Trevlig bok:
Edit: Köpt pÄ amazon
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jagar man tillrĂ€ckligt sĂ„ finns den sĂ€kert i nĂ„gon breitling butik. ĂndĂ„ 1959st ex. Ganska mĂ„nga för en ltd.Om du har och Ă€r villig att spendera pengarna sĂ„ Ă€r kanske en 806 re-issue det bĂ€sta alternativet? Den tickar alla boxar du efterfrĂ„gar. Den gamla (och nya Kern) lite plattare boetten (jfr den lite knubbigare Schneider varianten), du fĂ„r 3, 6, 9 placering av kronofönstren (men utan ett datum pĂ„ sniskan) och du fĂ„r en bra fĂ€rg (Kerns nya 41mm Navitimers kommer bara, imho, i lite knepiga fĂ€rger). Den lĂ€r dessutom stĂ„ sig bra i vĂ€rde mtp att den Ă€r en Ltd Ed.
Nackdelen Àr att den bara finns som beg och att beg priset Àr högre Àn listpriset var vilket för Breitlings Àr ganska ovanligt.
Jagar man tillrĂ€ckligt sĂ„ finns den sĂ€kert i nĂ„gon breitling butik. ĂndĂ„ 1959st ex. Ganska mĂ„nga för en ltd.
HÄller med! Tycker den var vÀlskriven och ger en tydlig överblickTrevlig bok:
Funderar pÄ att köpa en sÄdan lÀnk till min Callisto, men undrar lite hur lÀnken kÀnns? TÀnker om man jÀmför med andra mÀrkes lÀnkar.Jag kör pÄ med dennna
En av dem bekvÀmare lÀnkarna jag har haft, kÀnns solid. BÀttre Àn omegas smp lÀnk, som jag vanligt viss kör daily med.Funderar pÄ att köpa en sÄdan lÀnk till min Callisto, men undrar lite hur lÀnken kÀnns? TÀnker om man jÀmför med andra mÀrkes lÀnkar.
/Gustav
Fin pÄ gummi.
Den fÀrgen och British Racing green Àr mina favoritfÀrger av den gamla Chronomaten.Jag kör pÄ med dennna
Kopplar av lite efter en dag av stress..
Den gröna Àr Àven jag riktigt sugen pÄ, ser riktigt lÀcker ut !Den fÀrgen och British Racing green Àr mina favoritfÀrger av den gamla Chronomaten.
en riktig pÀrlaHÄller med! Tycker den var vÀlskriven och ger en tydlig överblick
Det dÀr Àr en riktig fin sommarklocka. Tur det Àr en bit kvar till sommaren.Visst, det Àr inte en klassisk dressare pÄ nÄgot sÀtt. Men nog funkar den utmÀrkt till skjorta och kostym trots det, dÄ den Àr sÄ pass tunn. Utan tvekan en av de skönaste klockorna jag Àger.
Verkligen, men tills dess fÄr den agera krispig höst-/vinterdykareDet dÀr Àr en riktig fin sommarklocka. Tur det Àr en bit kvar till sommaren.
Nej nej, dÄ mÄste jag ju köpa en nu! LÄt mig fÄ vÀnta till vÄrenVerkligen, men tills dess fÄr den agera krispig höst-/vinterdykare
Ohlala, dÄ vill vi se vad som gömmer sig dÀr iTrillar man dit igen
Hejaheja! Visa oss nu vad det blevTrillar man dit igen
Kan det vara en superocean utan gummi pÄ lÀnk? ;DTrillar man dit igen