Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan blrjar bli sugen på en Avenger, kanske ska byta bort min SOH II (Som jag älskar). Hämnaren är så jävla cool asså.
Snyggt fotat
Tack. Tog några omtag.Snyggt fotat![]()
Jag lät min gumma sytt en skärm av gamla lakan som jag lägger över et par VP rör och sen belyser från sidan och uppifrån för at undvika reflexer och att åstadkomma lite indirekt ljus. Sen får man labba lite med slutartid och bländare. En proffs fotograf fixar det säkert skitlätt men som amatör är det lite knepigare..Jag får aldrig till bra bilder och ljus hur jag än försöker när det gäller makro. Men jag kämpar vidare...
Tack för tipset. Ska testa att ta lite bilder dagstid och nykter med.Jag lät min gumma sytt en skärm av gamla lakan som jag lägger över et par VP rör och sen belyser från sidan och uppifrån för at undvika reflexer och att åstadkomma lite indirekt ljus. Sen får man labba lite med slutartid och bländare. En proffs fotograf fixar det säkert skitlätt men som amatör är det lite knepigare..
Tja.. nykter kanske är ett vinnande konceptTack för tipset. Ska testa att ta lite bilder dagstid och nykter med.![]()
Jag skulle rekommendera en systemkamera med extern blixt riktad upp i taket. Testa med olika exponeringar och styrka med blixten, eller olika riktningar med blixten, t ex väggar eller tak.
Jo, frågan är hur länge man kan mjölka ur TopTime innan det blir tröttsamt. Känner en viss avsaknad av arvet med bilkopplingarna, men nya tider gäller...Breitling släpper nytt i morgon. Det fortsätter på temat amerikanska sportbilar.
![]()
Kul, jag gillar top time serien även om den inte är 100% orginaltrogen. Sedan håller jag med @Nissestr att det inte går att mjölka ur helt. Fortsätter de med bra urverk, fina specialtavlor till en prislapp runt 60 000 så är jag nöjd. Breitling 25 sitter i den röda Corvette tex och återfinns i betydligt dyrare klockor högre upp i serien.Breitling släpper nytt i morgon. Det fortsätter på temat amerikanska sportbilar.
![]()
Jag tror att jag kommer känna mig besviken på hög prissättning och att eventuella vintageinspirerade släpp är nära men inte riktigt rätt.Breitling släpper nytt i morgon. Det fortsätter på temat amerikanska sportbilar.
![]()
Deskdiving Monday
![]()