Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JuniNÄgon som hört eller sett nÄgot ang Breitlings nya butik. Den som skulle öppna pÄ biblioteksgatan i Sthlm nu till vÄren?
Ăr det modernt sĂ„ körs det via TP (Timepromotion)Hej tĂ€nkte kolla lite i gruppen var servar ni era breitling helst i Stockholm omrĂ„de?
Det Ă€r gamla chronomat med 7750Ăr det modernt sĂ„ körs det via TP (Timepromotion)
TP kan nog serva den med. Enligt dom sÄ hade dom delar till typ allt tillverkat efter 80-taletDet Àr gamla chronomat med 7750
Körde vintage B idag men saknar Navin, fÄr se hur lÀnge den Àr bortaDags att vÀcka liv i trÄden, nÄgon mer som kör Bratte idag?
Hur var det nu, nÄgot med kronografen som spökade vill jag minnas? Hoppas du fÄr hem den snartKörde vintage B idag men saknar Navin, fÄr se hur lÀnge den Àr borta
Japp, kronografen spökade. Plus att den gick typ 2min fort efter ca 3-4 dagar. SÄ nÄgot knasigt, men pÄ garantiÀrende nuHur var det nu, nÄgot med kronografen som spökade vill jag minnas? Hoppas du fÄr hem den snart
Första pandan jag ser pÄ den gamla chronomaten.
Breitling Chronomat A13050.1 | Chrono24
Köp Breitling A13050.1 tryggt och till bĂ€sta pris pĂ„ Chrono24 â den globala marknadsplatsen för lyxklockor.chrono24.app