orkar du lĂ€sa och sedan googla Ă€r detta en bra guide:Jag har sneglat pĂ„ Navitimern i sĂ€kert 10 Ă„r men aldrig slagit till utan det har blivit andra Brattar istĂ€llet. Nu har jag fĂ„tt för mig att jag behöver en Navitimer men det Ă€r rena djungeln med tanke pĂ„ hur mĂ„nga olika modeller det finns. Jag Ă€r ute efter en som Ă€r mest âoriginaletâ. Vilken ska man gĂ„ pĂ„ dĂ„? Jag kan tĂ€nka mig vintage och/eller att den Ă€r manuell. Det enda jag inte kan tĂ€nka mig en en guldplĂ€terad klocka. Jag tĂ€nkte mig en begagnad klocka och den kommer anvĂ€ndas i rotation med en massa andra klockor sĂ„ det behöver inte vara en ny modell som ska tĂ„la mycket. Ăr det nĂ„gon som har nĂ„gra idĂ©er?Jag sĂ„g att det fanns en A23322 Japan Limited Edition till salu hĂ€r pĂ„ KS. Ăr det nĂ„got att ha? Jag kĂ€nner mig verkligen helt lost nĂ€r det kommer till Navitimer modeller
Tack pÄ förhand!
Watchmaster All Brands
Buy and Sell Luxury Watches at Watchmaster - Your Expert for certified pre-owned, new and vintage watches online. Rolex, Breitling, Omega & more Brands. âBest Prices âGuaranteed Authenticity
Jag gillar 806 för svart tavla eller en blÄ taval pÄ de moderna varianterna.