Rex Maris
Basic
DÄ kan jag köpa av dig.Och pÄ Brattar brukar vi lÀmna minst 30% till folket i denna trÄd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ kan jag köpa av dig.Och pÄ Brattar brukar vi lÀmna minst 30% till folket i denna trÄd![]()
TACK för informativt svar utan att förutsÀtta att alla vet hur det gÄr till. Gillas skarpt.Man har ej behörighet att svara, klicka pÄ starta ny trÄd upp till höger
![]()
SĂ€ljer alltid billigt, dĂ„lig affĂ€rsman pĂ„ dinkorâŠdessvĂ€rre, skĂ€mt Ă„sido, roligt om Brattar hittar âhemâ inom trĂ„den..DĂ„ kan jag köpa av dig.
Det Àr vÀl bÀttre du gör en screen shoot vart hans kan klicka för ett PM istMan har ej behörighet att svara, klicka pÄ starta ny trÄd upp till höger
![]()
Jag tror hela forumet vet vid det hÀr laget vet att du heter Simon. Inte nog med det, det Àr ocksÄ uppenbart att du heter Simon pga ditt anvÀndarnamn.//Simon
Du kan inte skicka bilder via PMDet Àr vÀl bÀttre du gör en screen shoot vart hans kan klicka för ett PM ist
Han har ju behörighet redan.
//Simon
JodÄ, det Àr bara mycket krÄngligareDu kan inte skicka bilder via PM
Givetvis gÄr det att anvÀnda imgur etc, men jag ville vara lite hÄrd mot gamle //SimonJodÄ, det Àr bara mycket krÄngligare![]()
Jag förstod vad Watchie menade men tack för omtanken.Det Àr vÀl bÀttre du gör en screen shoot vart hans kan klicka för ett PM ist
Han har ju behörighet redan.
//Simon
Har suktat lÀnge efter denna dÄ Japan-MOP nÀstan alltid Àr en fulltrÀff, ibland synkar det bara inte med livet, helt ok/bra pris tyckte jagAtt denna inte sÄldes nÀr det begav sig Àr fortfarande en gÄta för mig..
![]()
Var skrev jag att han skulle skicka bild i pm ?Du kan inte skicka bilder via PM
Nu har du aningen fel mitt namn Àr inte Simon.Jag tror hela forumet vet vid det hÀr laget vet att du heter Simon. Inte nog med det, det Àr ocksÄ uppenbart att du heter Simon pga ditt anvÀndarnamn.
Var skrev jag att han skulle skicka bild i pm ?
//Simon
Nu nÀr vi har en boutique (x2) sÄ tycker jag de borde ha den blodröda premieren, enligt mig den bÀsta av fÀrgerna (hittills).Hur har vi det med premier i trÄden? Har fÄtt ett osunt sug efter pistage pÄ senaste tiden, eller, inte nödvÀndigtvis fÀrgen men 40mm, manuell osv.
![]()
Ja den Àr ocksÄ vÀldigt bra. Men i likhet med pistage sÄ har jag svÄrt för dom pÄ originalband. Men samtidigt svÄrt att se vad de skulle passa bÀst pÄ hahaNu nÀr vi har en boutique (x2) sÄ tycker jag de borde ha den blodröda premieren, enligt mig den bÀsta av fÀrgerna (hittills).
Edit med bild:![]()
Guldisen Àr riktigt bra irl. KlÀmt pÄ den ett par gÄnger och som du sÀger, prisvÀrd i hittepÄvÀrlden.Ja den Àr ocksÄ vÀldigt bra. Men i likhet med pistage sÄ har jag svÄrt för dom pÄ originalband. Men samtidigt svÄrt att se vad de skulle passa bÀst pÄ haha
Guldisen Àr inte helt tokig heller. Och prisvÀrd relativt konkurrensen i den hÀr hittepÄvÀrlden.
![]()
Jag var rÀdd för det. Har du nÄn kÀnsla för om de Àr knepiga att fÄ tag pÄ? Har aldrig sett nÄgon live men kan vÀl inte pÄstÄ att jag letat supernoga hellerGuldisen Àr riktigt bra irl. KlÀmt pÄ den ett par gÄnger och som du sÀger, prisvÀrd i hittepÄvÀrlden.
https://www.instagram.com/p/CWgeo9bravE/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Huserar du i 08 sÄ vill jag minnas att de har den i boutique.Jag var rÀdd för det. Har du nÄn kÀnsla för om de Àr knepiga att fÄ tag pÄ? Har aldrig sett nÄgon live men kan vÀlmente pÄstÄ att jag letat supernoga heller
Kanske svarta band? I mitt tycke oftast snyggare Àn bruna och passar till, i stort sett, allt.Ja den Àr ocksÄ vÀldigt bra. Men i likhet med pistage sÄ har jag svÄrt för dom pÄ originalband. Men samtidigt svÄrt att se vad de skulle passa bÀst pÄ haha
Guldisen Àr inte helt tokig heller. Och prisvÀrd relativt konkurrensen i den hÀr hittepÄvÀrlden.
![]()
Simon says.Nu har du aningen fel mitt namn Àr inte Simon.
//Simon
Det Àr det bÀsta jag kommer pÄ ocksÄ, iaf till pistage. Kanske nÄn mörkare grÄ. Röda Àr svÄrare men kanske samma dÀr helt enkelt. Jaja, det Àr inte ett problem för mig (Àn)Kanske svarta band? I mitt tycke oftast snyggare Àn bruna och passar till, i stort sett, allt.
Men jag har överseende med dem som har en avvikande uppfattning.![]()
Rött och svart funkar vÀl bra?Det Àr det bÀsta jag kommer pÄ ocksÄ, iaf till pistage. Kanske nÄn mörkare grÄ. Röda Àr svÄrare men kanske samma dÀr helt enkelt. Jaja, det Àr inte ett problem för mig (Àn)
Jag var vÀldigt tveksam till orginalbandet pÄ pistagen i början, till och med sÄ tveksam att det nÀstan inte blev nÄgot köp. Nu efter nÀstan ett Är sÄ kan jag inte tÀnka mig nÄgot annat band till den klockan, det vÀxer med tiden. Tycket det Àr en ovanligt lyckad klocka med manuellt verkt och en enastÄende urtavla.Det Àr det bÀsta jag kommer pÄ ocksÄ, iaf till pistage. Kanske nÄn mörkare grÄ. Röda Àr svÄrare men kanske samma dÀr helt enkelt. Jaja, det Àr inte ett problem för mig (Àn)
Brunt funkar fint till vitt, silver och guld, men inte mycket annat. Svart funkar till alla fÀrger.Kanske svarta band? I mitt tycke oftast snyggare Àn bruna och passar till, i stort sett, allt.
Men jag har överseende med dem som har en avvikande uppfattning.![]()
Efter lite redigeringspill pÄ en instagrambild ser det ut som en ny gmt ÀrpÄgÄng
Det var min tanke, men sen slog det mig att kronskyddet inte ser ut som chronomaten utan kronograf. Men det kan ju vara en ny serie ocksÄDet dÀr ser spÀnnande ut. En Chronomat med gmt och utan kronograf?
Det var min tanke, men sen slog det mig att kronskyddet inte ser ut som chronomaten utan kronograf. Men det kan ju vara en ny serie ocksÄ
Ja shit vad bra den Àr. Var inne pÄ att skaffa speedy för 8e(!) gÄngen men kÀnner att denna Àr vÀldigt mycket roligare nÀr man Àr ute efter just manuell Chrono av hyfsat modest storlek. Gissar att den kÀnns lite klossigare men det kan jag leva med.Jag var vÀldigt tveksam till orginalbandet pÄ pistagen i början, till och med sÄ tveksam att det nÀstan inte blev nÄgot köp. Nu efter nÀstan ett Är sÄ kan jag inte tÀnka mig nÄgot annat band till den klockan, det vÀxer med tiden. Tycket det Àr en ovanligt lyckad klocka med manuellt verkt och en enastÄende urtavla.
![]()