Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Minns inte om denna varit uppe pÄ tapeten, men nu Àr den iaf. Liknar den franska som slÀpptes för barn-saken och var ljusblÄ
Se inlÀgg https://klocksnack.se/attachments/dcf48d54-b4ae-4e4b-814a-de1594ae7b28-jpeg.1977876/ i denna trÄd en sida tillbakaMinns inte om denna varit uppe pÄ tapeten, men nu Àr den iaf. Liknar den franska som slÀpptes för barn-saken och var ljusblÄ
JodÄ, samma som dre lÀnkadeSe inlÀgg https://klocksnack.se/attachments/dcf48d54-b4ae-4e4b-814a-de1594ae7b28-jpeg.1977876/ i denna trÄd en sida tillbaka
//Simon
d2 => 4ab, tĂ€nkte du ville ha svaretâŠ
Kom sĂ„ fĂ„r du jobba hos oss.d2 => 4ab, tĂ€nkte du ville ha svaretâŠ
Hej Breitling vÀnner! TÀnkt köpa en klocka till farsan som fyller 60, söker dÀrför en Superocean Heritage 42 mm.. Tipsa mig gÀrna vad ni har om ni gÄr i sÀljtankar! Tack pÄ förhand!
SUPEROCEAN HERITAGE B20 AUTOMATIC 42
SÄ lika men ÀndÄ sÄ olika.Landade idag, kÀnns riktigt bra!
Vad lÀcker!
A13353 Blackbird och nedan bild pÄ likadan med blÄ tavla och utc.Vad lÀcker!
RÄkar du ha ref. pÄ den?
SuperlÀcker. Nu mÄste jag lÀsa in mig pÄ den. Vad jobbiga ni ÀrA13353 Blackbird och nedan bild pÄ likadan med blÄ tavla och utc.
SuperlÀcker. Nu mÄste jag lÀsa in mig pÄ den. Vad jobbiga ni Àr
Vrid om kniven baraBreitling Chronomat - a short history, part 2: The...
Breitling Chronomat A short history to aid identification Part 2: The Pilot's Chronomats - 1984 to the present day The life of the Breitling Chronomat began in 1940 with the application for a Swiss government patent for an innovative circular slide rule to be used in conjunction with a...www.watchuseek.com
Bra stÀlle att börja pÄ!
Snart i @Hans B 1955 s Àgo!?Blir glad av att bÀra denna. LÀtt som en fjÀder pÄ handleder, bÀrs oerhört skönt.
@Hans B 1955 har god smak, vi har en tradition att byta klocka över en burgare sÄ det Àr inte alls omöjligt att han tar över denna nÄgon dag i framtidenSnart i @Hans B 1955 s Àgo!?
- Burgare Àr alltid bra, Ànnu bÀttre i kombination med klockor!@Hans B 1955 har god smak, vi har en tradition att byta klocka över en burgare sÄ det Àr inte alls omöjligt att han tar över denna nÄgon dag i framtiden
Har precis Àtit burgare, pÄ tal om det- Burgare Àr alltid bra, Ànnu bÀttre i kombination med klockor!
(Bra för handledsmÄttet ocksÄ )
Denna fÄr vi nog ej sÄ pÄ nÄn annan iallafallGokvÀll brattisar,
SĂ„ vart det bara en aeorospace kvar, @nissest gamla tror jag hade 3 Ă€gare inom loppet av ett dygn, mkt fin dinka som kanske Ă€r en av de mest beresta pĂ„ forat, men alltid kul tycker jag nĂ€r dinkor gĂ„r runt pĂ„ KS till vettiga priser, trevlig kvĂ€ll folketâŠ
Det dÀr tror du inte pÄ sjÀlv...Denna fÄr vi nog ej sÄ pÄ nÄn annan iallafall
Iallafall i annans Àgo!
JodÄ gubben!Det dÀr tror du inte pÄ sjÀlv...