĂ„nga fina kvartsar âŠ
Stort grattis, den Ă€r niceâŠ.sĂ„ kul att dinkor hamnar inom trĂ„denâŠ