maxer har vÀl Àgt nÄgra styckna hahaHade för mig att @Maxer Gamla var den som jag krÀngde och sen sÄlde? Eller har herren haft tvÄ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
maxer har vÀl Àgt nÄgra styckna hahaHade för mig att @Maxer Gamla var den som jag krÀngde och sen sÄlde? Eller har herren haft tvÄ?
Hade för mig att @Maxer Gamla var den som jag krÀngde och sen sÄlde? Eller har herren haft tvÄ?
Har du inte sÄlt den Àn!!?
I min sinnesförvirring gjorde jag en bytesannons, sÀlja den vill jag inte i nulÀget, har fÄtt frÄgan men tackat nej. Tror nog att det blir att bestÀlla en gummisnodd och ha kvar den över sommaren.Har du inte sÄlt den Àn!!?
- TyvÀrr, spred information om att jag skulle göra en protestaktion och brÀnna upp mina orangea band pÄ torget, men det blev inget upplopp, fick bara nÄgra glada hejarop.@Hans B 1955, har du en orange gummisnodd över? HjÀlp en broder nu.
BÀsta @Hans B 1955 det Àr dags att ansluta till den orangea sidan.- TyvÀrr, spred information om att jag skulle göra en protestaktion och brÀnna upp mina orangea band pÄ torget, men det blev inget upplopp, fick bara nÄgra glada hejarop.
Gav upp och lĂ€mnade dem pĂ„ Ă„terbruket âŠ
Snygga! Gillar AOPA-loggan. HĂ€rligt att du fĂ„tt tillbaka din Navi Blev Chronomat för mig idag, har bestĂ€mt att den fĂ„r stanna nu.HĂ€mtat ut kĂ€re navin igen efter operation. @ERIKSON URHANDEL har ju fĂ„tt in de nya navis sĂ„ det Ă€r klart att det blev provning och jĂ€mförelse. PĂ„ bild Ă€r lĂ€der 43, lĂ€nk 46. Kul med AOPA loggan men mindre kul att vridningen Ă€r mer avskalad, kronografsekundvisaren Ă€r avskalad till max att inte ha pil eller b/ankare vilket pĂ„verkar helheten, sen Ă€r tachyskalan mĂ„lan med vitt istĂ€llet för att vara typ i kromad stil. Ăven nyansen pĂ„ subdials/sliderule Ă€r mer kritvita Ă€n vad jag upplever att mina Ă€r, som skiftar mer Ă„t det krĂ€miga hĂ„llet
Ja faktiskt. Tycker ju att navis ska ha vingar...Snygga! Gillar AOPA-loggan. HÀrligt att du fÄtt tillbaka din Navi Blev Chronomat för mig idag, har bestÀmt att den fÄr stanna nu.
Min gamla hade inte heller vingar, ingen deal breaker för min del men visst Àr det ett plus om dom finns dÀr.Ja faktiskt. Tycker ju att navis ska ha vingar...
Kul! Den Àr bra trevlig ÀndÄ, chronomaten!
Oerhört skönt att ha tillbaka navin, har varit sÄ naket utan den dÄ jag hade tÀnkt att ha den som owg ish
Börjar bli dyrt. Men nudlar & vatten fungerar bra det ocksÄ!Juste, breitling kör prishöjningar frÄn 1/5, exempelvis Chronomat b01 42 frÄn 85k -> 93k
Navitimer Ă€r ju i mitt tycke tveklöst en av de mest svĂ„rslagna alla kategorier,HĂ€mtat ut kĂ€re navin igen efter operation. @ERIKSON URHANDEL har ju fĂ„tt in de nya navis sĂ„ det Ă€r klart att det blev provning och jĂ€mförelse. PĂ„ bild Ă€r lĂ€der 43, lĂ€nk 46. Kul med AOPA loggan men mindre kul att vridningen Ă€r mer avskalad, kronografsekundvisaren Ă€r avskalad till max att inte ha pil eller b/ankare vilket pĂ„verkar helheten, sen Ă€r tachyskalan mĂ„lan med vitt istĂ€llet för att vara typ i kromad stil. Ăven nyansen pĂ„ subdials/sliderule Ă€r mer kritvita Ă€n vad jag upplever att mina Ă€r, som skiftar mer Ă„t det krĂ€miga hĂ„llet
Den dÀr var riktigt lÀcker, visst Àr det Draken?Navitimer Àr ju i mitt tycke tveklöst en av de mest svÄrslagna alla kategorier,
Yes, en Limited Edition utgiven till österrikiska Drakenpiloter! FrÄn 1996. En 100%-ig keeper!Den dÀr var riktigt lÀcker, visst Àr det Draken?
Keeper Àr en myt. SkÀmt Äsido, helt rÀtt. Den dÀr ska du hÄlla hÄrt i.Yes, en Limited Edition utgiven till österrikiska Drakenpiloter! FrÄn 1996. En 100%-ig keeper!
Keeper Àr en myt. SkÀmt Äsido, helt rÀtt. Den dÀr ska du hÄlla hÄrt i.
VÀldigt bra match med logo och sub dialsen!Denna kan jag sakna ibland, gillade verkligen fÀrgen pÄ urtavla. Undrar om den finns kvar pÄ forumet?
Verkligen, försökte Àven fÄ till en match med stygnen pÄ bandetVÀldigt bra match med logo och sub dialsen!
Ja, snyggt!Verkligen, försökte Àven fÄ till en match med stygnen pÄ bandet
Snygga! Gillar AOPA-loggan. HÀrligt att du fÄtt tillbaka din Navi Blev Chronomat för mig idag, har bestÀmt att den fÄr stanna nu.
DÀr ser man! Klart du ska visa upp den, kul att det hÀnder lite i trÄden. Har du haft din lÀnge och vilka band tycker du blir bra? Funderar pÄ ett diver pro nu nÀr vÀrmen kommer, mÄste bara bestÀmma mig för vilken fÀrg. Har kört den pÄ lÀnken eller ett lÀder frÄn Hirsch med lite fetare stygn och stoppning.Har precis samma, och Àr lika tatuerad. Kan posta bilder vid intresse. En av dem bÀsta Breitling jag har Àgt!