• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Efter tipset av @Omega21jul1969 sĂ„ slog jag till pĂ„ en sprillans ny SO Heritage 57 pĂ„ mesh frĂ„n Mallorca. Testade den i Malaysia tidigare i somras och blev chockad över hur bra den bĂ€rs, och nu Ă€r den Ă€ntligen min. Endast 9,9mm tjock🙂
06EE0D1A-001D-4B5A-9308-939DFA86BB7E.jpeg

Finns regler för annonsering du kan lÀsa om hÀr

FÄr inte annonsera i inlÀggen

Senast redigerad av en moderator:
Det var en intressant diskussion i TudortrĂ„den och Ă€ven en separat trĂ„d dĂ€r man skriver om hur vissa mĂ€rken inte servar urverket utan istĂ€llet byter ut det. Meningarna om det verkar gĂ„ isĂ€r. Breitling delar ju in-house urverk med Tudor. Är det nĂ„gon som vet hur det ser ut hos Breitling. Byter de ocksĂ„ ut deras in-house vid service?

För den som missat diskussionen:

Hej KS, skulle vilja ha lite hjÀlp av kunnigt folk att förstÄ om denna Àr franken / mÄlad tavla, eller rent av fake bara?
VÀl mött,
Love

Bilagor

• 25C9627B-E5DA-482C-B01B-C792974B49C2.jpeg
    25C9627B-E5DA-482C-B01B-C792974B49C2.jpeg
    140.1 KB · Visningar: 8
Hej KS, skulle vilja ha lite hjÀlp av kunnigt folk att förstÄ om denna Àr franken / mÄlad tavla, eller rent av fake bara?
VÀl mött,
Love

Den Àr original, det Àr en Breitling Callisto Vintage ref B11047. Den Àr 36mm. FrÄn 1995-1997.
Version 1. Den sÄldes bland annat pÄ Rouleaux lÀnken.

Senast Àndrad:
NÄgon som har erfarenhet av 48mm avengers? Har ev. en pÄ G och kan inte testa först. Har testat 45mm och mina handleder klarar dom, men Àr 48mm absuuuuurt?

DÄ Àr du byggd som jag, samma mÄtt pÄ handleden ocksÄ, men i ett vÀldigt platta sÄ det mesta fÄr plats!
Jag har Àven en Bentley Le mans 24h och en Bentley Motors som Àr lite större, men Àr inte sÄ tunga. De Àr bekvÀmare att bÀra.

Bilagor

• Screenshot_20220713-184023_Photos.jpg
    Screenshot_20220713-184023_Photos.jpg
    149.1 KB · Visningar: 16
Tillbaka
Topp