• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ifall nĂ„gon Ă€r vid Boutiquen vid strax före 17 sĂ„ tĂ€nkte jag kika in dĂ€r dĂ„ och se ifall nytillskotten kommit đŸ€—


Bra köp! 44an sitter fint pÄ dig (avis)
Antiklimax att boutiquen inte hade fÄtt in nÄgra idag, kanske imorgon

Edit: och att jag var den första kunden idag som frÄgat om den :(
 
Senast Àndrad:

Barricello

Audemars
Den hÀr mÄste jag nog nÀstan införskaffa inom kort. Riktigt bra nyslÀpp tycker iaf jag.
Screenshot_20221020-142728_Samsung Internet.jpg
36ED46CE-2BA9-44DB-9DB0-9275CF18C5A5.jpeg
Kan absolut tĂ€nka mej en av dessa! Bra jĂ€vla size 👍 Kanske inte helsugen pĂ„ att dega 66k för den.. sĂ„ fĂ„r vĂ€l invĂ€nta lite beggat. â˜ș
 

Watchie

Patek
2-Faktor
ApropÄ de nya releaserna sÄ tycker jag att detta Àr ett trevligt initiativ, dÀr man kan tracka en del om deras klockor och var de kommer ifrÄn. Eller sÄ blir det en VW apokalypse om nÄgra Är :pirate:

Cool, borde fler produkter ha, finaste klockmĂ€rket Ă€r ej bara en horologisk sensation, nya höjder inom utveckling och CSR, fint va ? 😊
 

Simon.x

Rolex
ApropÄ de nya releaserna sÄ tycker jag att detta Àr ett trevligt initiativ, dÀr man kan tracka en del om deras klockor och var de kommer ifrÄn. Eller sÄ blir det en VW apokalypse om nÄgra Är :pirate:

konflikt diamanter och via Columbia fin fint och en Bermuda triangel lever Pablo Escobar i dag ?? :rolleyes:

Trevlig Fredag iallafall ;)

//Simon
 

oskarponken

Panerai
Jag kunde fasiken inte slĂ€ppa den sĂ„ nu Ă€r den bestĂ€lld, har haft en bra kĂ€nsla för @ERIKSON URHANDEL genom vĂ€nner hĂ€r, sĂ„ fick bli dĂ€r trots 32 mil hemifrĂ„n đŸ€ŁđŸ‘Š oklar leverans dock, vad tror panelen om den?
Screenshot_20221019-212157_Samsung Internet.jpg
Den dÀr Àr riktigt bra. Var inne pÄ Rydbergs idag och testade lite olika varianter. FÄr bli Ärets julklapp till mig sjÀlv.
 
Topp