• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Han den dÀr Max bjuckar pÄ kÀk medans jag kikar pÄ plan som landar pÄ Bromma
20220827_172613.jpg

Hej
Jag sitter pĂ„ en Avenger uttagen i februari i Ă„r. Tyget runt spĂ€nnet har nu spruckit. NĂ„gon som vet om ”mjukdelar” innefattas av Breitlings garanti?
4671BE4F-3723-4753-8BA1-8182CF69BEA2.jpeg

Hej
Jag sitter pĂ„ en Avenger uttagen i februari i Ă„r. Tyget runt spĂ€nnet har nu spruckit. NĂ„gon som vet om ”mjukdelar” innefattas av Breitlings garanti?
4671BE4F-3723-4753-8BA1-8182CF69BEA2.jpeg
Aldrig sett nĂ„got likande. Men du har inte fastnat i nĂ„got? Ser ut att ha ”slitits” sönder. Om det var fabrikationsfel sĂ„ tĂ€nker jag att det hade typ ”vittrat” sönder? đŸ€·đŸ»â€â™‚ïž

Senast Àndrad:
Aldrig sett nĂ„got likande. Men du har inte fastnat i nĂ„got? Ser ut att ha ”slitits” sönder. Om det var fabrikationsfel sĂ„ tĂ€nker jag att det hade typ ”vittrat” sönder? đŸ€·đŸ»â€â™‚ïž
Jag har i alla fall inte noterat att jag fastnat, en vass kant kan ju sĂ„klart ha pĂ„börjat jobbet utan att jag mĂ€rkt det men jag har som sagt knappt anvĂ€nt bandet 😕

Tillbaka
Topp