• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Breitling har gjort en ordentlig resa sen Kern tog över. Rensat bort mycket av det blingiga och ”stora” som var under 90-00 talen. Jag tycker att Breitling nu gör grymma klockor.
Sen mÄste jag sÀga att jag de var trevliga i Breitling butiken men förvÄnansvÀrt okunniga nÀr det gÀllde information kring klockorna. MÄste vara frustrerande för de som förlorat rÀttigheterna att sÀlja Breitling.
 
Sen mÄste jag sÀga att jag de var trevliga i Breitling butiken men förvÄnansvÀrt okunniga nÀr det gÀllde information kring klockorna. MÄste vara frustrerande för de som förlorat rÀttigheterna att sÀlja Breitling.
Detta har Kern gjort brutalt dÄligt. Nya klockor som kommit ut pÄ sociala media utan att ÄterförsÀljare fÄtt nÄgon som helst information om nya klockor. ADs gör sÄ gott de kan och jag har fÄtt superbra service, men man mÀrker frustrationen över hur dÄligt information nÄr ÄterförsÀljare i tid.
 
Aerohulk fĂ„r hjĂ€lpa till att hĂ„lla eftermiddagsrasten pĂ„ en lagom nivĂ„ đŸ’©

PXL_20230217_131431818.PORTRAIT.jpg
Hade en exakt sĂ„n med den lĂ€nken i ca 20 Ă„r, sĂ„lde den pĂ„ Kaplans sen.. vilket jag Ă„ngrat 😏 
men den digitala displayen, siffrorna ser för smĂ„ ut?
 
JÀklar vad mumsig den dÀr blev pÄ vitt gummi!

Har aldrig riktigt sett storheten i Breitling men efter att det liksom har kommit krypande under nÄgra mÄnaders tid hamnade jag hÀr i trÄden och nu kÀnns det i princip kört; jag behöver en Bratte

Tack och hÄller med, det blev mycket bÀttre Àn vad jag trodde att det skulle bli.

Breitling har en hel del snygga modeller.
 
Tillbaka
Topp