Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymt snygg,vilken tavlaBjuder pÄ en skitbild frÄn dvalan![]()
![]()
Grym pjÀs,grattis!DÄ va man med Bratte igen dÄ.. KÀnner mej Äter igen lugn i sjÀlen
![]()
Thanx man! Va igentligen ute efter en Chronomat GT likt @Boozer_87 s pjÀs.Grym pjÀs,grattis!
Jo den Àr fantastiskt, tyvÀrr ingen bra bild som visar det pÄ riktigt denna gÄngGrymt snygg,vilken tavla![]()
#hÄllkÀftenklockaThanx man! Va igentligen ute efter en Chronomat GT likt @Boozer_87 s pjÀs.
Men nu fick de bli denna.. som jag tycker Àr stencoolRegÀl jÀvla klump
![]()
SÄja! SkÄl vÀnnen!FÄr vÀl bjuda pÄ en med lite bÀttre "effekt"![]()
![]()
Fyfan idag blir det inga skÄl kompisSÄja! SkÄl vÀnnen!
Men va fan,galet braFÄr vÀl bjuda pÄ en med lite bÀttre "effekt"![]()
![]()
HÄller med den e duktigt fet.Thanx man! Va igentligen ute efter en Chronomat GT likt @Boozer_87 s pjÀs.
Men nu fick de bli denna.. som jag tycker Àr stencoolRegÀl jÀvla klump
![]()
Hej
Jag sitter pĂ„ en Avenger uttagen i februari i Ă„r. Tyget runt spĂ€nnet har nu spruckit. NĂ„gon som vet om âmjukdelarâ innefattas av Breitlings garanti?![]()
Kan inte svara dig men tycker rent spontant det dÀr bör tÀckas, det ser ju inte ut som nÄgot vanligt slit utan mer en produktionsskada.
Aldrig sett nĂ„got likande. Men du har inte fastnat i nĂ„got? Ser ut att ha âslititsâ sönder. Om det var fabrikationsfel sĂ„ tĂ€nker jag att det hade typ âvittratâ sönder?Hej
Jag sitter pĂ„ en Avenger uttagen i februari i Ă„r. Tyget runt spĂ€nnet har nu spruckit. NĂ„gon som vet om âmjukdelarâ innefattas av Breitlings garanti?![]()
Motsvarande har aldrig hÀnt mig tidigare och jag har i princip inte anvÀnt just det bandet. Jag fÄr Äka in i veckan och reklamera.
Jag har i alla fall inte noterat att jag fastnat, en vass kant kan ju sĂ„klart ha pĂ„börjat jobbet utan att jag mĂ€rkt det men jag har som sagt knappt anvĂ€nt bandetAldrig sett nĂ„got likande. Men du har inte fastnat i nĂ„got? Ser ut att ha âslititsâ sönder. Om det var fabrikationsfel sĂ„ tĂ€nker jag att det hade typ âvittratâ sönder?![]()
Vi talade om Breitlings och Tudors samarbete runt deras inhouse utverk för ett tag sedan. HĂ€r Ă€r en bra genomgĂ„ng. Ăven Chanel och Norquain Ă€r inblandade i joint venture:et.Inget svar pĂ„ frĂ„gan men tudor samarbetet var vĂ€l bara b01 och b20 verket![]()