Blev byte frÄn lÀnk till lÀder idag efter (kanske omedveten) inspo i trÄden!
Det dÀr Àr min gamla klocka tror jag. Har du en borstad lÀnk till den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev byte frÄn lÀnk till lÀder idag efter (kanske omedveten) inspo i trÄden!
Inte omöjligt! Köpte den via KS Är 2019, men inte av dig av vad jag minns. Den kanske har vandrat runt? Har bÄde lÀnk och ett gummiband jag fick pÄ köpet. Fantastisk klocka oavsettDet dÀr Àr min gamla klocka tror jag. Har du en borstad lÀnk till den?
Inte omöjligt! Köpte den via KS Är 2019, men inte av dig av vad jag minns. Den kanske har vandrat runt? Har bÄde lÀnk och ett gummiband jag fick pÄ köpet. Fantastisk klocka oavsett![]()
Ăr det samma som du hade tror du? Vore ju kul om din gamla har stannat inom forumet sĂ„ att sĂ€ga.Ja, en riktigt fin klocka!
Ăr det samma som du hade tror du? Vore ju kul om din gamla har stannat inom forumet sĂ„ att sĂ€ga.
DÀr ser man, kul! Jag Àr supernöjd, sÄ jag Àr glad att du inte behöll denJa, jag sÄlde den till Nicke. Den har en borstad lÀnk istÀllet för den helpolerade som den sÄldes med original. Grym klocka som jag borde behÄllit.![]()
Har varit mycket i Brasilien genom Ären och aldrig rÄkat ut för nÄgra problem, var ute i Leblon och stökade kvÀllstid utan problem med denna pÄ armen.HÀrligt, akta klockan bara.
Har varit mycket i Brasilien genom Ă„ren, bla jobbat dĂ€r i tre Ă„r. Man lĂ€r sig hur man ska bete sig för hĂ„lla sig under radarn, har alltid gĂ„tt runt med âfinaâ klockor utan problem. No one remembers a coward.VĂ„gar du gĂ„ ut med en fin klocka i Brasilien/Rio? Var dĂ€r för 15 Ă„r sedan och baserat pĂ„ min upplevelse av landet skulle jag absolut inte gĂ„ runt med en fin kocka.
Har bott i Florida, Portugal, Dubai och Filippinerna, vart âöveralltâ dĂ€r, alltid burit klockor som vanligt, i Sverige dĂ€remot tĂ€nker jag till, tex nĂ€r jag besöker MalmöâŠ.Har varit mycket i Brasilien genom Ă„ren, bla jobbat dĂ€r i tre Ă„r. Man lĂ€r sig hur man ska bete sig för hĂ„lla sig under radarn, har alltid gĂ„tt runt med âfinaâ klockor utan problem. No one remembers a coward.
Riktigt trevligt!Snyggt!
Hur Àr viklÄset?
VÀrt vÀntan?"För bra belysning" tyvÀrr en jÀkla massa blÀnk men fyfan vad bra den Àr, skÄl B-vÀnner![]()
![]()
Bilderna blir ju skit, omöjligt och fÄ till nÄtt bra! Mycket vÀrt vÀntan @NissestrVÀrt vÀntan?
Gillar denna. Kombon med armband Àr - klockrent!
Tack tackGillar denna. Kombon med armband Àr - klockrent!
Mycket trevligt. Vore kul att fÄ tag i en. Finns ju bara 747 styckenNy Navitimer? Den var lyckad tycker jag
![]()
E79362Vad heter utgÄvan / modellen?
Fan sÄ fint! Like a gloveTack @GlantzenSatt som en smÀck
![]()
![]()
![]()
![]()
Den röda baksidan ser dock rosa ut pÄ bildenPassade riktigt bra mot GMT visaren
![]()
Mycket bekvÀmtFan sÄ fint! Like a glove
JÀkla bekvÀmt band eller hur? Passade myyycket bÀttre pÄ din Àn pÄ Aeron![]()
Det ser vi fram emotMycket bekvÀmtOch satt verkligen riktigt bra pÄ min 18.5cm handled
Ska ta nÄgra foton i dagsljus nÀr jag fÄr möjlighet
![]()