Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Que?Nu har jag inget emot Macron och har dessutom noll koll på Frankrikes politik. Men hur gynnar detta Breitling?
Nu har jag inget emot Macron och har dessutom noll koll på Frankrikes politik. Men hur gynnar detta Breitling?
Huh?
Håller med han borde hålla sig själv och Breitling utanför politik, tror inte detta gynnar Breitling. Men jag kan ha fel.Det handlar nog mer om vem han INTE röstar på. Personligen tycker jag att det vore bättre om han hållar sig själv och Breitling utanför partipolitik.
Så är det ibland..måste släppa lite saker
klockhobbyn har svalnat på sistonde
Skumma någon större webbtidning om det franska valet i två minuter så tror jag att förklaringen kommer att framträda.Nu har jag inget emot Macron och har dessutom noll koll på Frankrikes politik. Men hur gynnar detta Breitling?
För 6k är det ju en nobrainerSå är det ibland..
Är lite sugen på din 81950 med frecce-tavla..
Jo. Men den behöver en service och tavlan är ju inte topp.För 6k är det ju en nobrainer
Land: SverigeVillet land och vilket språk får ni som default när ni surfar in på Breitling.com?
För den uttråkade så kan man byta land ett par gånger och kika runt, så upptäcker man hyffsat snart limiterade modeller som finns i vissa länder såsom exempelvis om du har Kina eller Frankrike inställtVillet land och vilket språk får ni som default när ni surfar in på Breitling.com?
ingen kronokille men den var fan stiligDenna är för jekla fin
Sedär får nog latja lite, inser också att online butiken är en ”Boutiqe” dvs man kan köpa alla special editions. (till listpris )För den uttråkade så kan man byta land ett par gånger och kika runt, så upptäcker man hyffsat snart limiterade modeller som finns i vissa länder såsom exempelvis om du har Kina eller Frankrike inställt
Gällande Datoran - den är grym! Provat den på armen?
Stort grattis! Den där är ruskigt bra!
Behövde inte fundera speciellt länge när jag såg denna på köp & sälj. Länge velat testa Airborne och måste säga att den är precis så bra som jag hoppades
@Rulle
grattis!
Behövde inte fundera speciellt länge när jag såg denna på köp & sälj. Länge velat testa Airborne och måste säga att den är precis så bra som jag hoppades
@Rulle
det är ju din gamla så man borde kanske kollat upp den hahaHar du kollat äktheten? @Rulle är inte att lita på
Hade för mig att @Maxer Gamla var den som jag krängde och sen sålde? Eller har herren haft två?det är ju din gamla så man borde kanske kollat upp den haha