• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Kul att trÀffa denna herre, mycket trevlig och passionerad.

D891A3BC-D441-464E-A0E2-38B24327D038.jpeg


3B866B31-807F-45C7-9589-EB321DEEBB4C.jpeg
 

Lennart Rystedt

Breitling
Hej, Àr det nÄn som har lÀnkbit (18 mm dÀr man kan förlÀnga) och ev en krona dÄ min gett upp i gÀngorna
 

Bilagor

  • 294192690_5556256281086145_255855104224497261_n.jpeg
    294192690_5556256281086145_255855104224497261_n.jpeg
    57 KB · Visningar: 6
  • 294518898_5556065357771904_6450299891639366111_n.jpeg
    294518898_5556065357771904_6450299891639366111_n.jpeg
    61.7 KB · Visningar: 12

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Kuligt, var det i Antwerpen eller kom han till 08?
Georges Kern var i Stockholm, inte varje dag man trÀffar en vd för ett klockbolag. Invigde de tvÄ Breitling butikerna. Flera nyhet pÄ gÄng, hÄll utskick redan nu i oktober för en klocka pÄ 40mm. Han pratade om arvet och hur han önskar modernisera detta. SÄ inte rakt av re-editions utan moderna tolkningar av deras retro arkiv. Lovande tycker jag
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Georges Kern var i Stockholm, inte varje dag man trÀffar en vd för ett klockbolag. Invigde de tvÄ Breitling butikerna. Flera nyhet pÄ gÄng, hÄll utskick redan nu i oktober för en klocka pÄ 40mm. Han pratade om arvet och hur han önskar modernisera detta. SÄ inte rakt av re-editions utan moderna tolkningar av deras retro arkiv. Lovande tycker jag
Vet att mĂ„nga i denna trĂ„d lipar över Kern, tycker dock sjĂ€lv att han gjort mer rĂ€tt Ă€n fel, och vi vill ju att Breitling ska gĂ„ bra
😊
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Bra spottat av @Rulle , Visst var det du som sÄg triumphen?

 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Georges Kern var i Stockholm, inte varje dag man trÀffar en vd för ett klockbolag. Invigde de tvÄ Breitling butikerna. Flera nyhet pÄ gÄng, hÄll utskick redan nu i oktober för en klocka pÄ 40mm. Han pratade om arvet och hur han önskar modernisera detta. SÄ inte rakt av re-editions utan moderna tolkningar av deras retro arkiv. Lovande tycker jag
Kanske vi fÄr en nytolkning av 769, Àr ÀndÄ 80-Ärs jubileum i Är pÄ chronomaten. Haaland kommer droppa en ny kampanj nÀsta vecka sÄ vore kul om sÄ blir :)

Edit: Var visst 1941 den kom, patent 1940 :( SÄ skit i det. Kanske nÄgot sportigt?

Edit igen: Kanske en nytake pÄ Breitling Football? :D

Edit edit igen:
"The new Breitling I’m representing is exactly that: a watch that works for everything that I do. I can’t wait to introduce it next week and to finally wear it myself.”
Look for Haaland, along with the rest of the all-star squad, representing Breitling in a major new campaign and product release coming later this month. "
 
Senast Àndrad:

DrDre

Patek
Georges Kern var i Stockholm, inte varje dag man trÀffar en vd för ett klockbolag. Invigde de tvÄ Breitling butikerna. Flera nyhet pÄ gÄng, hÄll utskick redan nu i oktober för en klocka pÄ 40mm. Han pratade om arvet och hur han önskar modernisera detta. SÄ inte rakt av re-editions utan moderna tolkningar av deras retro arkiv. Lovande tycker jag

Det lÄter vÀldigt spÀnnande. Fick du ngt intryck av om det kan handla om modeller Schneider-Breitlings era eller frÄn tiden dÄ det var Breitling-Breitlings?
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
@DrDre och @Nissestr bra frÄgor. FÄr ej avslöja nÄgot tyvÀrr. Men inte lÄngt kvar tills det visas. Och det som var hoppfullt vara att de har mÄnga fler lanseringar pÄvÀg. GK kör verkligen i turbofart och vill lansera fler klockor. Ordagrant sÄ sa han att hans idéer rÀcker 10Är till, och att han gÀrna ville lansera allt nu. Men inte kunde.
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
@DrDre och @Nissestr bra frÄgor. FÄr ej avslöja nÄgot tyvÀrr. Men inte lÄngt kvar tills det visas. Och det som var hoppfullt vara att de har mÄnga fler lanseringar pÄvÀg. GK kör verkligen i turbofart och vill lansera fler klockor. Ordagrant sÄ sa han att hans idéer rÀcker 10Är till, och att han gÀrna ville lansera allt nu. Men inte kunde.
Aerospacen fÄr ett lyft sÄ smÄningom ocksÄ, tankar om ett ev "nytt" material ocksÄ, eventuellt en modell i breitligt samt köra med tavlor i olika fÀrger likt endurance. För nuvarande har de "Äterlanserat" evon (E79363) efter att ha behövt "ta bort" den pga urverksbrist. Men det Àr iaf en klocka vars förÀndring jag personligen lÀngtar till.
 
Topp