• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Barricello

Audemars
SpĂ€nnande att se vad det kan vara, kul med paket, mindre kul att vĂ€nta 😅
20220119_143438-01.jpeg

Skrollade förbi denna i albumet och blev pÄmind, ett par bonusbilder bara för att den Àr sÄ bra.
20220406_183048-02.jpeg
20220403_155338-01.jpeg
20220316_081626-02.jpeg
Den dÀr GMTn Àr Riktigt bra! Hade en sÄn och trivdes ypperligt me den. Men allt lÀmnar förr eller senare :)
 

ScubaKing

Audemars
Testa, du fÄr rapportera sedan

Vill tacka dig för detta förslag. Det löste dig dock innan med en vÀn som Àr urmakare och skulle kolla pÄ klockan. MEN jag fick ett vÀldigt bra pris av urbrev, faktiskt ovÀntat bra. Dem tog pÄ sig en full service av klockan (Breitling) , byte av delar, lagning av uppdrag, byte av packningar och trycktest för totalt 2400kr. Det Àr i mina ögon ett fantastiskt bra pris! Kommer absolut anvÀnda mig av dem framöver.
 

Barricello

Audemars
Vill tacka dig för detta förslag. Det löste dig dock innan med en vÀn som Àr urmakare och skulle kolla pÄ klockan. MEN jag fick ett vÀldigt bra pris av urbrev, faktiskt ovÀntat bra. Dem tog pÄ sig en full service av klockan (Breitling) , byte av delar, lagning av uppdrag, byte av packningar och trycktest för totalt 2400kr. Det Àr i mina ögon ett fantastiskt bra pris! Kommer absolut anvÀnda mig av dem framöver.
Wow! LĂ„ter ju helnajs ju! đŸ„ł
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Den dÀr GMTn Àr Riktigt bra! Hade en sÄn och trivdes ypperligt me den. Men allt lÀmnar förr eller senare :)
TyvÀrr Àr det sant, det mesta lÀmnar i klockberoendet har jag mÀrkt trots att man Àr vÀldigt bekvÀm med klockan/klockorna. Anledningar hittas pÄ nÀr man fÄr span pÄ annat. Sorgligt kanske.....borde söka hjÀlp!? ;)
Sitter pÄ en mkt fin Omega PO fullset men börjar nu fantisera vilt om en chronomat med utc.

Man ska kanske bli mer beslutsam och behÄlla?. Jag har sagt om mitt byte sker nu till en chronomat med hela skiten sÄ Àr det bannemig sista försÀljningen dÄ jag inte pallar att sÀlja och krÄngla mer.

Chronomat kĂ€nns just nu som min grej helt klart! 😅

index.jpg

1_iphone.jpg
 

Barricello

Audemars
TyvÀrr Àr det sant, det mesta lÀmnar i klockberoendet har jag mÀrkt trots att man Àr vÀldigt bekvÀm med klockan/klockorna. Anledningar hittas pÄ nÀr man fÄr span pÄ annat. Sorgligt kanske.....borde söka hjÀlp!? ;)
Sitter pÄ en mkt fin Omega PO fullset men börjar nu fantisera vilt om en chronomat med utc.

Man ska kanske bli mer beslutsam och behÄlla?. Jag har sagt om mitt byte sker nu till en chronomat med hela skiten sÄ Àr det bannemig sista försÀljningen dÄ jag inte pallar att sÀlja och krÄngla mer.

Chronomat kĂ€nns just nu som min grej helt klart! 😅

index.jpg

1_iphone.jpg
Ja man Ă€r fan patetisk â˜ș TyvĂ€rr har man/jag inte rĂ„d att spara allt gött đŸ„č

 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Ja man Ă€r fan patetisk â˜ș TyvĂ€rr har man/jag inte rĂ„d att spara allt gött đŸ„č


Jahaha 😋😅 Den Ă€r ju rĂ€tt sexig den, inte illa!
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Jag hade inte ens kollat pÄ djupet, tog för givet att det var 300 meter.. BehÄll den svarta!
Det siktar jag oxĂ„ pĂ„, prisĂ€tter den högre fast den listar mindre, helt Ă€rligt sĂ„ Ă€r jag faktiskt riktigt nöjd med alla, och ingen kris om ngn ej vill köpa, men om ngn gör sĂ„ blir det isf en ny Bratte kvarts, endurancen har jag aldrig haft

 
Topp