• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Är igĂ„ng med det nu, kĂ€nns som den fastnar i detta lĂ€get (varit igĂ„ng sedan förra bilden)
20220316_134427.jpg
30m wr innebÀr att Àven insekter kan smyga in;)
Du fÄr det fixat pÄ garantin utan problem. LÀr vÀl bli direkt hos TP i TÀby. TrÄkig vÀntetid nÀr man vill leka med solljuset sÄ hÀr pÄ vÄren:(

Mupptavla med borstpolerade lÀnken. För strax under 30 kkr, inklusive moms, tull, frakt.

Köp nu

Intresset för klockor Àr typ noll just nu. :(
Ganska hĂ€rlig kĂ€nsla att inte jaga kicken konstant, Ă€ven om det Ă€r kul att öppna paket och uppleva nytt. KĂ€nner lite likadant just nu, sĂ„lt av det mesta och försöker uppskatta det jag har och vara nöjd. Men samtidigt vet jag hur snabbt det kan vĂ€nda. Intresset gĂ„r i perioder. Är glad i denna just nu och ska försöka behĂ„lla den en stund.
20220316_081626-02.jpeg

Ganska hĂ€rlig kĂ€nsla att inte jaga kicken konstant, Ă€ven om det Ă€r kul att öppna paket och uppleva nytt. KĂ€nner lite likadant just nu, sĂ„lt av det mesta och försöker uppskatta det jag har och vara nöjd. Men samtidigt vet jag hur snabbt det kan vĂ€nda. Intresset gĂ„r i perioder. Är glad i denna just nu och ska försöka behĂ„lla den en stund.
20220316_081626-02.jpeg
Exakt sÄ. Ibland upplever jag köp/sÀlj-hetsen otroligt stressande. Skönt att njuta av det lilla man har i lÄdan

20220316_081626-02.jpeg
- Definiera en normal Ri-stund 😁

30m wr innebÀr att Àven insekter kan smyga in;)
Du fÄr det fixat pÄ garantin utan problem. LÀr vÀl bli direkt hos TP i TÀby. TrÄkig vÀntetid nÀr man vill leka med solljuset sÄ hÀr pÄ vÄren:(
Ja, ska in med den förhoppningsvis imorrn. TrÄkigt men det löser sig sÄklart! Kört frenetiska tester och kommit fram till att nÀr klockan Àr pÄ armen och i rörelse sÄ strular den, ligger den still sÄ fungerar timdial som den ska, sÄ nÄgot fel Àr det iaf :)

20220316_081626-02.jpeg
Vad Àr ref pÄ den? Riktigt snygg bild :)

Finns sÀker ett gÀng SuperOceans hÀr? Hur funkar dom med lÀder? Hur funkar dom med en kostym? Letar GADA och SuperOcean har lÄngsamt tagit sig upp pÄ top 3..

Finns sÀker ett gÀng SuperOceans hÀr? Hur funkar dom med lÀder? Hur funkar dom med en kostym? Letar GADA och SuperOcean har lÄngsamt tagit sig upp pÄ top 3..
Finns mĂ„nga SO, vilken syftar du pĂ„? Dessutom Ă€r dykare pĂ„ lĂ€der generellt ”a big no” enligt mĂ„nga, men kör pĂ„ det du tycker Ă€r snyggt!

Tillbaka
Topp