Det dÀr blev bra, stort grattisSöndag och sol! Men jag sitter o leker inne jag..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dÀr blev bra, stort grattisSöndag och sol! Men jag sitter o leker inne jag..
![]()
@perhog har enHej Breitlingproffs!
Jag har sjĂ€lv aldrig Ă€gt en Breitling (har en AP, Rolex DJ/Sub och en GlashĂŒtte) och faktiskt inte sneglat Ă„t BreitlinghĂ„llet förut. Men varit pĂ„ jakt efter en lite mer spĂ€nnande fĂ€rg pĂ„ tavla och varit instĂ€lld pĂ„ en OP 126000 Tiffany tills jag nyligen sĂ„g Breitling premier b09 "pistachio" och wow! Tycker fĂ€rgen ser helt fantastisk ut, precis nĂ„got sĂ„dant jag letat efter.
SÄ, undrar om nÄgon hÀr Àgt en eller stött pÄ en?
![]()
De dÀr Àr jÀkligt fina! Undrar om inte jag sÄg en i Breitling store pÄ biblioteksgatan..Hej Breitlingproffs!
Jag har sjĂ€lv aldrig Ă€gt en Breitling (har en AP, Rolex DJ/Sub och en GlashĂŒtte) och faktiskt inte sneglat Ă„t BreitlinghĂ„llet förut. Men varit pĂ„ jakt efter en lite mer spĂ€nnande fĂ€rg pĂ„ tavla och varit instĂ€lld pĂ„ en OP 126000 Tiffany tills jag nyligen sĂ„g Breitling premier b09 "pistachio" och wow! Tycker fĂ€rgen ser helt fantastisk ut, precis nĂ„got sĂ„dant jag letat efter.
![]()
Jag sÄg den i skyltfönstret pÄ Krons nyligen. Tycker nog att fÀrgen pÄ bilder och i verkligheten Àr lika.@LoveL oh tack för tipset, bokar in ett besök direkt!
Haha, kanske tackar ja till champagnen dÄ sÄ jag "rÄkar" komma ut med nÄgot pistachefÀrgat pÄ armen![]()
Vet att det stÄr pÄ hemsidan att man ska boka, men jag bara gled in (till lite misstÀnksamma blickar först..@LoveL oh tack för tipset, bokar in ett besök direkt!
Haha, kanske tackar ja till champagnen dÄ sÄ jag "rÄkar" komma ut med nÄgot pistachefÀrgat pÄ armen![]()
allt Ă€r vĂ€l relativt, fĂ€rgen och texturen/symmetrin pĂ„ tavlan Ă€r vĂ€ldigt lyckad. Om jag skulle fĂ„ ha nĂ„gon invĂ€ndning sĂ„ Ă€r det att den skulle kunna krympa nĂ„gon millimeter pĂ„ höjden för att vara ett manuellt verk, men det vĂ€gs upp av det jag skrev ovan. Om du har möjlighet att prova den sĂ„ kör hĂ„rt! Ăven @Nicklas.S har haft en och kanske kan komma med lite input frĂ„n Ă€gande.
StĂ€mmer bra att jag provat men det blev aldrig nĂ„got köp. Faktum var att jag tyckte vĂ€ldigt mycket om hur den bars och hade nog köpt en om det bara dök upp en beggad (runt 100k eller vad list nu Ă€r tycker jag Ă€r i saftigaste laget).allt Ă€r vĂ€l relativt, fĂ€rgen och texturen/symmetrin pĂ„ tavlan Ă€r vĂ€ldigt lyckad. Om jag skulle fĂ„ ha nĂ„gon invĂ€ndning sĂ„ Ă€r det att den skulle kunna krympa nĂ„gon millimeter pĂ„ höjden för att vara ett manuellt verk, men det vĂ€gs upp av det jag skrev ovan. Om du har möjlighet att prova den sĂ„ kör hĂ„rt! Ăven @Nicklas.S har haft en och kanske kan komma med lite input frĂ„n Ă€gande.
Kanske @carlmartin har provat den ocksÄ? (Vet att du var sugen pÄ att köpa men aldrig kom till skott).
Har bara sett den i skyltfönstret. Ser grymt fin ut. Go for it.Hej Breitlingproffs!
![]()
Den sitter som man kan förvÀnta sig av en 40mm klocka, vÀldigt bekvÀm och viklÄset med originalband Àr en höjdare. PÄ bilder kan fÀrgen framstÄ som lite blek, i verkligheten Àr det en mycket klar och fin fÀrg lite Ät det halvblanka.
Denna urtavlan Àr sÄ lÀcker!Hej Breitlingproffs!
![]()
Ytterst tveksamt om den Àr Àkta. Har aldrig sett den modellen och armbandet Àr inget jag kÀnner igen heller. Den inre ringens siffror har ett konstigt teckensnitt. Har du köpt den eller bara hittat den i nÄgons lÄda?Hej,
Ăr det nĂ„gon som kĂ€nner till denna modell, om Ă€kta? Miyota movement.
okej tack, inget jag Àger, bara undrade. Lyckades inte heller hitta nÄgotYtterst tveksamt om den Àr Àkta. Har aldrig sett den modellen och armbandet Àr inget jag kÀnner igen heller. Den inre ringens siffror har ett konstigt teckensnitt. Har du köpt den eller bar hittat den i nÄgons lÄda?
Hej,
Ăr det nĂ„gon som kĂ€nner till denna modell, om Ă€kta? Miyota movement.
Tack för inputDen Àr fake. 100% sÀker.
Ăven jag har sneglat pĂ„ denna och 42mm varianten. BĂ„de Ă€r fina. Jag hade troligtvis kört pĂ„ 42mm. Avvakta och se om de slĂ€pper fler fĂ€rger nu under WaW. Ăven om Breitling inte Ă€r med sĂ„ slĂ€pper övriga mĂ€rken nyheter i nĂ€rheten av mars/april.Hej Breitlingproffs!
![]()
Det dÀr blev riktigt jÀvla bra! Nu fattas bara vita linnéskjortan Ä solen
Precis! Och solbrÀnnan för tusen hakar! Glöm inte den.Det dÀr blev riktigt jÀvla bra! Nu fattas bara vita linnéskjortan Ä solen![]()
Ja, om man hade pengar.. tra la la la la..GÄr strax ut en riktigt hÀrlig 18k MOP Chronomat pÄ tratten vill jag bara tipsa om! (Inte min). Hade jag lite djupare fickor sÄ![]()
Fin! Men inte sĂ„ jĂ€ttemycket âbratteâ liksom. Personligen hade jag nog hellre tagit en mikro dĂ€r det finns massor med det utseendet och sparat cashen till annan bratte. Just my 2 centâs..Vad tycker panelen om SO Kelly Slater?
![]()