Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar verkligen strukturen pÄ tavlorna, pÄminner lite om de Àldre i linne. FÄr lite deep sea vibbar ocksÄ av just denna, pÄ ett positivt sÀtt![]()
Skottland versionen Àr riktigt trevlig!
Ge migGĂ„r i osunda tankar om min MOPâŠ
varför blir det alltid pÄ det viset?
![]()
Exakt, lite James Cameron vibbar helt klart! Riktigt fin irlGillar verkligen strukturen pÄ tavlorna, pÄminner lite om de Àldre i linne. FÄr lite deep sea vibbar ocksÄ av just denna, pÄ ett positivt sÀtt![]()
Vad Àr det för viklÄs?Bildbomb!
Jag hittade nÄgonting som för mig var nytt!
ViklÄs för vanligt band vilket jag slog till pÄ direkt nÀr jag hittade ett i titan och 22mm
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jag tog hem ett vanligt törnlÄs i titan samtidigt om inte viklÄset hade funkat![]()
Hittade pÄ watch band centerVad Àr det för viklÄs?![]()
Har de fÄtt in hela kollektionen i Breitling butiken?![]()
Skottland versionen Àr riktigt trevlig!
Jag killgissar att de sÀljs enbart i de aktuella lÀnderna, via hemsidan stÄr det att de endast sÀljs i UK och select EU countriesHar de fÄtt in hela kollektionen i Breitling butiken?
Gillar fÀrgerna pÄ tavlorna, hÄller ocksÄ med om priset, börjar bli riktigt saftigt
Ja, i de krokarna, 8100$ vid release 2020. Nu Àr list 100700 SEK, men dessa sex lite högre, 106000.Minns jag fel, eller lÄg inte dessa pÄ runt 80tkr nÀr de kom för ett par Är sedan?
I like. HÀr Àr min.Har börjat snegla pÄ ngt strösslat, för blingingt el Bratte cool ?
![]()
GĂ„r i osunda tankar om min MOPâŠ
varför blir det alltid pÄ det viset?
![]()
Varje gÄng jag ser den blir man ju lite smÄlycklig
Wempe har haft fina limited genom Ären, senast bland annat chronomat b01 42. Sen givetvis med typ alla andra mÀrken ocksÄ som de saluförFler navitimer samarbete:
![]()
Navitimer B01 Chronograph 43 Signature Collection
Eine Symbiose aus dem Besten der Uhrenwelt. Im Zuge der Signature Collection trifft Wempe auf namhafte Hersteller und vereint ihre ikonischen Modelle mit dem eigenen langjĂ€hrige Wissen ĂŒber Erwartungen und WĂŒnsche auf Kundenseite. Mit dem Navitimer B01 Chronograph 43 Signature Collection (Ref...www.wempe.com
Finns hos oss ev redan pÄ fredag denna veckanHar inte riktigt fattat nÄgot vidare tycke för Endurance men den hÀr var vÀl fasiken vass?![]()
![]()
Helskotta tror du jag Àr gjord av pengar?Finns hos oss ev redan pÄ fredag denna veckan![]()
Helskotta tror du jag Àr gjord av pengar?@ERIKSON URHANDEL
SjÀlvklart. han tror att alla pÄ KS badar i pengarHelskotta tror du jag Àr gjord av pengar?@ERIKSON URHANDEL