• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

GokvÀll brattisar,
SÄ vart det bara en aeorospace kvar, @nissest gamla tror jag hade 3 Àgare inom loppet av ett dygn, mkt fin dinka som kanske Àr en av de mest beresta pÄ forat, men alltid kul tycker jag nÀr dinkor gÄr runt pÄ KS till vettiga priser, trevlig kvÀll folket

9F5F0CE8-E5B5-4E67-A3E7-5175104393FF.jpeg
Hade den varit vit sĂ„ hade den fĂ„tt flytta hit sen 😄

Ok,grym klocka.
Visste att den blÄ fanns men trodde det var nÄn ny variant.
Ser pĂ„ visarna nu ocksĂ„đŸ˜
Svart bezel och svarta visare skulle vara grymt snyggt pÄ den modellen.Jag gillar vita urtavlor sksrpt.
Aa nej det Àr synd att den vita inte finns med svart bezel. Tror oxÄ det hade vart snyggt. Den gula med svart bezel Àr ju oxÄ riktigt schysst. Synd att den inte finns i 42

Enligt frugan Ă€r det tydligen Mello ikvĂ€ll. Igen. Var inte det nyss? Anyway, Navitimern fĂ„r tjĂ€nstgöra ikvĂ€ll, den Ă€r bĂ„de blingig nog att passa Mellon och, viktigare, bra mycket mer intressant och trevlig att titta pĂ„ 😀
GTn behövs för att överhuvudtaget stÄ ut framför TVn...
53ACEC2C-5894-458E-95DB-32EA5CD263D9.jpeg

Skitnöjd med min nya KernOcean.
Ägt ett gĂ€ng Breitlings tidigare typ Chronomat och Colt Chrono, Ă€ldre Aerospace. Men det hĂ€r Ă€r första helt moderna, bortsett frĂ„n Aerospace EVO men titan Ă€r inte riktig min grej.
Tycker verkligen SOn Àr grymt bra. Inget spel i vridningen, bÀrs bra trots 42mm samt galet skön lÀnk samt mycket Breitling DNA. VÀntar Àven pÄ ett gummi som bör landa i veckan eller nÀsta. Superkul! :)
FBDDD03C-05D4-4F78-ABC9-74E6245DCB0C.jpeg

Skitnöjd med min nya KernOcean.
Ägt ett gĂ€ng Breitlings tidigare typ Chronomat och Colt Chrono, Ă€ldre Aerospace. Men det hĂ€r Ă€r första helt moderna, bortsett frĂ„n Aerospace EVO men titan Ă€r inte riktig min grej.
Tycker verkligen SOn Àr grymt bra. Inget spel i vridningen, bÀrs bra trots 42mm samt galet skön lÀnk samt mycket Breitling DNA. VÀntar Àven pÄ ett gummi som bör landa i veckan eller nÀsta. Superkul! :)
FBDDD03C-05D4-4F78-ABC9-74E6245DCB0C.jpeg
JĂ€kligt snygg!

Tillbaka
Topp