Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Shit, well gĂ„r fler tĂ„gâŠ.lycka till med jakten
Ajaj synd
Spana in Donkiiâs Bratte, typ samma pengar, men coolare ?
Den Ă€r ju stenhĂ„rd men fastnade helt för den hĂ€r callistoân. Har blivit nĂ€stintill maniskSpana in Donkiiâs Bratte, typ samma pengar, men coolare ?
Man ska köra med hjĂ€rtat, helt rĂ€ttDen Ă€r ju stenhĂ„rd men fastnade helt för den hĂ€r callistoân. Har blivit nĂ€stintill manisk
Den Àr sÄ jÀkla krispig![]()
Ta av ringen, blir hugg pĂ„ en gĂ„ngâŠOj vad snygg jag kommer vara nu nĂ€r jag gĂ„r till Ica!
![]()
Alla pÄ Coop kommer avundas dig nÀr du packar ner dagens mjölkliter i BreitlingpÄsenOj vad snygg jag kommer vara nu nÀr jag gÄr till Ica!
![]()
Ta av ringen, blir hugg pĂ„ en gĂ„ngâŠ
Jag kommer bli kÀnd pÄ byn kÀnns det som.Alla pÄ Coop kommer avundas dig nÀr du packar ner dagens mjölkliter i BreitlingpÄsen![]()
100%Jag kommer bli kÀnd pÄ byn kÀnns det som.
"DÀr kommer den dÀr coola killen igen"
Skönt att kunna byta ut Volvokepsen ocksÄ Àven om jag verkligen gillar den.
Har hört att alla ADs kör utan kalsonger men vet inte om det stĂ€mmer.Fn tycker generellt svĂ„rt att fĂ„ tag i coola accesoarer, skulle vilja ha : en iwc pilotlĂ€derjacka, Bratte t shirt / college tröja, rolex ad mĂ€rkta kalsonger med ad loggan baktill sĂ„ att sĂ€gâŠ
Grattis, niceâŠEtt tag sen jag skrev hĂ€r, eller köpte klocka. Men iĂ„r fick det bli en julklapp
![]()
![]()
![]()
JÀvligt snyggt med gult band till.Ett tag sen jag skrev hÀr, eller köpte klocka. Men iÄr fick det bli en julklapp
![]()
![]()
![]()
VĂ€rldsklass pĂ„ ny SO och quick adjust typ med 15 mmNĂ„gon som testat dessa band? Ăr claspen lika bra som den vanliga?
![]()
Brown Rubber Strap - 22 319S | Breitling
Our rubber strap has made a name for itself thanks to its simple sleek look and comfortable fit. It's up for any nautical challenge: dive with it, surf with it, or swim with it.www.breitling.com
Aa nice. Har gamla banden med deployment som har quick adjust pÄ typ 1cm. Men dom nya Àr ju mycket snyggare + gillar att den smalnar av mer.VÀrldsklass pÄ ny SO och quick adjust typ med 15 mm
Yessir, har vagt minne att mina andra diver pros var lite mjukare dockâŠAa nice. Har gamla banden med deployment som har quick adjust pĂ„ typ 1cm. Men dom nya Ă€r ju mycket snyggare + gillar att den smalnar av mer.
PĂ„ bilden ovan med svart Ă€r det ett sĂ„nt band.NĂ„gon som testat dessa band? Ăr claspen lika bra som den vanliga?
![]()
Brown Rubber Strap - 22 319S | Breitling
Our rubber strap has made a name for itself thanks to its simple sleek look and comfortable fit. It's up for any nautical challenge: dive with it, surf with it, or swim with it.www.breitling.com
Vilken pang med gult gummiEtt tag sen jag skrev hÀr, eller köpte klocka. Men iÄr fick det bli en julklapp
![]()
![]()
![]()
PÄ bilden ovan med svart Àr det ett sÄnt band.
Tycker det klÀmmer lite konstigt pÄ min handled, frÄn "leden/gÄngjÀrnet" till höger i bild, men jag kanske inte hittat rÀtt Àn...![]()
Swishar du en liten slant till Maskrosbarn sÄ löser jag det imorgon.@Staafen
Blir du less pÄ att vara coolast i byn dÄ skulle jag kunna tÀnka mig ta stafettpinnen hÀr uppe i vÀsterbottniskaskogarna!![]()
Fixar!Swishar du en liten slant till Maskrosbarn sÄ löser jag det imorgon.
PĂ„ tal om stafettpinnen...
MÄste faktiskt ge Breitling lite beröm för att de kostat pÄ bÄde keps och pÄse med gravyr och inte tryck pÄ loggan.Fixar!
Dra ett PM![]()