Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det någon som vet något mer om denna Aerospace på tradera med viggen logga på?
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Breitling + @Jeser90 = Match made in heavenSkitnöjd med min nya KernOcean.
Ägt ett gäng Breitlings tidigare typ Chronomat och Colt Chrono, äldre Aerospace. Men det här är första helt moderna, bortsett från Aerospace EVO men titan är inte riktig min grej.
Tycker verkligen SOn är grymt bra. Inget spel i vridningen, bärs bra trots 42mm samt galet skön länk samt mycket Breitling DNA. Väntar även på ett gummi som bör landa i veckan eller nästa. Superkul!
Otroligt vacker! Refnr?En Japan special edition skojjar man inte bort, mer MOP åt folket! Vet att det fanns en sån här för några år sen till salu på forumet.
Lånad bild
Typ fem inlägg upp så är den postad. Men som priset, avsaknaden av alla tillbehör och att man hittat den hos släkting brukar inte vara bra indikationer.Breitling klocka
Utropspris: 400 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-02-11 00:05:06. Köp & sälj begagnade & oanvända Övriga ur - herr på Tradera.www.tradera.com
Aerospace JA37 kanske intresserar någon?
Sorry missade det.Typ fem inlägg upp så är den postad. Men som priset, avsaknaden av alla tillbehör och att man hittat den hos släkting brukar inte vara bra indikationer.
Spännande! Rätt feta klockor, Hans Olsson rockade igår (?) en helguld AP RO, en skidsnackare en Breitling aerospace (finns i areospacetråden), sen hade foppa något guldigt men det kunde jag inte se då vilken; Kul om det vore en navi!Avd. onödig info, spana Foppas dinka i OS studion, är väl guld Navi ?
Cool! Visste inte att den fanns i 36mm. Grattis!Gjorde en utflykt till Klockmaster Globen igår och kunde inte motstå Avenger GMT Blacksteel. Lagom stor, inte så hög samt titanet gör den bekväm på handleden. Snyggt när bandet tar upp färgen på urtavlans siffror också. Som vanligt trevligt och kunnigt bemötande i butiken
Bland snyggaste Brattarna, så toolig med military stuk, ubercool !Gjorde en utflykt till Klockmaster Globen igår och kunde inte motstå Avenger GMT Blacksteel. Lagom stor, inte så hög samt titanet gör den bekväm på handleden. Snyggt när bandet tar upp färgen på urtavlans siffror också. Som vanligt trevligt och kunnigt bemötande i butiken
Semi-OT men APn i helguld fick Hans i julklapp utav sin brorsa, Jon Olsson.Spännande! Rätt feta klockor, Hans Olsson rockade igår (?) en helguld AP RO, en skidsnackare en Breitling aerospace (finns i areospacetråden), sen hade foppa något guldigt men det kunde jag inte se då vilken; Kul om det vore en navi!
Han svarar inte på meddelanden när man ber om bättre foton heller. Aldrig sett den där tavlan, googlade en massa men inte hittat något.Typ fem inlägg upp så är den postad. Men som priset, avsaknaden av alla tillbehör och att man hittat den hos släkting brukar inte vara bra indikationer.
@Fliegerchronograph🚁 kanske har något minne av breitling X piloter likt gripen emergency? Var det ett samarbete med någon division du har koll på (ej statligt utan privat)?Han svarar inte på meddelanden när man ber om bättre foton heller. Aldrig sett den där tavlan, googlade en massa men inte hittat något.
Inte riktigt säker på vad du menar här? Rör det Aerospacen till salu på Tradera tidigare i tråden så finns det såna med 37-märke på urtavlan. Piloter inom Flygvapnet fick i samarbete med Breitling (Timepromotion) köpa Aerospace med förbands-, divisions- och enhetsmärken på urtavlan till ett mycket bra pris. Det var inga större serier, den jag har själv tror jag tillverkades i färre än 30 exemplar. Klockorna är inte M-nummermärkta och bekostades helt av den enskilde flygföraren varför de till skillnad från tjänsteklockorna inte behövde lämnas in efter avslutad flygtjänst.@Fliegerchronograph🚁 kanske har något minne av breitling X piloter likt gripen emergency? Var det ett samarbete med någon division du har koll på (ej statligt utan privat)?
Det var detta jag var ute efter, tack! Formuleringar blir ibland otydliga då jag ska vara så jäkla rapp med mobilen, uppenbarligen hänger jag inte med längreInte riktigt säker på vad du menar här? Rör det Aerospacen till salu på Tradera tidigare i tråden så finns det såna med 37-märke på urtavlan. Piloter inom Flygvapnet fick i samarbete med Breitling (Timepromotion) köpa Aerospace med förbands-, divisions- och enhetsmärken på urtavlan till ett mycket bra pris. Det var inga större serier, den jag har själv tror jag tillverkades i färre än 30 exemplar. Klockorna är inte M-nummermärkta och bekostades helt av den enskilde flygföraren varför de till skillnad från tjänsteklockorna inte behövde lämnas in efter avslutad flygtjänst.
Avd. onödig info, spana Foppas dinka i OS studion, är väl guld Navi ?
Spännande! Rätt feta klockor, Hans Olsson rockade igår (?) en helguld AP RO, en skidsnackare en Breitling aerospace (finns i areospacetråden), sen hade foppa något guldigt men det kunde jag inte se då vilken; Kul om det vore en navi!
Sjukt snygg! Tänkte åka in dit imorgon. Har lite grejer jag ska hämta. Kanske följer en navitimer med mig hem ocksåGjorde en utflykt till Klockmaster Globen igår och kunde inte motstå Avenger GMT Blacksteel. Lagom stor, inte så hög samt titanet gör den bekväm på handleden. Snyggt när bandet tar upp färgen på urtavlans siffror också. Som vanligt trevligt och kunnigt bemötande i butiken
Tack! Ja det stämmer datoran är 42mm och pistachio är 40mm.Jäkla snygg duo. Den vänstra ser nästan större ut än den högra, trots att den är (om jag minns rätt) ett par mm mindre.