• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

VÄgar du gÄ ut med en fin klocka i Brasilien/Rio? Var dÀr för 15 Är sedan och baserat pÄ min upplevelse av landet skulle jag absolut inte gÄ runt med en fin kocka.
Har varit mycket i Brasilien genom Ă„ren, bla jobbat dĂ€r i tre Ă„r. Man lĂ€r sig hur man ska bete sig för hĂ„lla sig under radarn, har alltid gĂ„tt runt med ”fina” klockor utan problem. No one remembers a coward.
 
Har varit mycket i Brasilien genom Ă„ren, bla jobbat dĂ€r i tre Ă„r. Man lĂ€r sig hur man ska bete sig för hĂ„lla sig under radarn, har alltid gĂ„tt runt med ”fina” klockor utan problem. No one remembers a coward.
Har bott i Florida, Portugal, Dubai och Filippinerna, vart â€Ă¶verallt” dĂ€r, alltid burit klockor som vanligt, i Sverige dĂ€remot tĂ€nker jag till, tex nĂ€r jag besöker Malmö .
 
Testar tvĂ„ nya band och ett viklĂ„s, samtidigt 😂
BF553F59-FB5F-40EE-8B96-D81DF64BB210.jpeg
 
NÄgon hÀr som nött pÄ sin Skyracer i nÄgra Är? Jag Àr lite sugen pÄ en sÄdan, men Àr nyfiken pÄ hur schletna de ser ut om de fÄr vara med i verkliga livet ett par Är.
 
Mycket bekvĂ€mt 😊 Och satt verkligen riktigt bra pĂ„ min 18.5cm handled đŸ‘ŒđŸ» Ska ta nĂ„gra foton i dagsljus nĂ€r jag fĂ„r möjlighet 🙄
Det ser vi fram emot 😍

Jag har ett canvas som funkar finfint pĂ„ Aerospacen, det fĂ„r rĂ€cka sĂ„ 👍
Har bestĂ€llt tvĂ„ gummin istĂ€llet 😃

Eller ja
 egentligen har jag bestÀllt fyra nya gummin men bara tvÄ Breitling original!
Rött, brunt, ljusblĂ„tt och grönt pĂ„ ingĂ„ng 😁
Det Àr kul med fÀrger!
 
Tillbaka
Topp