Will do, mĂ„ste knega lite förstâŠ.Hejaheja! Visa oss nu vad det blev
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Will do, mĂ„ste knega lite förstâŠ.Hejaheja! Visa oss nu vad det blev
Jag hade rĂ€tt! ïžTrevlig kvĂ€llâŠ
Grattis till ett fint köp. Skulle passa perfekt med detta band till:Trevlig kvĂ€llâŠ
Spot on, tackarGrattis till ett fint köp. Skulle passa perfekt med detta band till:
Trident med röd centerlinje
Erika's Originals Original textilarmband för alla klockor frÄn 18mm till 22mm armbandsbredd. LÀngden pÄ armbandet gÄr att justeras och det passar till handlederwww.stjarnurmakarna.se
Den var riktigt tuff, och skicket sÄg ju fantastiskt utFunderar lite pÄ denna nedan, bra pris. Dem skickas frÄn Paris sÄ det blir ingen extra tull och moms. Det Àr en limiterad modell som Àr rÀtt svÄr att fÄ tag pÄ. Tavlan Àr magisk och klockan ser ut att vara i toppskick.
BREITLING Chrono Mat2000 Blue Shell Dial 39 MM Genuine goods Lot Limited4 00 Mens Steel ref.500293
BREITLING Chrono Mat2000 Blue Shell Dial 39 MM Genuine goods Lot Limited4 00 Menswww.jolicloset.com
Funderar lite pÄ denna nedan, bra pris. Dem skickas frÄn Paris sÄ det blir ingen extra tull och moms. Det Àr en limiterad modell som Àr rÀtt svÄr att fÄ tag pÄ. Tavlan Àr magisk och klockan ser ut att vara i toppskick.
BREITLING Chrono Mat2000 Blue Shell Dial 39 MM Genuine goods Lot Limited4 00 Mens Steel ref.500293
BREITLING Chrono Mat2000 Blue Shell Dial 39 MM Genuine goods Lot Limited4 00 Menswww.jolicloset.com
Jag Àr vÀldigt nöjd med min iaf
Tror det Àr samma? Eller likadan. Japan-MOP limited 400
Riktigt trevlig fÀrg pÄ den tavlan! Breitling har gjort riktigt bra matta tavlor genom Ären.RÄkade köpa den hÀr idag
Ja, tavlan Ă€r toppen och hittills gillar jag den som tusan. Bra storlek med 40mm Men deras AR pĂ„ utsidan av glaset Ă€r jag ingen större fan av. Den blir lixom kletig. Hade samma âproblemâ med Sinn. Det finns inget husmorstips mot flottigt glas?Riktigt trevlig fĂ€rg pĂ„ den tavlan! Breitling har gjort riktigt bra matta tavlor genom Ă„ren.
Pma nÀr du tröttnat
Ja, tavlan Ă€r toppen och hittills gillar jag den som tusan. Bra storlek med 40mm Men deras AR pĂ„ utsidan av glaset Ă€r jag ingen större fan av. Den blir lixom kletig. Hade samma âproblemâ med Sinn. Det finns inget husmorstips mot flottigt glas?
Slog du till nu dÄ?Det Àr samma, vi har talat om den tidigare du och jag.
Du fĂ„r jobba pĂ„ handhygienen.Ja, tavlan Ă€r toppen och hittills gillar jag den som tusan. Bra storlek med 40mm Men deras AR pĂ„ utsidan av glaset Ă€r jag ingen större fan av. Den blir lixom kletig. Hade samma âproblemâ med Sinn. Det finns inget husmorstips mot flottigt glas?
Det Àr nog att försöka fÄ bort Ar-behandlingen helt.
Vet inte om det Àr nÄgon hjÀlp, men hÀr finns en trÄd med lite tips, finns sÀkert fler om man orkar söka lite mer
Ta bort AR-behandling frÄn glas?
Mitt vÀlvda safirglas har börjat bli extremt repigt. Framförallt har det blivit en ring i mitten av glaset som bara syns i vissa vinklar. Jag antar att det Àr AR-coatingen som har repats och inte det orepbara glaset. Visst kan man polera bort AR-behandlingen? Hur gör man det? Klockan ska...klocksnack.se
Riktigt stiligt! Snyggt jobbatTack för tipset. Jag googlade lite och kolla nÄgra klipp pÄ tuben. Sen maskade jag uret, tog ett djupt andetag och körde försiktigt över den med lite polywatch och en dremmel. Tusan sÄ bra det blev. Coatingen Àr helt borta och glaset blÀnker som om det vore nytt
Slog du till nu dÄ?
Det var ju trÄkigt att det sket sigNej missade den, företaget Àr tydligen sega med att markera klockorna som sÄlda. Den dÀr hade varit sÄld 10 dagar, gick tydligen pÄ en timme frÄn det att den kom ut pÄ marknaden. Inte konstigt med tanke pÄ priset pÄ den. Surt sa rÀven....
Vad Àr det jag missuppfattar? En Brandstore bluffar först och sÀger att den Àr LE och sedan kan du fÄ 40000 i rabatt pÄ den?Hehe sÄ kan det ju vara sÄklart
Edit: à ngrar sÄ att jag inte plocka ut den nÀr jag fick offert pÄ 66k