• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Och blandat
IMG_20211203_113328.jpg
Snyggt, tack!

Nån som äger B01 chronomat/Flying fish å är nöjd?. Funderar starkt på att byta bort några utav mina klockor mot nån modern chronomat 44😍👌

Nån som äger B01 chronomat/Flying fish å är nöjd?. Funderar starkt på att byta bort några utav mina klockor mot nån modern chronomat 44😍👌
Ingen dagsfärsk bild och ingen Flying Fish men en chronomat 44 B01 iallafall.
Grym klocka som sitter bra på armen trots 44 mm.
Tycker den bärs mindre då bezeln är ganska bred och tavlan känns mindre.
Synvilla säkert men ändå😀
Klart snyggare irl än på bild.
Flying Fish är grym med borstad bezel.
Sen så gillar ju jag 3-6-9 bättre och tycker det är mycket snyggare.
Så klart du ska ha en sån😀

Bilagor

• 9EAF1BA8-611E-4CF2-A5FD-D0C89F5AEEE1.jpeg
    9EAF1BA8-611E-4CF2-A5FD-D0C89F5AEEE1.jpeg
    557.7 KB · Visningar: 12
Senast ändrad:

Ganska härlig känsla att inte jaga kicken konstant, även om det är kul att öppna paket och uppleva nytt. Känner lite likadant just nu, sålt av det mesta och försöker uppskatta det jag har och vara nöjd. Men samtidigt vet jag hur snabbt det kan vända. Intresset går i perioder. Är glad i denna just nu och ska försöka behålla den en stund.
20220316_081626-02.jpeg
Den där är riktigt snygg med den borstade bezeln och blanka partier. Och sen gillar jag verkligen den röda visaren.
Är tavlan vit eller ljusgrå?

Den där är riktigt snygg med den borstade bezeln och blanka partier. Och sen gillar jag verkligen den röda visaren.
Är tavlan vit eller ljusgrå?
Tack! Den är väldigt trevlig. Tavlan har ljusgrå sunburst utanför fyrkanten som är mer matt.

Senast ändrad:
Spännande... nästan så man tippar på en ny emergency.

Sen har vi ju navitimer 70 år iår, kanske något som denna?
Screenshot_20220322-212440_Instagram.jpg
Det hann läcka ut bilder i facebookgrupperna innan det meddelades att bilder på nyheter raderas innan släppet. Vet dock inget om äktheten i de bilder som hann ut.
58395BAB-6394-4578-9504-97C8A5DB281B.jpeg

Det hann läcka ut bilder i facebookgrupperna innan det meddelades att bilder på nyheter raderas innan släppet. Vet dock inget om äktheten i de bilder som hann ut.

Riktigt snyggt. Pastellfärgerna vete fan, hur bra de passar just på Navitimer, men de två högra är riktigt vassa. Handledsbilden ovan i Nissestr inlägg antyder ju också att de har en rimlig storlek.

• Like
Reactions: bvb

Riktigt snyggt. Pastellfärgerna vete fan, hur bra de passar just på Navitimer, men de två högra är riktigt vassa. Handledsbilden ovan i Nissestr inlägg antyder ju också att de har en rimlig storlek.
Jodå, då är det dessa som kommer. Vette fåglarna om pastell som du säger @DrDre , min favorit blir då reverse pandan. Nu är ju greken på bilderna rätt bitig så det kan vara så att det därmed luras att den ser rimlig ut

Vågar vi tippa på någon superquartz mtp orbiter logga på reklamfilm men också luftballong på posters? Tänker att Navin riktar sig in på piloter a la flygplan

Nu är Navin ute, 41, 43, 46mm alla med b01 urverk. Regnbågens alla (vissa) färger.
Ny rotor som gör att du kan se mer av verket.
"vingarna" tillbaka, om än AOPA utan texten AOPA.
Ny länk, delvis borstad delvis polerad
Prisökning från 91k med länk till 97k för 43mm
Nytt lås (fjäril)
Mindre (tunnare) slide rule än innan

ab0139211l1a1-navitimer-b01-chronograph-41-soldier.png
ab0138211b1a1-navitimer-b01-chronograph-43-back.png
ab0138211b1a1-navitimer-b01-chronograph-43-buckle.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp