Snyggt, tack!Och blandat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, tack!Och blandat
Ingen dagsfärsk bild och ingen Flying Fish men en chronomat 44 B01 iallafall.Nån som äger B01 chronomat/Flying fish å är nöjd?. Funderar starkt på att byta bort några utav mina klockor mot nån modern chronomat 44
Nån som äger B01 chronomat/Flying fish å är nöjd?. Funderar starkt på att byta bort några utav mina klockor mot nån modern chronomat 44
Den där är riktigt snygg med den borstade bezeln och blanka partier. Och sen gillar jag verkligen den röda visaren.Ganska härlig känsla att inte jaga kicken konstant, även om det är kul att öppna paket och uppleva nytt. Känner lite likadant just nu, sålt av det mesta och försöker uppskatta det jag har och vara nöjd. Men samtidigt vet jag hur snabbt det kan vända. Intresset går i perioder. Är glad i denna just nu och ska försöka behålla den en stund.
Tack! Den är väldigt trevlig. Tavlan har ljusgrå sunburst utanför fyrkanten som är mer matt.Den där är riktigt snygg med den borstade bezeln och blanka partier. Och sen gillar jag verkligen den röda visaren.
Är tavlan vit eller ljusgrå?
Nån som äger B01 chronomat/Flying fish å är nöjd?. Funderar starkt på att byta bort några utav mina klockor mot nån modern chronomat 44
Ok, snyggtTack! Den är väldigt trevlig. Tavlan har ljusgrå sunburst utanför fyrkanten som är mer matt.
Dom är ju rätt höga, bortser man från det är dom rätt trevligaFinns säker ett gäng SuperOceans här? Hur funkar dom med läder? Hur funkar dom med en kostym? Letar GADA och SuperOcean har långsamt tagit sig upp på top 3..
Det hann läcka ut bilder i facebookgrupperna innan det meddelades att bilder på nyheter raderas innan släppet. Vet dock inget om äktheten i de bilder som hann ut.Spännande... nästan så man tippar på en ny emergency.
Breitling Webcast: Neue Uhren – Live Enthüllung | Breitling DE
Entdecke Breitlings neueste Uhren und Kollektionen. Sei live dabei, wenn wir in unserem Webcast die brandneuen Modelle vorführen!www.breitling.com
Sen har vi ju navitimer 70 år iår, kanske något som denna?
Det hann läcka ut bilder i facebookgrupperna innan det meddelades att bilder på nyheter raderas innan släppet. Vet dock inget om äktheten i de bilder som hann ut.
Det hann läcka ut bilder i facebookgrupperna innan det meddelades att bilder på nyheter raderas innan släppet. Vet dock inget om äktheten i de bilder som hann ut.
Jodå, då är det dessa som kommer. Vette fåglarna om pastell som du säger @DrDre , min favorit blir då reverse pandan. Nu är ju greken på bilderna rätt bitig så det kan vara så att det därmed luras att den ser rimlig utRiktigt snyggt. Pastellfärgerna vete fan, hur bra de passar just på Navitimer, men de två högra är riktigt vassa. Handledsbilden ovan i Nissestr inlägg antyder ju också att de har en rimlig storlek.
41,43 och 46 har jag för mig jag hann läsa.Riktigt snyggt. Pastellfärgerna vete fan, hur bra de passar just på Navitimer, men de två högra är riktigt vassa. Handledsbilden ovan i Nissestr inlägg antyder ju också att de har en rimlig storlek.
Konceptet med färgerna är ju plojigt men isblå och svart är ju bara så krispigtDet hann läcka ut bilder i facebookgrupperna innan det meddelades att bilder på nyheter raderas innan släppet. Vet dock inget om äktheten i de bilder som hann ut.
Säg gärna till mig om/när det börjar närma sig för den att lämnaÄntligen en chronomat på armen igen
Min hälsar. Älskar Rouleauxlänken!Gammelfredag, gillar Roulleauxlänken starkt.
Ser ut att vara riktigt fint skick på den Vitessen!
Den är i väldigt trevligt skick.Ser ut att vara riktigt fint skick på den Vitessen!