• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

F9C0898D-B875-48D1-AE00-B08B90155407.jpeg
CC2E8123-85F1-48C4-8518-0D3658A6709E.jpeg

StÄr i valet och kvalet mellan de hÀr tvÄ, vad sÀger panelen?
IngĂ„r Chevan sĂ„ hade jag tagit den, annars lite svĂ„rt för ”reklam”. Antingen fĂ„r du klockan nĂ€r du köper bilen (vilket det mest troliga) eller tvĂ€rt om

Men jag Ă€r kanske en sur gubbe som tycker för mycket 🙈
 
F9C0898D-B875-48D1-AE00-B08B90155407.jpeg
CC2E8123-85F1-48C4-8518-0D3658A6709E.jpeg

StÄr i valet och kvalet mellan de hÀr tvÄ, vad sÀger panelen?
Toptime alla dagar i veckan. Den röda tavlan Àr riktigt fin och skiftande i olika ljus, det sitter ett roligare urverk i och den stÄr ut mest. Vet ej vad du har i övrigt. Jag hade satsat pÄ en original navitimer om det gÀller den modellen.
 
Med risk att bli utesluten frÄn trÄden sÄ tycker jag personligen att mÄnga av Breitlings nya modeller Àr lite för fÀrgglada. Det saknas ett tema.
Premier Pistage Àr ett utmÀrkt exempel pÄ en ovanligt lyckad klocka. Glömmer aldrig den dagen jag var hos @ERIKSON URHANDEL för att hÀmta en annan klocka och Richard visade denna. Efter mÄnga koppar kaffe och dividerande och med ett betydligt tunnare kreditkort lÀmnade jag butiken med Àven denna skönhet. En klocka som aldrig kommer att lÀmna samlingen. Varje gÄng jag tar upp den ur lÄdan tÀnker jag pÄ en av mina absolut trevligaste klockköp upplevelser.


pistage 3 (2).jpg
 
Med risk att bli utesluten frÄn trÄden sÄ tycker jag personligen att mÄnga av Breitlings nya modeller Àr lite för fÀrgglada. Det saknas ett tema.
Premier Pistage Àr ett utmÀrkt exempel pÄ en ovanligt lyckad klocka. Glömmer aldrig den dagen jag var hos @ERIKSON URHANDEL för att hÀmta en annan klocka och Richard visade denna. Efter mÄnga koppar kaffe och dividerande och med ett betydligt tunnare kreditkort lÀmnade jag butiken med Àven denna skönhet. En klocka som aldrig kommer att lÀmna samlingen. Varje gÄng jag tar upp den ur lÄdan tÀnker jag pÄ en av mina absolut trevligaste klockköp upplevelser.


pistage 3 (2).jpg
Jag tror du Àr pÄ rÀtt vÀg nÀr du sÀger att tema saknas. I början körde Kern med bulldoser men nu verkar han hitta en liten plan. Oklart dock hur lÀnge den hÄller mtp planer att sÀlja. Bara navitimern har ju i grunden Àndrats en 4 gÄngen sen han tog över 2017?
 
Jag tror du Àr pÄ rÀtt vÀg nÀr du sÀger att tema saknas. I början körde Kern med bulldoser men nu verkar han hitta en liten plan. Oklart dock hur lÀnge den hÄller mtp planer att sÀlja. Bara navitimern har ju i grunden Àndrats en 4 gÄngen sen han tog över 2017?
Som sagt Kronografer med namn som Mosguito, Mustang, Warhawk osv.. Dessutom Navitimer modeller i tveksamma fÀrger Det har absolut ingen koppling till flyg. Vi som varit med i flygsvÀngen ett tag skakar pÄ huvudet.
DÀremot Àr Premier Pistage och aven Tag Heuer autavia panda utmÀrkta exempel pÄ att fÄ fram lite historia för mÀrket med rÀtt anknytning. :)



IMG_E0952 (2).JPG






IMG_E0055.JPG
 
Som sagt Kronografer med namn som Mosguito, Mustang, Warhawk osv.. Dessutom Navitimer modeller i tveksamma fÀrger Det har absolut ingen koppling till flyg. Vi som varit med i flygsvÀngen ett tag skakar pÄ huvudet.
DÀremot Àr Premier Pistage och aven Tag Heuer autavia panda utmÀrkta exempel pÄ att fÄ fram lite historia för mÀrket med rÀtt anknytning. :)



IMG_E0952 (2).JPG






IMG_E0055.JPG
Tycker Äterblick till tidigare arv Àr bra; men dÄ ska man ju inte göra det helt bananas. HÄller med om att pistagen Àr grym
Screenshot_20230209_220941_Instagram.jpg
 
Med risk att bli utesluten frÄn trÄden sÄ tycker jag personligen att mÄnga av Breitlings nya modeller Àr lite för fÀrgglada. Det saknas ett tema.
Premier Pistage Àr ett utmÀrkt exempel pÄ en ovanligt lyckad klocka. Glömmer aldrig den dagen jag var hos @ERIKSON URHANDEL för att hÀmta en annan klocka och Richard visade denna. Efter mÄnga koppar kaffe och dividerande och med ett betydligt tunnare kreditkort lÀmnade jag butiken med Àven denna skönhet. En klocka som aldrig kommer att lÀmna samlingen. Varje gÄng jag tar upp den ur lÄdan tÀnker jag pÄ en av mina absolut trevligaste klockköp upplevelser.

En av mina roligaste sĂ€lj genom tiderna, aldrig har jag varit sĂ„ bestĂ€md i att Ă€ven denna skönhet skulle med dig hem😃👍UnderbartđŸ‘Œâ€ïž
pistage 3 (2).jpg
 
Tillbaka
Topp