Absolut, för allt mellan 7 och 15kâŠ.Skulle inte köpa dem om fick erbjudandet. Du hittar en del pĂ„ Chrono24/Tillbehör eller eBay om du vill ha dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, för allt mellan 7 och 15kâŠ.Skulle inte köpa dem om fick erbjudandet. Du hittar en del pĂ„ Chrono24/Tillbehör eller eBay om du vill ha dem.
Absolut, för allt mellan 7 och 15kâŠ.
Den dÀr rackarn Àr som alla mop frÄn Japan, helt J*vla amazing! nÄn gÄng fÄr det bli dennaI skenet av en datorskÀrm.
VĂ€ldigt trevlig klocka. SĂ„ pass trevlig att jag börjat fundera pĂ„ att 'uppgradera' till en advantage eller evo. Ăr dock osĂ€ker pĂ„ storleken efter jag redan tycker att 40mm Ă€r ganska stort. Men dom skall visst bĂ€ras ganska litet!?!trevlig fĂ€rg pĂ„ den tavlan! Breitling har gjo
Dom du nĂ€mner Ă€r ju större sĂ„klart! Men dom Ă€r lĂ€ttburna Ă€ndĂ„.VĂ€ldigt trevlig klocka. SĂ„ pass trevlig att jag börjat fundera pĂ„ att 'uppgradera' till en advantage eller evo. Ăr dock osĂ€ker pĂ„ storleken efter jag redan tycker att 40mm Ă€r ganska stort. Men dom skall visst bĂ€ras ganska litet!?!
Mmm, jag fÄr nog hitta en i nÀrheten att klÀmma pÄDom du nÀmner Àr ju större sÄklart! Men dom Àr lÀttburna ÀndÄ.
Evoân Ă€r vĂ€l typ 52mm lugg till lugg, men tunn och ligger fint pĂ„ en âplattareâ handled
SÄ jÀdra snygg.I skenet av en datorskÀrm.
Eller snarare redan köpt varenda klocka i Rolexkatalogen.nÀr man Àr för ung för att komma in pÄ vÀntelistan hos sin rolex ad
HÀrligt skick pÄ den tavlan! Vad rÀknar man med den skalan?Och dagens mög...
HÀrligt skick pÄ den tavlan! Vad rÀknar man med den skalan?
Nyköp? Ny box Àr det iallafallFortsÀtter med min monolog... sidospÄr?
Inga nyheter hÀr inte, Àven om jag kunde önska att det vore sÄ!Nyköp? Ny box Àr det iallafall
Edit. Ser att det borde vara din svarta Navitimer nÄgra inlÀgg bak.
Jag ska ta den till handlare i morgon för koll, eftersom jag misstÀnker att kronan inte Àr helt som den ska.Köp denna sÄ har du aldrig det problemet
IW501002-Big Pilotâs Watch Edition âLe Petit Princeâ
The iconic Big Pilot's Watch is now also available with a midnight blue dial and special engraving on the case back as a tribute to the famous story of the little prince.www.iwc.com
Utan att skÀmta för mycket, sÄ Àr vissa modeller skapta med lite svÄrare krona, och jag hade inte rekommenderat att anvÀnda nÄgot verktyg. DÄ skadar du sjÀlva kronan. Har du kollat att den inte behöver service eller byta krona. Skillnad pÄ svÄr och att den sitter för hÄrt.
En klocka som tissot hade jag vÀnt pÄ upp och ner varje gÄng kronan skall tryckas ut. Du har en infasning dÀr, se bild, som Àr lÀttast att komma Ät frÄn baksidan. Tryck ut den med tummen.Jag ska ta den till handlare i morgon för koll, eftersom jag misstÀnker att kronan inte Àr helt som den ska.
Men jag har samma problem med Tissot Gentleman, vilken Àr ny.
Tack sÄ mycket för hjÀlpen. SÀrskilt ska jag tÀnka pÄ ditt tips med stor krona vid nÀsta köp., kanske Maurice Lacroix Eliros?
Tack för info!En klocka som tissot hade jag vÀnt pÄ upp och ner varje gÄng kronan skall tryckas ut. Du har en infasning dÀr, se bild, som Àr lÀttast att komma Ät frÄn baksidan. Tryck ut den med tummen.
Skruvad krona, för vattentÀthet, Àr ocksÄ oftast svÄrar Àn tex flygarklockor som bara behöver ett klick att hoppa ur.
Moderna klockor har en packning vid kronan, som gör dessa mindre kĂ€nsliga för smĂ„ stĂ€nk och lite vatten. Det Ă€r egentligen bara vintageklockor du inte bör tex handdiska och bĂ€ra samtidigt. Ăven om trenden Ă€r att marknadsföra alla klockor med sĂ„ hög vattentĂ€thet som möjligt, och dĂ„ ofta skruvad krona.
Lycka till med kontrollen.
Jag vill minnas att vi haft ett par, men möjligen med svart tavla om jag minns rÀtt. DÀremot kan jag inte minnas vem/vilka som hade denJag har insett att jag villhöver en Breitling som nÀsta klocka. Efter att spanat runt har jag fastnat för Navitimer Premier A40035. NÄgon som har den och kan ge lite pros/cons?
(LÄnad bild frÄn virianimansion pÄ instagram)
Tack för lektionen, med din erfarenhet och bakgrund har du sjÀlvfallet rÀtt!SÄg dem, betyder ju inte att dem sÀljs för det. Jag ska inte försöka övertyga dig eller nÄgon annan. Men efter att ha sÄlt +40 olika Breitlings under Ären, och Àven jobbat pÄ AD. SÄ kan jag sÀga enligt mina erfarenheter att dem flesta idag inte ser UTC som nÄgot mervÀrde, det anses som vrÀkigt/dörrvakt och 90-tal, det blir för mycket helt enkelt.