Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De hade denna inne på Schipol. Riktigt fin grön nyans, men för mig gör sig modellen bättre på bilder än i verkligheten. Det kanske är en modell som växer med tiden, så ska ge den fler chanser!Ny färg på endurance. Riktigt snygg i mitt tycke.
![]()
Var riktigt sugen på en blå ett tag, borde slagit till på en. Riktigt snygg!Den här är bra krispig alltså
![]()
Hur ser eftermarknaden ut på 48mm? Gillar själv idéen med den storleken men när man infraljuden kommer leta efter annat att man inte blir sittande på så stor…Har haft några st. Man vänjer sig vid storleken. Dock rätt tung.
Ja jag testade en svart tidigare i somras och fastnade verkligen för modellen. När det sedan dök upp en blå på 30% så kunde jag inte låta bli. Det var tur, för nu när jag testat båda så är den blåa helt klart snyggare än den svarta tycker jagVar riktigt sugen på en blå ett tag, borde slagit till på en. Riktigt snygg!
Grattis! 30% är ju riktigt bra. De känns svåra att få tag på till ett rimligt pris nu.Ja jag testade en svart tidigare i somras och fastnade verkligen för modellen. När det sedan dök upp en blå på 30% så kunde jag inte låta bli. Det var tur, för nu när jag testat båda så är den blåa helt klart snyggare än den svarta tycker jag![]()
Ja verkligen! Har kikat runt lite och funderar på om de blivit discontinued (och därav rea på Mallorca) då de knappt finns nånstans nu längreGrattis! 30% är ju riktigt bra. De känns svåra att få tag på till ett rimligt pris nu.
Den blåa finns inte kvar på deras hemsida, så de är rimligtvis discontinued.Ja verkligen! Har kikat runt lite och funderar på om de blivit discontinued (och därav rea på Mallorca) då de knappt finns nånstans nu längre![]()
Hur många som helst. Verkar mest säljas SuperOcean och Super Avengers.Hur ser eftermarknaden ut på 48mm? Gillar själv idéen med den storleken men när man infraljuden kommer leta efter annat att man inte blir sittande på så stor…
Tippar mitten av 90-taletFörsta Breitling och den efter en veckas användning känns toppen! Någon som har tips var man kan få reda på exakta året klockan är ifrån?
![]()
Tippar mitten av 90-talet
7000 - 10 000kr gissar jag baserat på nuvarande länkpris. Men enligt denna sida kan det vara mer:Någon som vet om man kan köpa en Navitimer-länk till en 46 mm Navitimer (24 mm bredd)? Vad kostar de nya isf? Svårt att hitta begagnade såklart.
Borde ligga ~ 15k för en ny, sen är ju frågan också om du vill köpa en med borstat/polerat som den nya är eller gamla polerade.Någon som vet om man kan köpa en Navitimer-länk till en 46 mm Navitimer (24 mm bredd)? Vad kostar de nya isf? Svårt att hitta begagnade såklart.