Den perfekta klockan finns inte!SĂ„ Ă€r det, svĂ„rt med ngt helt perfektâŠ
GMTn jag har nu sÄ Àr det lÄset som Àr kompromissen men det kan jag leva med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den perfekta klockan finns inte!SĂ„ Ă€r det, svĂ„rt med ngt helt perfektâŠ
BenÀgen att hÄlla med![]()
KĂ€nns alltid bra att vara i Bratteland![]()
![]()
Denna gÄng fick det bli Gran Canaria, IGENHÀrligt, vart bÀr det ivÀg?
Familjefoto:
![]()
![]()
![]()
![]()
Denna gÄng fick det bli Gran Canaria, IGENnÀsta gÄng blir det dock Staterna+Karibien det ser jag fram emot Àven om det Àr rÀtt gött hÀr idag 28+"
![]()
Inte anvÀnt ÀnFan jag var nÀra pÄ klippa den gröna SOn. Hur kÀnns den?
Du har helt rÀtt, ofta som du sÀger sÄ blir förvÀntningarna för höga sÄ man kan inte bli annat Àn besvikenHa en toppen semester. Det Àr dem dÀr mindre resorna som oftast blir bÀst enligt mig. Man har sÄ stora krav och förvÀntningar pÄ dem andra. Jag tycker ofta en tur till Mallis kan slÄ en semester till Fiji.
Corvetten Àr ascoooooooool
DÀr Àr jag ocksÄ just nuBjuder pÄ en riktigt blurrig bild frÄn Gran Canaria med "lillebror" i dÄligt fokusskÄl utan Erik
![]()
![]()
Ăr det sant?fan vad gött! Vart bor du? Gött nĂ€r man fĂ„r tre grader mer i nĂ„gra dagar Ă€n vad det visat pĂ„ smhi?DĂ€r Ă€r jag ocksĂ„ just nu![]()
ArguineguĂn i söder. Ni?Ăr det sant?fan vad gött! Vart bor du? Gött nĂ€r man fĂ„r tre grader mer i nĂ„gra dagar Ă€n vad det visat pĂ„ smhi?Stad tĂ„nkte jag pĂ„ dĂ„?
![]()
Playa del ingles blev det denna gĂ„ng, hyffsat nĂ€ra Ă€ndĂ„ArguineguĂn i söder. Ni?
Sist jag var hÀr sÄ var det KS:are hÀr medYes. Cyklade förbi dÀr idag![]()
Playa del ingles blev det denna gÄng, hyffsat nÀra ÀndÄ![]()
Nej, jag kÀnner tyvÀrr inte till nÄgra som Àr bra. I Puerto Rico skall det visst öppna en ny med diverse olika mÀrken snart. Annars Àr nog Tissot det mest exklusiva jag sprungit pÄ hÀr. Du dÄ?Sist jag var hÀr sÄ var det KS:are hÀr medkanske inte sÄ konstigt, Àr vÀl typ det vanligaste efter Medelhavet pÄ sommaren tÀnker jag
vart och kollat nÄtt i butikerna vid melanoras/maspolomas samt vÀster ut Ät vid dig?? Kommer aldrig ihÄg namnet
![]()
Finns en helt ok butik nere vid "fyren" ( utbud osv ) brukar bli typ som hemma drygt men med mindre "skatt" = med nÄgot billagare sen skickar han hem boxen via deras ad pÄ fastlandet.Nej, jag kÀnner tyvÀrr inte till nÄgra som Àr bra. I Puerto Rico skall det visst öppna en ny med diverse olika mÀrken snart. Annars Àr nog Tissot det mest exklusiva jag sprungit pÄ hÀr. Du dÄ?
HĂ„ller helt med. Ănnu bĂ€ttre i verkligheten.
Corvetten Àr ascoooooooool
Jag gillar den röda mer Ă€n den grönan. Vad tycker trĂ„den?HĂ„ller helt med. Ănnu bĂ€ttre i verkligheten.
Kupat glas som ger en fin effekt av skalan. Bra urverk. Helt ok storlek pÄ 42. Och inte sÄ farligt tjock.
![]()
![]()
Hmm röda mer stand out, men gröna i lÀngden ?Jag gillar den röda mer Àn den grönan. Vad tycker trÄden?