Matte1970
Basic
Riktigt nice!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt nice!
Riktigt nice!
Min MOP diamonds dial broder
Här är några bättre bilder på den fantastisk urtavlan som är svårt att fånga på bild.
Tycker också det, och trenden har vänt, både Breitling och IWC lanserar fler modeller i 40 - 43mm segmentet.Fratello har skrivit en artikel med en önskan om mindre klockor. Breitling (och många fler) omnämns. Själv håller jag med dem.
Fewer Millimeters, Please: Calling Out Mainstream Brands That Still Focus On Large Watches — Tissot, IWC, Breitling, And More
✓ People are tired of plus-size watches ✓ Some watch brands got the memo, but others didn't ✓ Daan takes a good look at the latter! ✓www.fratellowatches.com
Guu så trevlig den är!Fredagsklockan. Chronomat Evolution med diamantindex och urtavla i pärlemor.
tidigare idag.. myz
Vet ni vad klockan väger med länk? Jag gillar tyngden hos en klocka men det finns ju gränser för vad som är bekvämt. Själv har jag inte testat denna.Har ägt den där. Tyckte den var på tok för tung att bära runt på. Blev typ jobbigt till slut så jag slutade helt enkelt välja den. Sålde den till sist. Skulle önskat den i titan.
Vet ni vad klockan väger med länk? Jag gillar tyngden hos en klocka men det finns ju gränser för vad som är bekvämt. Själv har jag inte testat denna.
Jag har en Ublast, som väger 290 eller 300 g, uppgifterna skiftar och jag har inte vägt den själv.156 gram har jag för mig men är inte hundra på det. Gissar det är utan länk. På gummit känns den rätt ok dock.
Var eventet trevligt?
Mycket trevlig tillställningVar eventet trevligt?
Snart är du uppe i 50 inlägg..tycker borde vara tidsgräns på minst 3 månader oxåKöpte precis min första bratte. En a17360 i 40årspresent till mig själv. Är så spänd på att få hem den.
Hoppa verkligen att vi klickar!
Medlem sedan mars ju? Mer än 3 mån...Snart är du uppe i 50 inlägg..tycker borde vara tidsgräns på minst 3 månader oxå
Jo, mer generell comment över folk som spammar one liners i ett gäng trådar för kunna accessa köp/säljMedlem sedan mars ju? Mer än 3 mån...
Tre månader känns lite väl saftigt. 2 veckor är rimligt tycker jag.Snart är du uppe i 50 inlägg..tycker borde vara tidsgräns på minst 3 månader oxå
frågar du mig, så är även 6 mån helt ok, så kanske vi blir av med några flippare oxå vars intresse är cash mer än horology…Tre månader känns lite väl saftigt. 2 veckor är rimligt tycker jag.
Må så vara. Det jag irriterar mig mest över är att man ser samma annonser prisbumpas varenda dag. Borde vara max 1 gång i veckan. Känns mer spam över det. Har man inte kollat köp & sälj på en vecka är det till 90% (give or take) samma annonser.frågar du mig, så är även 6 mån helt ok, så kanske vi blir av med några flippare oxå vars intresse är cash mer än horology…
Så är det, men lite dåligt tryck nu oxå på köp o sälj, så mkt same same där…Må så vara. Det jag irriterar mig mest över är att man ser samma annonser prisbumpas varenda dag. Borde vara max 1 gång i veckan. Känns mer spam över det. Har man inte kollat köp & sälj på en vecka är det till 90% (give or take) samma annonser.