Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FĂ„r vĂ€l spotta upp trĂ„den med smekmĂ„nads Avenger spamâŠ
![]()
Bra poĂ€ng, samtidigt lite vitt som omvĂ€xling till annars mucho svart tavla, Jag hade faktiskt föredragit no date, tycker date nĂ€stan alltid sabbar symmetrin, men visst praktisktâŠEnda mysteriet för egen del Ă€r varför de inte tog ett datumhjul i svart, visst enklare se i vitt men blir en sĂ„dan kontrast mot resten.
Pvd/dlc och beige lume Ă„r ju annars ruggigt trevligt![]()
bra prissatta (förhÄllandevis)
![]()
Chronomat Automatic Gmt 40 - A32398101B1A1 | Breitling
Discover the Breitling Chronomat Automatic Gmt 40 in a combination of stainless steel, a black dial and a stainless steel strap. Shop now!www.breitling.com
Familjefoto:Stort grattis, ser fram emot familjebilden av alla tre.
Chronomat Evolution Àr grymt braChronomat Evolution
![]()
BÀsta B om du frÄgar migChronomat Evolution Àr grymt bra![]()
BÀsta B om du frÄgar mig![]()
BenÀgen att hÄlla med, i synnerhet med PilotlÀnkBÀsta B om du frÄgar mig![]()
BenÀgen att hÄlla medTycker personligen 66.500kr Àr ett rÄn..
MĂ„nga godbitar dĂ€r, vilken Ă€r/var favoriten av alla dessa?I love Breitling, mĂ„nga kommit, mĂ„nga gĂ„tt, men kĂ€rleken bestĂ„râŠ.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gamlingen, sĂ„ vacker o lite blinging i guld, har för mig frĂ„n ca 45âŠborta men förevigad i en tavla som jag har kvar i hemmet pĂ„ FilippinernaMĂ„nga godbitar dĂ€r, vilken Ă€r/var favoriten av alla dessa?![]()
SO:n i helguld mĂ„ste jag Ă€ndĂ„ sĂ€ga attraherar mig pĂ„ nĂ„t twistat hatkĂ€rlek-sĂ€ttGamlingen, sĂ„ vacker o lite blinging i guld, har för mig frĂ„n ca 45âŠborta men förevigad i en tavla som jag har kvar i hemmet pĂ„ Filippinerna
![]()
Hur Àr semestern ?SO:n i helguld mÄste jag ÀndÄ sÀga attraherar mig pÄ nÄt twistat hatkÀrlek-sÀtt![]()
Den Àr riktigt go. Typiskt att @Vinterdykarn knep denSO:n i helguld mÄste jag ÀndÄ sÀga attraherar mig pÄ nÄt twistat hatkÀrlek-sÀtt![]()
O fn korkat att sĂ€lja , men men kul o testa nyaâŠ
Den dagen tuxedoaeron i roseguld dyker upp igen mĂ„ste jag nog klippa den, Ă€lskarnO fn korkat att sĂ€lja , men men kul o testa nyaâŠ
Imponerande mĂ€ngd som Ă€gts och testats. HĂ„ller med om att vintage chronomat Ă€r finast. Den kan komma tillbaka som re-issue de nĂ€sta 1-3Ă„ren, mĂ€rket har flera kommande jubileum.I love Breitling, mĂ„nga kommit, mĂ„nga gĂ„tt, men kĂ€rleken bestĂ„râŠ.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den ligger pÄ sukta listan, har för mig bara via Breitling, men kostar ju iofs ej huggormImponerande mÀngd som Àgts och testats. HÄller med om att vintage chronomat Àr finast. Den kan komma tillbaka som re-issue de nÀsta 1-3Ären, mÀrket har flera kommande jubileum.
SjÀlv funderar jag pÄ hur avenger i 43mm skulle kÀnnas. NÄgon som testat?
![]()
Avenger Automatic 43 - A17318101L1X1 | Breitling
Discover the Breitling Avenger Automatic 43 in a combination of stainless steel, a green dial and a calfskin leather strap. Shop now!www.breitling.com
Avenger i 43 Àr grejen!Imponerande mÀngd som Àgts och testats. HÄller med om att vintage chronomat Àr finast. Den kan komma tillbaka som re-issue de nÀsta 1-3Ären, mÀrket har flera kommande jubileum.
SjÀlv funderar jag pÄ hur avenger i 43mm skulle kÀnnas. NÄgon som testat?
![]()
Avenger Automatic 43 - A17318101L1X1 | Breitling
Discover the Breitling Avenger Automatic 43 in a combination of stainless steel, a green dial and a calfskin leather strap. Shop now!www.breitling.com
Shit, minneslucka, men det var vÀl LE gmt pÄ 45mmAvenger i 43 Àr grejen!
Har haft en vanligt och nu en GMT, inte haft nÄgon större mÀngd brattar men Seawolf (45) och Colt (41) samt testat Aerospace.
GMTn jag köpte av dig @Watchie var den 43?![]()
45 var den nog nu nÀr du sÀger det, det var inte storleken som var bekymret med den, svÄravlÀst andra tidszon pÄ den tyckte jagShit, minneslucka, men det var vÀl LE gmt pÄ 45mm
SĂ„ Ă€r det, svĂ„rt med ngt helt perfektâŠ45 var den nog nu nĂ€r du sĂ€ger det, det var inte storleken som var bekymret med den, svĂ„ravlĂ€st andra tidszon pĂ„ den tyckte jag![]()