• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ute pÄ K&S, men kan inte hÄlla mig frÄn att posta hÀr.
Har denna och den Àldre lillebror E75362, sjukt svÄrt val vilken man skulle behÄlla, men tycker nog lillebror ser lite grymmare ut med mÄlade index.

20220131_090406.jpg

Minns inte om denna varit uppe pÄ tapeten, men nu Àr den iaf. Liknar den franska som slÀpptes för barn-saken och var ljusblÄ

Screenshot_20220201-182104_Outlook.jpg

Inte alls dum faktiskt. GlÀdjande att de har lite rimligare storlek.

PÄminner en del om de tidigare Superocean 42 för ett tiotal Är sedan som ocksÄ hade vissa fÀrgade inslag. Skillnaden verkar frÀmst vara att man bytt plats pÄ siffror och streck. DÀr de tidigare hade siffror har den nya streck och vice versa.

8DC31B41-A54D-4AC7-A001-4C2C0394B871.jpeg

Hej Breitling vÀnner! TÀnkt köpa en klocka till farsan som fyller 60, söker dÀrför en Superocean Heritage 42 mm.. Tipsa mig gÀrna vad ni har om ni gÄr i sÀljtankar! Tack pÄ förhand!

SUPEROCEAN HERITAGE B20 AUTOMATIC 42​

Hej Breitling vÀnner! TÀnkt köpa en klocka till farsan som fyller 60, söker dÀrför en Superocean Heritage 42 mm.. Tipsa mig gÀrna vad ni har om ni gÄr i sÀljtankar! Tack pÄ förhand!

SUPEROCEAN HERITAGE B20 AUTOMATIC 42​

SuperlÀcker. Nu mÄste jag lÀsa in mig pÄ den. Vad jobbiga ni Àr :)

Bra stÀlle att börja pÄ!

GokvÀll brattisar,
SÄ vart det bara en aeorospace kvar, @nissest gamla tror jag hade 3 Àgare inom loppet av ett dygn, mkt fin dinka som kanske Àr en av de mest beresta pÄ forat, men alltid kul tycker jag nÀr dinkor gÄr runt pÄ KS till vettiga priser, trevlig kvÀll folket

9F5F0CE8-E5B5-4E67-A3E7-5175104393FF.jpeg

GokvÀll brattisar,
SÄ vart det bara en aeorospace kvar, @nissest gamla tror jag hade 3 Àgare inom loppet av ett dygn, mkt fin dinka som kanske Àr en av de mest beresta pÄ forat, men alltid kul tycker jag nÀr dinkor gÄr runt pÄ KS till vettiga priser, trevlig kvÀll folket

Denna fĂ„r vi nog ej sĂ„ pĂ„ nĂ„n annan iallafall 😁
20220203_193000.jpg

Iallafall i annans Àgo!

Tillbaka
Topp