• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Det ser ut att vara lite mindre markerat pÄ din bild Àn pÄ en Chronomat. Det skulle kunna bero att "din" nog Àr lite mer pt det tunnare och dressade hÄllet jfrt med en stöddigare Chronomat. Det ska bli roligt att se vad de har kokat ihop. Förhoppningsvis blir det ocksÄ ngt i vettig storlek.
40mm! SÄ fram med korten nÀsta vecka.
 

Matte1970

Cartier
Ett gruppfoto pÄ mina klockor.
 

Bilagor

  • 20221016115520_IMG_9169.JPG
    20221016115520_IMG_9169.JPG
    948.7 KB · Visningar: 13

perhog

Audemars
2-Faktor
Ja shit vad bra den Àr. Var inne pÄ att skaffa speedy för 8e(!) gÄngen men kÀnner att denna Àr vÀldigt mycket roligare nÀr man Àr ute efter just manuell Chrono av hyfsat modest storlek. Gissar att den kÀnns lite klossigare men det kan jag leva med.
FĂ„r bli att leta upp en att testa 👍
Jag upplever inte pistagen som "klossigare" Àn speedy. PÄ min arm sitter den helt perfekt. Safirbaksidan gör den lite högre Àn speedyn men det stör inte mig det minsta. Ett annat plus Àr Breitlings fantastiska viklÄs. Kan verkligen rekommendera pistagen.
 

DrDre

Patek
NÄgot jag gillar med navin Àr att skalorna i vitt snarare Àr metalliska, vilket poppar i rÀtt ljus.
20221017_090916.jpg
20221017_090828.jpg

NÄgon gÄng pÄ resans gÄng sÄ Àndrade man frÄn metall till kritvitt. Min, frÄn tidigt/mitten 90-tal har lite lÀtt metallfÀrg. Man tÀnker knappt pÄ det men det Àr definitivt inte sÄ dÀr krispigt vitt som ett papper utan mer lite lÀtt grÄaktigt.
FD5326F2-A026-4F1E-9EC1-87BB0304F87D.jpeg
 

Majo

Omega
Pledge Member
SĂ„g pĂ„ kerns Instagram att det var ”lab-grown” stenar i bezeln pĂ„ vissa nya modeller
 lite trĂ„kigt om syntetiska vĂ€rdelösa stenar hamnar i premiumkategorien.
1618EA27-2B54-4D2F-A5A5-396C9B8ED1E4.jpeg
 
Topp