Ta en svÀng pÄ vÀgen med rÀtt klocka och matchande tröja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym! E det en trevlig 928 man skymtar i bakgrunden?
Riktigt fin, Àr lite sugen pÄ en sÄn alternativt en SO.RÄkade köpa den hÀr idag
![]()
Ja de stÀmmerGrym! E det en trevlig 928 man skymtar i bakgrunden?
31.000kr full set i nyskick ink frakt och rubbet.Det var ju trÄkigt att det sket sig
Noterade aldrig priset, var det bra?
3116 Euro = 34300 SEK i dagslÀget med "bra" vÀxelkurs.. (Forex vill ha 36600 SEK för 3116 Euro)31.000kr full set i nyskick ink frakt och rubbet.
3116 Euro = 34300 SEK i dagslÀget med "bra" vÀxelkurs.. (Forex vill ha 36600 SEK för 3116 Euro)
Svenska trÀpengar Àr inte mycket vÀrda lÀngre.
Bra dock för att boosta @Boozer_87![]()
Det Àr ÀndÄ ett bra pris3116 Euro = 34300 SEK i dagslÀget med "bra" vÀxelkurs.. (Forex vill ha 36600 SEK för 3116 Euro)
Svenska trÀpengar Àr inte mycket vÀrda lÀngre.
Bra dock för att boosta @Boozer_87![]()
JĂ€ttefin klocka! Kan dock tycka de kunde kostat pĂ„ sig att numrera dem pĂ„ bortlocket⊠âone of 50â kĂ€nns ju mĂ„ttligt exklusivt för 400kâŠJag tar tre, tack.
![]()
Breitling Chronomat B01 42 | RB01342A1L1R1
Chronomat B01 42 von Breitling | Online kaufen bei Juwelier RĂŒschenbeck | Kostenlose Lieferung â 100 % versichert âwww.rueschenbeck.de
![]()
De har kört one of XX sedan iaf 2019, rĂ€tt trist imoJĂ€ttefin klocka! Kan dock tycka de kunde kostat pĂ„ sig att numrera dem pĂ„ bortlocket⊠âone of 50â kĂ€nns ju mĂ„ttligt exklusivt för 400kâŠ
SÄgförresten att det ligger en A13353 Blackbird med utc pÄ tratten, kan inte tillhöra vanligheterna. Aldrig sett nÄgon till salu efter dess att jag köpte min likadana Bluebird.
Med utc?
Jag hade lagt pÄ en 8-12kNej utan, missade UTC.n. Men UTC idag ger absolut inget mervÀrde om det inte Àr nya Co-pilot modellen.
SÀg till nÀr du kommer över lite utcs sÄ tar jag de för postviktAlla Àr vi olika...![]()
SÀg till nÀr du kommer över lite utcs sÄ tar jag de för postvikt![]()