• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Avd viktig info! :
Kung Forsberg har kört med Breitling lÀnge. Superocean Chrono, Avenger med mera. Det var helgulds Navin han hade i studion.

@JensBP har original Foppa Breitlingen. 😁

8a23bae4f029599b687c7f7ae9896d7b.jpeg-1.jpg
Det sÀgs sÄ. Men jag har inte hittat nÄgon bild pÄ nÀr han har denna pÄ sig Ànnu. Kanske för lite lyx för Foppa numera?

Jag köpte nyligen en Breitling av en icke auktoriserad juvelerare. Men jag Àr lite nojig av mig. Undrar hur jag kan vara sÀker pÄ att klockan Àr Àkta? SÄg dock att garantin pÄ denna klocka aktiverades pÄ Breitlings egen hemsida vid mitt inköpsdatum. Detta mÄste vÀl ÀndÄ vara ett tecken pÄ att den Àr Àkta - eller har jag fel...? Tacksam om nÄgon som Àr mer insatt kan bekrÀfta.

Ja, finns den i deras register fr.o.m. inköpsdatumet sÄ Àr garantin aktiverad av en auktoriserad ÄterförsÀljare sÄ du kan vara lugn. Alla klockor som sÀljs pÄ den s.k. grÄmarknaden hÀrstammar ÀndÄ frÄn en AD nÄgonstans i vÀrlden och anledningen till att man har detta upplÀgg Àr för att ÄterförsÀljaren inte vill skylta med att man sÀljer klockor under rekommenderat pris och dÄ anvÀnder sig av en mellanhand för att sköta det lite snyggt.

Hoppas du Ă€r nöjd med din nya klocka! 🙂

Ja, finns den i deras register fr.o.m. inköpsdatumet sÄ Àr garantin aktiverad av en auktoriserad ÄterförsÀljare sÄ du kan vara lugn. Alla klockor som sÀljs pÄ den s.k. grÄmarknaden hÀrstammar ÀndÄ frÄn en AD nÄgonstans i vÀrlden och anledningen till att man har detta upplÀgg Àr för att ÄterförsÀljaren inte vill skylta med att man sÀljer klockor under rekommenderat pris och dÄ anvÀnder sig av en mellanhand för att sköta det lite snyggt.

Hoppas du Ă€r nöjd med din nya klocka! 🙂
TACK!

Tillbaka
Topp