• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

ScubaKing

Audemars
KĂ€nns alltid bra att vara i Bratteland 😁👊
20221026_061221.jpg

HÀrligt, vart bÀr det ivÀg?
 

ScubaKing

Audemars
Denna gĂ„ng fick det bli Gran Canaria, IGEN đŸ€Ł nĂ€sta gĂ„ng blir det dock Staterna+Karibien det ser jag fram emot Ă€ven om det Ă€r rĂ€tt gött hĂ€r idag 28+"👊

Ha en toppen semester. Det Àr dem dÀr mindre resorna som oftast blir bÀst enligt mig. Man har sÄ stora krav och förvÀntningar pÄ dem andra. Jag tycker ofta en tur till Mallis kan slÄ en semester till Fiji.
 

Boozer_87

Panerai
Ha en toppen semester. Det Àr dem dÀr mindre resorna som oftast blir bÀst enligt mig. Man har sÄ stora krav och förvÀntningar pÄ dem andra. Jag tycker ofta en tur till Mallis kan slÄ en semester till Fiji.
Du har helt rĂ€tt, ofta som du sĂ€ger sĂ„ blir förvĂ€ntningarna för höga sĂ„ man kan inte bli annat Ă€n besviken đŸ€Ł men jag tackar och ska försöka med detta 👊
 

Boozer_87

Panerai
Yes. Cyklade förbi dÀr idag :)
Sist jag var hĂ€r sĂ„ var det KS:are hĂ€r med 😁 kanske inte sĂ„ konstigt, Ă€r vĂ€l typ det vanligaste efter Medelhavet pĂ„ sommaren tĂ€nker jag 😁 vart och kollat nĂ„tt i butikerna vid melanoras/maspolomas samt vĂ€ster ut Ă„t vid dig?? Kommer aldrig ihĂ„g namnet 😁
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Playa del ingles blev det denna gĂ„ng, hyffsat nĂ€ra Ă€ndĂ„ 😉

Sist jag var hĂ€r sĂ„ var det KS:are hĂ€r med 😁 kanske inte sĂ„ konstigt, Ă€r vĂ€l typ det vanligaste efter Medelhavet pĂ„ sommaren tĂ€nker jag 😁 vart och kollat nĂ„tt i butikerna vid melanoras/maspolomas samt vĂ€ster ut Ă„t vid dig?? Kommer aldrig ihĂ„g namnet 😁
Nej, jag kÀnner tyvÀrr inte till nÄgra som Àr bra. I Puerto Rico skall det visst öppna en ny med diverse olika mÀrken snart. Annars Àr nog Tissot det mest exklusiva jag sprungit pÄ hÀr. Du dÄ?
 

Boozer_87

Panerai
Nej, jag kÀnner tyvÀrr inte till nÄgra som Àr bra. I Puerto Rico skall det visst öppna en ny med diverse olika mÀrken snart. Annars Àr nog Tissot det mest exklusiva jag sprungit pÄ hÀr. Du dÄ?
Finns en helt ok butik nere vid "fyren" ( utbud osv ) brukar bli typ som hemma drygt men med mindre "skatt" = med nĂ„got billagare sen skickar han hem boxen via deras ad pĂ„ fastlandet. 😁
Screenshot_20221027-234402_Samsung Internet.jpg
 
Topp